quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
Het betekent wel dat je slechte benen hebt en wanneer ze vooraan gas geven minuten gaat verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het werd kleiner, wordt nu weer groter.
Als je lost in een groep die dichterbij komt bij de voorgaande groep, kun je zelf ondanks lossen nog steeds dichterbij komen.
Gaan ze nog denkje?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Omd
[..]
Omdat er nog veel geklommen moet worden, het is nu nog wat te vroeg.
ik denk ook nog wel in de laatste klim.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien in de afdaling na de laatste berg.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Laat de roverheid lekker voor zn burgers zorgen, het is geen derde wereldland
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Laat de roverheid lekker voor zn burgers zorgen, het is geen derdewereldland
spaart.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
zag ik Mollema nou een beetje achterin hangen ?
Hij heeft goede laatste kilometers in de benen, zonde nu je kruit al te verschieten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef Pedroso het volgende:
Mollema net als gisteren weer achterin de groep.
Bij de rabobank.quote:
Daar is het wat te warm voor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef MrTimbo.B het volgende:
Ze zijn trouwens weer afgestapt van die dichte helmen?
In deze hitte zou dat gestoord zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef MrTimbo.B het volgende:
Froome en Hagen hebben er geloof ik 1 op.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef MrTimbo.B het volgende:
pesten, hem het niet gunnen e.d.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zal daar de reden voor zijn geweest?
Als het aan Europcar ligt, wint hij geen etappe meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo dom, Gavazzi & Weening hebben elkaar zo het leven ook zuur gemaakt in de Giro.
Eigenlijk zouden ze dat nu moeten opgeven, maar ik denk dat ze vol door blijven gaan. Zo dom zijn ze wel.quote:
ìnderdaad, gewoon krachten sparen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat nu moeten opgeven, maar ik denk dat ze vol door blijven gaan. Zo dom zijn ze wel.
Ducrot gaat straks nog even naar buiten hangenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef sonnyspek het volgende:
Wat een bazen zijn Ducrot en Dijkstra eigenlijk ook, met hun stopwatch en telefoon.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ducrot gaat straks nog even naar buiten hangen
Ennnn BINGO!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef Redefine het volgende:
Ik had nooit verwacht dat er zo vroeg al zo hard gekoerst zou wordenEn ook best een aantal renners afgestapt. Het is duidelijk de menselijke maat is terug!
Ondertussen even zijn cliché's op noemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ducrot gaat straks nog even naar buiten hangen
Als ze het verschil beperken tot 5 minuten, doet Porte nog steeds mee. Hij heeft gisteren aangetoond bij de beste klimmers te horen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat nu moeten opgeven, maar ik denk dat ze vol door blijven gaan. Zo dom zijn ze wel.
Groep Portequote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met Tankink ? D&D zullen het vast gezegd hebben maar ik volg de NOS niet.
dank.quote:
Herbert schijnt de tank zelfs gespot te hebben in een flits, schijnt op zeker nog te fietsenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met Tankink ? D&D zullen het vast gezegd hebben maar ik volg de NOS niet.
ik snap movistar sowieso niet, denk dat Valverde de tactiek bepaaltquote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Wombcat het volgende:
Ik snap niet zo dat Movistar zich nu zo laten wegzetten door Europcar.
Tot nog toe deden ze het niet zo verkeerd. Maar nu stoppen met trappen is erg raar.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ik snap movistar sowieso niet, denk dat Valverde de tactiek bepaalt
Heeft dit jaar alleen maar pech gehad, dus ook weer niet heel vreemd.quote:
In dezelfde groep als Porte/Hoogerland.quote:
Nee joh, eerst ff het bordje van movistar en mogelijk contador leeg etenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Gesink vol op kop. Sprintje met Mollema zie ik namelijk wel zitten.
Movistar heeft een heel buffet. Dat is niet zomaar op.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nee joh, eerst ff het bordje van movistar en mogelijk contador leeg eten
quote:
wat een baas.quote:
+ GPS zodat je ziet waar alle renners zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef kilon het volgende:
ze zouden trouwens camera's op de fietsen moeten bevestigen,zoals je ook bij F1 hebt. Kan heel leuk zijn in afdalingen.
Al die anorexia renners zijn veel te bang voor wat extra grammetjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef kilon het volgende:
ze zouden trouwens camera's op de fietsen moeten bevestigen,zoals je ook bij F1 hebt. Kan heel leuk zijn in afdalingen.
idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
+ GPS zodat je ziet waar alle renners zijn.
Gelukkig maar want Contador en Froom zijn ook aangeschovenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Movistar heeft een heel buffet. Dat is niet zomaar op.
er hangen nu al gewichten aan die fietsen hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Al die anorexia renners zijn veel te bang voor wat extra grammetjes.
Dat vooral. Veel leuker om te kijken dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
+ GPS zodat je ziet waar alle renners zijn.
Met meer gewicht ga je sneller naar beneden.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Al die anorexia renners zijn veel te bang voor wat extra grammetjes.
Die is pas 22, dat belooft wat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Dumoulin eigenlijk zelfs per dag beter gaat rijden.
Je verwacht inderdaad een fietser met een zwaailicht op zijn hoofd er achteraan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koos Spee gaat hier niet mee akkoord.
Talentje hoor, is ook heel veelzijdig.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Dumoulin eigenlijk zelfs per dag beter gaat rijden.
Eerder een bruine trui met rode band.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad een fietser met een zwaailicht op zijn hoofd er achteraan.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef kilon het volgende:
Wordt het allemaal wat dynamischer, toch heeft zonder ook zijn charmes.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
Dat vooral. Veel leuker om te kijken dan.
Straks nog ff 10km aan 7.5%quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef poiuytr het volgende:
Mooiste is dat er nog twee keer eerste categorie aankomt terwijl we al een dikke etappe hebben gezien
En je zou bijvoorbeeld info kunnen toevoegen over kasteeltjes langs de routequote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wordt het allemaal wat dynamischer, toch heeft zonder ook zijn charmes.
Thanks, Kun je hem nog iets langer maken dat hij de tweede man ook voorbij gaat? Clarkequote:
Ja, al is hij wel van een lager niveau als klimmer dan Rolland.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef kilon het volgende:
Oh, Clarke had het bergklassement in de Vuelta van 2012. Dan maakt hij wel kans op de etappe.
Plus een kaart op je tablet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
En je zou bijvoorbeeld info kunnen toevoegen over kasteeltjes langs de route
Nu nog niet door hebben dat Wuyts een hypocriet is.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Die Wuyts blijft maar zeiken dat wat Froome kan niet kan.
Ik heb 'm 2 jaar geleden niet gehoord toen Gilbert het hele seizoen iedereen lachend naar de vernieling fietste en Vanendert zomaar de zwaarste rit in de Tour won.
Waar is Vanendert eigenlijk?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Die Wuyts blijft maar zeiken dat wat Froome doet niet kan.
Ik heb 'm 2 jaar geleden niet gehoord toen Gilbert het hele seizoen iedereen lachend naar de vernieling fietste en Vanendert zomaar de zwaarste rit in de Tour won.
Nee, nee. Tegenwoordig is het: als u wielrennen een beetje volgt hoort U hem te kennenquote:
Die wil Buren niet missen.quote:
Waarschijnlijk weet U weinig over hem... a la Mart Smeetsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Tegenwoordig is het: als u wielrennen een beetje volgt hoort U hem te kennen
Tim Krabbé toevallig?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Welke idioot hebben ze bij Sporza nu aan de lijn?
Hij beweert dat je met de wattages van Froome niet aan de top stond in de tijd van Armstrong. Die heeft het lijstje met klimtijden van gisteren niet gezien, zeker.
Achter Porte nog.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:25 schreef Pedroso het volgende:
Waar hangt die Norhaug uit eigenlijk ? Als ie niet in de voorste groep zit dan is dat best wel heel erg slecht. Is notabene meegenomen om Mollema bij te staan in de bergen.
Effe ernaast gaan rijden en lekker tegen 'm kletsen. Over de mooie kasteeltjes langs de route. Goed voor de moraalquote:
Froome klimt sneller met een lager wattage natuurlijk. Wetenschap bij Sky.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Welke idioot hebben ze bij Sporza nu aan de lijn?
Hij beweert dat je met de wattages van Froome niet aan de top stond in de tijd van Armstrong. Die heeft het lijstje met klimtijden van gisteren niet gezien, zeker.
Mooie kans voor Mollemaquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef kilon het volgende:
Toch is het een grote kans dat ze met de hele groep aan de finish komen.
Revanche nemen op Costaquote:
En? Was een interessant verhaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Pedroso het volgende:
Die nono is al een half uur aan de lijn bij Sporza.
Valverde is er o.a. ook bij, die gaat ie moeilijk verslaan.quote:
Valverde is wel wat minder snel dan vroeger op dit soort aankomsten heb ik het idee.quote:
Weening.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef xzaz het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat een Nederlander zonder doping een etappe heeft gewonnen?
Ze kunnen in de afdaling ook nog een truc uithalenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Movistar kan ook mannen willen overhouden om Valverde straks de sprint te laten winnen, Froome lossen ze toch niet vandaag
Theofiel Middelkamp.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef xzaz het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat een Nederlander zonder doping een etappe heeft gewonnen?
Ik zie een sprintje met Valverde wel zitten...8 van de 10 keer verliest hij, maar je weet maar nooit.quote:
Nooit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef xzaz het volgende:
Zonder doping weten we niet. Maar Weening heeft veel jaren ook niet heel denderend gereden, dus laten we maar even van Weening uit gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef xzaz het volgende:
etappe winnen zonder dopingquote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef xzaz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |