Geschke zat vrij vooraan. Dumoulin viel ook mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu pas dat Argos gister op een uur is gezet als ploeg. De neuk zeg.
Waar zit de beste Argos renner vandaag?
Die zal best wat geld pakken met die bollentruiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd dat die direct voor de bollen is gegaan. Hij was al 10e en 8e in de Tour, kan dus ook een klassement rijden, dat gaat niet meer lukken nu.
t.o.v. Valverde & Co hoeft hij in de eerste tijdrit ook niks te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zo bazig rijdt als in de Tour de Suisse zeker. Eerste TT is het zaak om hooguit een minuutje te verliezen t.o.v. de betere TT-ers.
Ik denk dat er al twee Argos renners binnen zijn. Gisteren zijn ze overigens nog een plaatsje gestegen in het ploegenklassement. Lotto staat nu laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu pas dat Argos gister op een uur is gezet als ploeg. De neuk zeg.
Waar zit de beste Argos renner vandaag?
Een Contador in clenvorm is een geweldige tijdrijder. Nu zonder supervorm moet ik het nog maar zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar als je kijkt naar de mannen die achter hem staan (en Valverde net ervoor) dan hoeft hij niet per se daar veel op te verliezen.
Dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Contador in clenvorm is een geweldige tijdrijder. Nu zonder supervorm moet ik het nog maar zien.
Lotto stond vrijdag al laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er al twee Argos renners binnen zijn. Gisteren zijn ze overigens nog een plaatsje gestegen in het ploegenklassement. Lotto staat nu laatste.
Martin, Contador en Kreuziger pakken normaal gesproken tijd op Mollema. Costa ook maar dat verschil is al wat groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar als je kijkt naar de mannen die achter hem staan (en Valverde net ervoor) dan hoeft hij niet per se daar veel op te verliezen.
Ah ok.quote:
Topploegje. Gesinkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |