abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 11:43:09 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128715256
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef Joene het volgende:

[..]

iedereen wil voor ferrari rijden , niemand wil 2e coureur zijn.
De enige oplossing is harder rijden
pi_128715419
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat ALS Massa nog wil rijden, er misschien wel een switch kan komen tussen Ferrari en Force India. Paul DiResta in de Ferrari en Massa in de Fi.

Het lijkt me ook wel een rijder die de rol van 2e coureur goed aankan en wanneer Alonso ermee stopt (duurt ook niet lang meer ?) de rol van 1e rijder op zich zou nemen.
Ik denk zelf dat hij eerder zitje zou wisselen met Hulkenberg. Vooral vanwege de relatie tussen Sauber en Ferrari :)
pi_128715433
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat ALS Massa nog wil rijden, er misschien wel een switch kan komen tussen Ferrari en Force India. Paul DiResta in de Ferrari en Massa in de Fi.

Het lijkt me ook wel een rijder die de rol van 2e coureur goed aankan en wanneer Alonso ermee stopt (duurt ook niet lang meer ?) de rol van 1e rijder op zich zou nemen.
Di Resta 1e coureur bij ferrari ? :D :D :D :D

Ik zie het niet gebeuren , zie hem eerder bij mercedes terecht komen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128715462
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Jake89 het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat hij eerder zitje zou wisselen met Hulkenberg. Vooral vanwege de relatie tussen Sauber en Ferrari :)
Massa terug naar zn oude werkgever, denk het ook niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128715497
Die connecties tussen Sauber en Ferrari zijn niet meer zo helder en goed hoor. Weet niet wat daar gebeurt is, maar sinds een jaar of 2 valt er nog maar weinig te merken van de vriendschap tussen de 2 teams.
  maandag 8 juli 2013 @ 11:50:46 #281
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_128715565
Hulkenberg naar Ferrari en Frijns in die Sauber dan :)
I'm not the girl in the picture..
  maandag 8 juli 2013 @ 11:52:57 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128715655
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Hij is ook niet beter dan Sutil
  maandag 8 juli 2013 @ 11:53:24 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128715666
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:
Die connecties tussen Sauber en Ferrari zijn niet meer zo helder en goed hoor. Weet niet wat daar gebeurt is, maar sinds een jaar of 2 valt er nog maar weinig te merken van de vriendschap tussen de 2 teams.
Misschien worden de rekeningen wat slecht betaald
pi_128715917
Ik zie in ieder geval liever Hulkenberg in de 2e Ferrari plaats nemen dan Di Resta :p Haha, of Kobayashi, wat een gast :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juli 2013 @ 12:02:39 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_128716004
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Dimauro het volgende:
Hulkenberg naar Ferrari en Frijns in die Sauber dan :)
Deze :)

Ik denk niet dat Hulkenberg daar nog rijdt volgend jaar, anders gaat Gutierez er wel uit wegens erg tegenvallende resultaten.

En Massa die heeft zijn beste tijd ook wel gehad, foutjes zoals gisteren hoor je niet te maken (vooral met een versnellingsbak die niet meer helemaal 100 is). Die rijdt zijn laatste jaar F1 wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_128716030
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Waarom dat ? ;)

Hamilton zit er net en gaat voorlopig niet weg. Rosberg is Duits en nog altijd even snel/gewaagd aan Hamilton. Of er moet daar wat raars gebeuren, maar die driver line-up blijft nog wel een jaar of 2/3 zo.
DiResta en Mercedes hebben minder connecties met elkaar dan dat DiResta zich steeds meer als een echte coureur laat zien en niet dat grijze muisje van vorig jaar. Bovendien heeft hij Italiaans bloed. Ik zie het wel gebeuren :Y
  maandag 8 juli 2013 @ 12:06:34 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128716120
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Waarom dat ? ;)

Hamilton zit er net en gaat voorlopig niet weg. Rosberg is Duits en nog altijd even snel/gewaagd aan Hamilton. Of er moet daar wat raars gebeuren, maar die driver line-up blijft nog wel een jaar of 2/3 zo.
DiResta en Mercedes hebben minder connecties met elkaar dan dat DiResta zich steeds meer als een echte coureur laat zien en niet dat grijze muisje van vorig jaar. Bovendien heeft hij Italiaans bloed. Ik zie het wel gebeuren :Y
Ik niet hoor, goed maar niet goed genoeg
  maandag 8 juli 2013 @ 12:48:33 #288
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128717574
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik niet hoor, goed maar niet goed genoeg
Denk ik ook. Is ook afhankelijk van momenten. Sutil doet het gewoon duidelijk beter. DiResta is zeker niet slecht, maar ook zeker geen rijder die je er perse bij moet willen hebben.
pi_128719053
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 08:32 schreef Meike26 het volgende:
We hebben nu 9 races gehad, al zitten we al in de tweede helft van het jaar 2013, het #F1 seizoen is dat nog niet. Met nog 10 races te gaan kan er nog veel gebeuren.

Was het niet zo in 2011 dat Vettel ook een grote voorsprong had van circa 40 punten na de Europese GP's en dat we in Brazilië wéér een scenario kregen van 3 titelkandidaten ?
Hmmm, nee. Vettel was na Suzuka al kampioen. Misschien 2010.
pi_128719163
Of Sutil het beter doet of niet, hij is minder geschikt als lange termijn kandidaat. Nu al 30 jaar en een eigenwijze zelfstandige coureur. Iemand die je niet moet vertellen hoe je moet rijden, dat weet hij zelf ook wel. Een sterke eigenschap, maar PaulDiResta is 3 jaar jonger en nóg redelijk kneedbaar naar de filosofie van Ferrari.

En tot nu toe is Paul mij dit jaar vaker positief opgevallen dan Sutil.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:43:01 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128719284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef Meike26 het volgende:
Of Sutil het beter doet of niet, hij is minder geschikt als lange termijn kandidaat. Nu al 30 jaar en een eigenwijze zelfstandige coureur. Iemand die je niet moet vertellen hoe je moet rijden, dat weet hij zelf ook wel. Een sterke eigenschap, maar PaulDiResta is 3 jaar jonger en nóg redelijk kneedbaar naar de filosofie van Ferrari.

En tot nu toe is Paul mij dit jaar vaker positief opgevallen dan Sutil.
Di Resta komt al toekomstig eerste rijder tekort, Sutil kan wel een goeie 2e rijder zijn, de enige vervanger voor Alonso is Vettel
pi_128719366
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Di Resta komt al toekomstig eerste rijder tekort, Sutil kan wel een goeie 2e rijder zijn, de enige vervanger voor Alonso is Hamilton of Button(omdat hij constant is, niet door de snelheid)
  maandag 8 juli 2013 @ 13:46:59 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128719429
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

:) Button zal hem niet worden maar het verbaast me niet dat jij die noemt
pi_128719487
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Button zal hem niet worden maar het verbaast me niet dat jij die noemt
Hij gaat sowieso nooit meer weg bij McLaren, 2 jaar geleden hadden Ferrari en Red Bull interresse in hem als vervanger voor Massa of Webber.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:51:35 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128719582
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso nooit meer weg bij McLaren, 2 jaar geleden hadden Ferrari en Red Bull interresse in hem als vervanger voor Massa of Webber.
Dat heeft hij toen gewoon slim gedaan, kapitaliseren op zijn wereldtitel
pi_128720800
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Hmmm, nee. Vettel was na Suzuka al kampioen. Misschien 2010.
Ook niet. Toen miste Vettel in het begin van het seizoen veel punten, waardoor hij pas aan het eind van het seizoen bovenaan stond.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_128721087
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 03:20 schreef vosss het volgende:
Net de race gekeken.

Here we go here we go!!!

[ afbeelding ]

Sterf godmiljaar een enge dood Albers }:| :r

OT: leuke race, hoe is het met die knakker met dat wiel in zn nek afgelopen?
Tevens jammer dat de race niet 63 ronde duurde en dat die Fransoos tot 2x toe verteld moest worden dat Kimi langs moest. :) ;(

Ow en ook goed van een paar andere en jammer van Massa, wat was dat nou want daar heb ik niks meer over gehoord. Bak vast of wat? :@
Albers wist toch wel weer zinnige dingen te zeggen hoor. En Vettel reed gewoon weer kampioenwaardig, mooie race tot de finish!

Het verbaasde mij dat Alonso niet een paar ronden eerder naar binnen ging voor zijn laatste stop, er waren coureurs die 15 ronden deden op de softs, met een zwaardere auto. Dan had Alonso er toch ook wel 10 tot 12 mee kunnen doen? Maar blijkbaar dachten ze daar toch anders over.

Giedo heeft ook gewoon goed gedaan wat hij vanaf nu nog enkele races moet doen:
uitrijden, geen fuck ups, geen risico's en letten op de racepace. Die was nu iets minder dan Pic, maar dat is een grote stap in vergelijking met bijvoorbeeld Canada.
Nu gewoon een race of 3,4 hetzelfde doen, krediet opbouwen en misschien daarna weer eens wat meer risico nemen waar dat kan en nodig is.
pi_128724056
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef Marks het volgende:

[..]

Albers wist toch wel weer zinnige dingen te zeggen hoor. En Vettel reed gewoon weer kampioenwaardig, mooie race tot de finish!

Het verbaasde mij dat Alonso niet een paar ronden eerder naar binnen ging voor zijn laatste stop, er waren coureurs die 15 ronden deden op de softs, met een zwaardere auto. Dan had Alonso er toch ook wel 10 tot 12 mee kunnen doen? Maar blijkbaar dachten ze daar toch anders over.

Giedo heeft ook gewoon goed gedaan wat hij vanaf nu nog enkele races moet doen:
uitrijden, geen fuck ups, geen risico's en letten op de racepace. Die was nu iets minder dan Pic, maar dat is een grote stap in vergelijking met bijvoorbeeld Canada.
Nu gewoon een race of 3,4 hetzelfde doen, krediet opbouwen en misschien daarna weer eens wat meer risico nemen waar dat kan en nodig is.
En ook alleen nog maar aan het eind toen hij problemen kreeg met zijn banden. Het grootste deel van de race lag hij voor Pic.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 8 juli 2013 @ 16:45:14 #299
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128725322
Goeie tip: letten op de racepace!
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_128728014
quote:
De toekomst van de Nürburgring ziet er weer wat rooskleuriger uit. Niemand minder dan Formule 1-magnaat Bernie Ecclestone lijkt de helpende hand toe te steken om de Ring te redden van een roemloos einde.

In een interview met Die Welt vertelt Ecclestone: "Ik heb gehoord dat de Nürburgring te koop staat en ik denk er daarom over om deze te kopen. Als ik dat doe, dan is dat om de toekomst van de Grote Prijs van Duitsland op dat circuit veilig te stellen."

Dit jaar kon de GP van Duitsland door een financiële injectie van Ecclestone toch plaatsvinden, ondanks de financiële problemen waarmee het circuit te kampen heeft. 'Goed voor de Nürburgring, slecht voor mij', aldus Bernie Ecclestone.

Op korte termijn kan er al uitsluitsel zijn over de verkoop van het Nürburgring F1-circuit, de Nordschleife en de omliggende gebouwen. Door de onzekere situatie in de Eifel zal de Formule 1-race van Duitsland volgend jaar sowieso niet op de Nürburgring plaatsvinden, maar op de Hockenheim Ring.
autoweek.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')