quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
Dat wel, maar het is bepaald geen rittenkaper.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fugl is wel iemand die zich altijd goed plaatst in een sprint, maar denk niet dat hij hem kan kloppen inderdaad
Heb je ook wat zinnigs te posten?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
movistar heeft geen vertrouwen in gesink.
movistar heeft gelijk.
Gesink heeft geen klassement te verdedigen en denk dat hij er alleen voor wilde zorgen dat ze niet verder wegreden.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hoef je Gesink ook niet te laten rijden.
Kan jij ook oprotten hier?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
movistar heeft geen vertrouwen in gesink.
movistar heeft gelijk.
Nee? Je rijdt om te winnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef silverhill het volgende:
Overigens wel complimenten voor Martin en Fuglsang. Zó hoor je als kopgroepje te fietsen, geen gelinkebal.
Ze hadden eerder mee moeten gaan draaien. Nu is he te laat om de koplopers terug te pakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij een Nederlandse winnaar wilde zien?
Wat kan het het nou schelen.
Rasmussen was een baas.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef debeterebob het volgende:
Peraud, Evans etc waren ook goede dalers![]()
Zelfs Rasmussen
Aldus Dijkstra.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef silverhill het volgende:
Overigens wel complimenten voor Martin en Fuglsang. Zó hoor je als kopgroepje te fietsen, geen gelinkebal.
Nee, maar dat is Dan Martin nu ook niet echtquote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is bepaald geen rittenkaper.
tyf zelf eens op. doe eens iets anders dan op mij kankeren, idioot.quote:
Ga gewoon weg , als je niet nuttigs over de race zegt..quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
tyf zelf eens op. doe eens iets anders dan op mij kankeren, idioot.
Je laatste opmerking is sowieso onzinnig, dat denken ze bij Movistar namelijk niet, anders waren ze juist veel eerder gaan meehelpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben het gewoon niet met je eens. maar dat mag zeker niet?
Je hebt niets nuttigs bij te dragen hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
prciesquote:Op zondag 7 juli 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Sla elkaar van de fiets dan. Helmpje af en knokken maar.
Strijkijzertje ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:13 schreef Redefine het volgende:
Fuglsang rijdt even een enorm domme sprint.
Doe rustig manquote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Er waren blijkbaar te weinig snelle mannen in het peloton.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:13 schreef Logros het volgende:
Pff 20 secs, dat hadden ze makkelijk nog dicht kunnen rijden als meer mee deden.
sukkelquote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zondag 07-07-2013 om 16:13:56Daniël Martin wint een fantastische etappe#TDF2013 reageer retweet
Relax en donder op !quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee hoor, in principe de explosievere renners volgens Dijkstra en Ducrot.quote:
Inderdaad. Dan doet hij dus toch iets goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van dat die Martin zulke koersen wint, terwijl hij niet meer talent dan Gesink of Mollema heeft.
Tactiek en doorzicht zijn ook talenten.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van dat die Martin zulke koersen wint, terwijl hij niet meer talent dan Gesink of Mollema heeft.
Als Porte al op een kwartier zit, gaat dat niet lukken.quote:
Mollema hadden ze nooit laten gaan natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesinkquote:Op zondag 7 juli 2013 16:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wie 3 e finishte want zat een gaatje tussen volgens mij.
Veel leper, in klassiekers in ieder geval voorlopig de betere t.o.v. die twee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Nederland gaat er op dat gebied een hoop niet goed. Dat maakt het geheel nog een beetje droeviger.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tactiek en doorzicht zijn ook talenten.
1:41 op Froome/quote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mollema hoeft maar 20 seconden goed te maken op Valverde.
En vandaag natuurlijk wel het voordeel dat hij iets verder in het klassement staat. Mollema hadden ze niet laten rijden vanaf plek vier, maar wel van waar Martin stond.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tactiek en doorzicht zijn ook talenten.
Dat kan wel eens leuk wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat ons aller Johan morgen bij TDJ heeft te melden.
Dit is natuurlijk wel iets anders. Dit doet eigenlijk meer denken aan de zege van Gerrans. Hele dag in de aanval en dan een ander van de ploeg die het afmaakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Na Cannondale voor Sagan nu dus de 2de ploeg die de koers enorm hard maakte en uiteindelijk de ritzege pakt.
Na de tijdrit dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mollema hoeft maar 20 seconden goed te maken op Valverde.
dus?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:19 schreef Ericr het volgende:
Pyreneeën was vroeger voor de meeste Nederlandse renners lastiger dan de Alpen. Valverde is toch vooral een Pyreneeën mannetje.
Dit was gepland. Vanwege de reis.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bizar toch? Normaal willen ze de finish een uurtje later, right?
Moeten nog verplaatsen naar Bretagnequote:Op zondag 7 juli 2013 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bizar toch? Normaal willen ze de finish een uurtje later, right?
Martin? van Geel?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN FRANKRIJK!!!!
Amenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN FRANKRIJK!!!!
Met de tijdrit die er aan zit te komen, zou ik qua Belkin voorlopig eerder proberen om niet te veel plekken te verliezen.quote:
slecht? eerder onduidelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Waat praat Martin slecht Engels, zeggen ze soms iets over anderstaligen die Engels spreken.
Het is een Ier.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Waat praat Martin slecht Engels, zeggen ze soms iets over anderstaligen die Engels spreken.
Kreuziger zal hem wel voorbij gaan. Van Contador en Valverde hoeft hij niet per se te verliezen. Ten Dam zak flink gaan zakken.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Martin schijnt geen beugel te hebben gedragen als kind.
Ten Dam gaat nog hard duikelenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met de tijdrit die er aan zit te komen, zou ik qua Belkin voorlopig eerder proberen om niet te veel plekken te verliezen.
Misschien krijgt hij dat wat ruimte voor een aanval in de Alpenquote:
Die doet niet mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:22 schreef meneerfiets het volgende:
Zoals Momfort , wat praat je prachtig !
Ambrosius is een taalnazi.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef Muto het volgende:
Generaal pardon zou sneu zijn. Te laat is te laat.
Doen ze toch wel bij meer dan 20% van het pelotonquote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef Muto het volgende:
Het is in het reglement opgenomen. zou dus best kunnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef Muto het volgende:
+36 renners dusquote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doen ze toch wel bij meer dan 20% van het peloton
Froome is een goede tijdrijder, 2e bij Olympische Spelen, na Wiggins..quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kreuziger zal hem wel voorbij gaan. Van Contador en Valverde hoeft hij niet per se te verliezen. Ten Dam zak flink gaan zakken.
Egbers?quote:
Normaal -20 voor groene trui hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef PirE het volgende:
Generaal pardon mag best, maar maak ze dan kansloos voor een klassement (groen).
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is veels te weinig, gewoon op nul zetten.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal -20 voor groene trui hoor.
Als 20% van de deelnemers buiten tijd komt, kan de organisatie een generaal pardon uitspreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat is te laat, kennelijk hoor je er dan ook niet thuis.
Kwiatkowski had op zijn sloffen die pelotonsprint gewonnenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit.
Ook had er wel iemand mee mogen rijden met Gesink, overwinning lag voor het oprapen maar niemand wilde mee rijden. Zelfs niet nadat Gesink er in zijn eentje 20 seconden vanaf had gereden.
Ja dat blijkt? Waar dacht je dan dat ik mijn mening over gaf.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als 20% van de deelnemers buiten tijd komt, kan de organisatie een generaal pardon uitspreken.
En het is relatief kort.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd naar de tijdrit van Mollema woensdag. Vlakke tijdritten liggen hem wat minder, maar om hem heen staan ook weer niet zo heel veel tijdrijders.
Froome gaat sowieso de rest op een hoop rijden, dus die laat ik buiten beschouwing. En iemand die boven je staat kan niet meer voorbij je gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Froome is een goede tijdrijder, 2e bij Olympische Spelen, na Wiggins..
Ze krijgen puntenaftrek.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef PirE het volgende:
Generaal pardon mag best, maar maak ze dan kansloos voor een klassement (groen).
Valverde, Mollema, Ten Dam, Contador, Rodriguezquote:
Kwiatkowski had ze alleen maar kunnen verslaan door hem te verrassen in die laatste bocht.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwiatkowski had op zijn sloffen die pelotonsprint gewonnen
Klopt. De tweede tijdrit zou Mollema overigens wel goed moeten liggen.quote:
Ook mooi voor in het foto-topicquote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef meneerfiets het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even de masker-jongens
Rollandquote:Op zondag 7 juli 2013 16:29 schreef PirE het volgende:
Rolland wordt een beetje de Virenque van deze generatie.
Dan is die over twintig jaar model voor horloges.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:29 schreef PirE het volgende:
Ik vind het wat vreemd dat die direct voor de bollen is gegaan. Hij was al 10e en 8e in de Tour, kan dus ook een klassement rijden, dat gaat niet meer lukken nu.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:29 schreef PirE het volgende:
Ah, ze wilden een politiek statement maken. Nou, bedankt hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef meneerfiets het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zo bazig rijdt als in de Tour de Suisse zeker. Eerste TT is het zaak om hooguit een minuutje te verliezen t.o.v. de betere TT-ers.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. De tweede tijdrit zou Mollema overigens wel goed moeten liggen.
Mafkezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef meneerfiets het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof 8ste in het klassement mooier is dan winnaar van de bolletjestrui.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd dat die direct voor de bollen is gegaan. Hij was al 10e en 8e in de Tour, kan dus ook een klassement rijden, dat gaat niet meer lukken nu.
Idd, stond er wat ongemakkelijk bijquote:
Na figuren als Charteau is de bolletjestrui wel ontzettend gedevalueerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Alsof 8ste in het klassement mooier is dan winnaar van de bolletjestrui.
Als hij vorig jaar al 8e kon worden, dan kon hij nu hoger eindigen, meedoen voor podium.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Alsof 8ste in het klassement mooier is dan winnaar van de bolletjestrui.
Ja. Maar als je kijkt naar de mannen die achter hem staan (en Valverde net ervoor) dan hoeft hij niet per se daar veel op te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zo bazig rijdt als in de Tour de Suisse zeker. Eerste TT is het zaak om hooguit een minuutje te verliezen t.o.v. de betere TT-ers.
Geschke zat vrij vooraan. Dumoulin viel ook mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu pas dat Argos gister op een uur is gezet als ploeg. De neuk zeg.
Waar zit de beste Argos renner vandaag?
Die zal best wat geld pakken met die bollentruiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd dat die direct voor de bollen is gegaan. Hij was al 10e en 8e in de Tour, kan dus ook een klassement rijden, dat gaat niet meer lukken nu.
t.o.v. Valverde & Co hoeft hij in de eerste tijdrit ook niks te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zo bazig rijdt als in de Tour de Suisse zeker. Eerste TT is het zaak om hooguit een minuutje te verliezen t.o.v. de betere TT-ers.
Ik denk dat er al twee Argos renners binnen zijn. Gisteren zijn ze overigens nog een plaatsje gestegen in het ploegenklassement. Lotto staat nu laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu pas dat Argos gister op een uur is gezet als ploeg. De neuk zeg.
Waar zit de beste Argos renner vandaag?
Een Contador in clenvorm is een geweldige tijdrijder. Nu zonder supervorm moet ik het nog maar zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar als je kijkt naar de mannen die achter hem staan (en Valverde net ervoor) dan hoeft hij niet per se daar veel op te verliezen.
Dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Contador in clenvorm is een geweldige tijdrijder. Nu zonder supervorm moet ik het nog maar zien.
Lotto stond vrijdag al laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er al twee Argos renners binnen zijn. Gisteren zijn ze overigens nog een plaatsje gestegen in het ploegenklassement. Lotto staat nu laatste.
Martin, Contador en Kreuziger pakken normaal gesproken tijd op Mollema. Costa ook maar dat verschil is al wat groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar als je kijkt naar de mannen die achter hem staan (en Valverde net ervoor) dan hoeft hij niet per se daar veel op te verliezen.
Ah ok.quote:
Topploegje. Gesinkquote:
Roman pakt ie ook nog wel in week 3quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Ereinion het volgende:
Mollema zal in de tijdrit wel ingehaald worden door Kreuziger, Contador en Costa. Die laatste moet hij in de bergen wel weer kunnen pakken.
Daniel Martin. Waar heeft die dan echte tijdritten gereden?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Martin, Contador en Kreuziger pakken normaal gesproken tijd op Mollema. Costa ook maar dat verschil is al wat groter.
Martin is een zeer slechte tijdrijder.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daniel Martin. Waar heeft die dan echte tijdritten gereden?
Zat Gesink op vijf seconden?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Ploegenklassement van vandaag:
[ afbeelding ]
Bijna Belkin
herbert denkt van nietquote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Martin is een zeer slechte tijdrijder.
Valverde moet ook te pakken zijn, in de TDF toch een track record van mimimaal 1 mindere dag. Maar lastig vergelijken omdat hij jaren geen TDF heeft gereden tot 2012.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roman pakt ie ook nog wel in week 3
Ja.quote:
Daarom ook mijn reactie op de suggestie van de ander.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Martin is een zeer slechte tijdrijder.
Vandaar.quote:
Als Gesink geen gaatje had laten vallen, hadden ze het gehad.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Ploegenklassement van vandaag:
[ afbeelding ]
Bijna Belkin
Da's ook voor het eerst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |