Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost opquote:
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost op
Het is nu al gebeurdquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
Wanneer krijg ik die ¤5028,- van je?quote:
Ja, maar dat staat op mijn spaarrekening.quote:
Welke TT had je in gedachten dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
''Etsu jaagt op rez''
snel bedacht want had niet door dat ik LAPO had eerst
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.
Maar toch een naaistreek van d4v1d.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om het principe dat mensen die kapenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.
Je hebt zegmaar zoiets als een blokkeerlijstquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.
Jij bent wel echt een conspiracy denker he. Ik vind dat kont te koop gewoon leuker. Dat heeft niks met jouw naam te maken hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt zegmaar zoiets als een blokkeerlijst
Hoezo moet het nou weer met jou te maken hebben. Een kont verkopen is gewoon leuker dan jagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan van de week lopen janken en zeiken dat ik weer eens in de TT stond zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een conspiracy denker he. Ik vind dat kont te koop gewoon leuker. Dat heeft niks met jouw naam te maken hoor.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
Wie geeft een neuk? Gewoon niet meer kapen, hup, klaar. Klagen doe je maar in feedback of zo.
Ja, kapen vind ik not-done.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om het principe dat mensen die kapen
Uhm nou ik heb het iig niet. Als het om je eigen spaarrekening gaat dan. Krijg wel een flinke som geld van mn ouders maar dat is 100% voor studeren. Zelf heb ik < 1000 ekkiesquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zelfs ik heb meer
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Mijn kont kost trouwens 4 euro 20. Maar is wel beter dan die van Rez.
Het gaat mij niet om jouw naam maar ik heb gewoon geen zin in naamtopics.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan van de week lopen janken en zeiken dat ik weer eens in de TT stond zeker!
Moet je maar niet zo veel spenden!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Uhm nou ik heb het iig niet. Als het om je eigen spaarrekening gaat dan. Krijg wel een flinke som geld van mn ouders maar dat is 100% voor studeren. Zelf heb ik < 1000 ekkies
Maaaaandelijks gebeuren die dingen. Harde dingen.quote:
yvonne kwam een soort van binnenvallen met dat dacht ik. En topickaap mag sowieso niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef d4v1d het volgende:
tevens, als jullie er zo'n probleem van willen maken doe je maar lekker een TRTevens, waarom heeft nog niemand iets gezegd over dat naamtopics niet mogen?
___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |