Froome is een goede tijdrijder, 2e bij Olympische Spelen, na Wiggins..quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kreuziger zal hem wel voorbij gaan. Van Contador en Valverde hoeft hij niet per se te verliezen. Ten Dam zak flink gaan zakken.
Egbers?quote:
Normaal -20 voor groene trui hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef PirE het volgende:
Generaal pardon mag best, maar maak ze dan kansloos voor een klassement (groen).
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van dat die Martin zulke koersen wint, terwijl hij niet meer talent dan Gesink of Mollema heeft.
Dat is veels te weinig, gewoon op nul zetten.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal -20 voor groene trui hoor.
Als 20% van de deelnemers buiten tijd komt, kan de organisatie een generaal pardon uitspreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat is te laat, kennelijk hoor je er dan ook niet thuis.
Kwiatkowski had op zijn sloffen die pelotonsprint gewonnenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit.
Ook had er wel iemand mee mogen rijden met Gesink, overwinning lag voor het oprapen maar niemand wilde mee rijden. Zelfs niet nadat Gesink er in zijn eentje 20 seconden vanaf had gereden.
Ja dat blijkt? Waar dacht je dan dat ik mijn mening over gaf.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als 20% van de deelnemers buiten tijd komt, kan de organisatie een generaal pardon uitspreken.
En het is relatief kort.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd naar de tijdrit van Mollema woensdag. Vlakke tijdritten liggen hem wat minder, maar om hem heen staan ook weer niet zo heel veel tijdrijders.
Froome gaat sowieso de rest op een hoop rijden, dus die laat ik buiten beschouwing. En iemand die boven je staat kan niet meer voorbij je gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Froome is een goede tijdrijder, 2e bij Olympische Spelen, na Wiggins..
Ze krijgen puntenaftrek.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef PirE het volgende:
Generaal pardon mag best, maar maak ze dan kansloos voor een klassement (groen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |