1,6 miljoen voor de winnaar. 8 ton voor de verliezer.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Loekie1 het volgende:
1 miljoen voor de winnaar, half miljoen voor de verliezer?
Nadal krijgt maar 23kquote:Op zondag 7 juli 2013 18:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
1,6 miljoen voor de winnaar. 8 ton voor de verliezer.
http://www.wimbledon.com/pdf/Press_Release_Prize_Money_2013.pdf
Dat laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de Engelsen zo trots zijn. Heerst daar echt een soort van "British pride" of is het gewoon uit armoede, omdat er geen fatsoenlijke Engelse tennisser rondloopt?
Inderdaad. Het is zelfs nog steeds mogelijk dat de Schotten binnen een paar jaar voor onafhankelijkheid stemmen. Van een echte "British pride" is dus nauwelijks sprake.quote:
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de Engelsen zo trots zijn. Heerst daar echt een soort van "British pride" of is het gewoon uit armoede, omdat er geen fatsoenlijke Engelse tennisser rondloopt?
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Zonde van mijn middag. Ik zie Federer nog liever van Nadal verliezen op RG dan dit.
Het was ook gewoon een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoor
Niet iedereen hier is zo snel van begrip als jij.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoor
Net als de Sovjets vroeger . Engelsen mogen Schotten gewoon niet en andersom ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?
Ja, ik weet dat Schotland onder Groot Brittannië valt, maar het is toch een ander land. Bovendien kan ik me herinneren dat de Engelsen helemaal niet zo fan waren van Murray in de tijden dat hij nog regelmatig faalde. Het was ook een vraag van mijn kant.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?
dat gehaat steeds.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Omdat we ook allemaal blij zijn met Nederland. De cijfers voor british pride liggen normaal gesproken schrikbarend laag.quote:
1945 of 17/18de eeuw, zit wat verschil tussen. Rond de 17de eeuw was Rusland nog maar het stukje land om Moskou heen. Herinner me niet dat de rest van het huidige Rusland nou zo enorm graag los wil komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als de Sovjets vroeger . Engelsen mogen Schotten gewoon niet en andersom ook niet
Inderdaad, Djoko had dit ook niet verdiend.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Salamando het volgende:
Goed gedaan Andy, Djokovic speelde slecht en verdiende het niet te winnen. Die breaks zo weggeven mag eigenlijk niet
quote:
Net als de vrouwenfinalequote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Murray deed het geweldig. Wat ik vooral jammer vond, is dat Djokovic elke keer zijn voorsprong inleverde op het moment dat ik het idee had dat hij in de wedstrijd zat. Ik vond het geen echte wedstrijd.
Nee, nu je het zegt, inderdaad. En beide keren won de underdog, en beide keren in straight sets.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Zonde van mijn middag. Ik zie Federer nog liever van Nadal verliezen op RG dan dit.
Als we de kans zouden krijgen als Nederlanders zouden de hele tribunes oranje zijn en zou het volk boe roepen bij elk gewonnen punt van de tegenstander.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:30 schreef XL het volgende:
Huil Huil Huil, de Britten zijn blij dat een Brit in Brittannië wint....
Gelukkig juichen wij Nederlanders echt niet voor Haase in de eerste ronde van Rosmalen![]()
![]()
quote:
Dat ben ik volledig met je eens. Reken er maar niet op dat ik daar tussen zou gaan zitten, gelukkig is die kans ongeveer 0,00000001% dat het ooit gebeurt.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
Als we de kans zouden krijgen als Nederlanders zouden de hele tribunes oranje zijn en zou het volk boe roepen bij elk gewonnen punt van de tegenstander.
Met vlagen het grootste kut publiek wat er is die nederlanders
Je houdt dat gedrag natuurlijk altijd als er een 'home boy' het goed doet in een toernooi. Ik kan me nog erg goed het J-Block bij de USO herinneren, toen James Blake nog een beetje leuk kon tennissen, om maar eens een voorbeeld te noemen...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ik voorspel dat het over een jaar of wat niet meer kan dat het publiek vol zit met mensen die voor één persoon zijn.
Zeer teleurstellend inderdaad.quote:Onbegrijpelijk dat de voor het overige zo correcte Britten, dit normaal vinden en er zelfs bij de presentatoren geen onvertogen woord viel over het lawaai op de tribune. Met zelfs een arbiter die zodra het voor stond voor de Engelsman dat in zijn stem liet blijken. Ik vond het echt niet kunnen.
En dat zeg ik als Engelandfan die er bijna jaarlijks op vakantie gaat.
Hoe was dat destijds met Krajicek eigenlijk?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens. Reken er maar niet op dat ik daar tussen zou gaan zitten, gelukkig is die kans ongeveer 0,00000001% dat het ooit gebeurt.
Erg overdreven allemaal, nu moet hij ineens Sir Andy worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mooie wraparound bij de Times vandaag.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me nog heel goed herinneren!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef Jivis het volgende:
Hoe was dat destijds met Krajicek eigenlijk?Ben te jong om me dat goed te kunnen herinneren.
triple bagel verliezenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, ik weet niet of mensen meer ontstemd zijn of dat de media meer sensatiebelust is, ik denk eerder dat er nu meer manieren zijn om het te uiten en dat alles veel sneller tot je komt (door, zoals je zelf al zegt, internet met Twitter, Facebook e.d.). Dan lijkt het ook meteen stuk erger.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar de tijden zijn toch wel een tikkie veranderd, zeker ook door internet, waarbij je de hele tour makkelijk kunt volgen. Destijds had je eigenlijk - buiten de slams om - geen flauw idee wat er zoal gaande was. Plus dat alles nu door de media veel meer wordt opgeklopt dan destijds, de sensatiezucht kent nauwelijks meer grenzen - mensen zijn tegenwoordig nooit meer gewoon 'ontstemd' over iets, maar meteen 'woedend', als je snapt wat ik bedoel.
Althans, dat is hoe ik eea ervaar.
Ik lees net wat de blogger eigenlijk zelf post en hij maakt de mensen die Bartoli beledigen belachelijk. Wat ongelofelijk laag van hem! Hij is niets slechter dan die mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef XL het volgende:
Goede blogpost
http://publicshaming.tumb(...)arion-bartoli-deemed
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef XL het volgende:
Goede blogpost
http://publicshaming.tumb(...)arion-bartoli-deemed
De tweeters maken Bartoli belachelijk vanwege haar uiterlijk, de blogger pakt mensen aan vanwege hun gedrag. Groot verschil en zeker niet hetzelfde.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees net wat de blogger eigenlijk zelf post en hij maakt de mensen die Bartoli beledigen belachelijk. Wat ongelofelijk laag van hem! Hij is niets slechter dan die mensen.
Sorry dat ik het niet eerder had gelezen, ik keek de eerste keer alleen naar alle Tweets over Bertolli en die vond ik leuk.
Murray heb ik een keer een 'sst'-gebaar zien maken.quote:[..]
Zeer teleurstellend inderdaad.
Ik kan me overigens ook spelers herinneren die het eigen publiek aanmaanden tot kalmte en rust als hun held(in) voorstond. Mooi voorbeeld: Jelena Jankovic, enige jaren terug in Belgrado.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tweeters maken Bartoli belachelijk vanwege haar uiterlijk, de blogger pakt mensen aan vanwege hun gedrag. Groot verschil en zeker niet hetzelfde.
Ik zier er trouwens geen leuke tweets tussen staan.
Bij de finale van Krajicek was Jan Roelfs commentatorquote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoe was dat destijds met Krajicek eigenlijk?Ben te jong om me dat goed te kunnen herinneren.
Alsjeblieftquote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zier er trouwens geen leuke tweets tussen staan.
Nja, die 6-1 6-3 6-0 was zo goed als een triple bagel. Dat was echt ontluisterend, omdat Federer heel qua niveau dicht bij Nadal zou zijn, zo werd gezegd. Dat maakt dat verlies in de Wimbledonfinale van dat jaar extra zuur. Gelukkig had Federer in die partij zelf geen matchpoints.quote:
En wanneer won er voor het laatst een Engelsman en wie was voor Murray de laatste Schot die won?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:30 schreef Anonymousz het volgende:
- 77 jaar geleden won voor het laatst een britse man
- in 1977 won voor het laatst een britse vrouw
- Murray speelde zijn 7e gs finale
- Murray is 7 dagen ouder dan nole
- Als Nole had gewonnen zou het zijn 7e gs titel zijn
- De finale was op 7-7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |