quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
Marginaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dat ze nu sneller gaan dan de snelste geplande schema
Niet zo mooi als Bauke Mollema.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:50 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe gaat Froome nu überhaupt water/eten binnen krijgen? Die moet die zelf gaan halen toch? Daar zit gewoon geheid een honger/dorst klopt aan te komen.
quote:
*plof*quote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef meneerfiets het volgende:
Heb duidelijk wat gemist , tijdens mijn middagmaaltijd. Wat is er met Porte gebeurt ?
En anders gaat ie er op de volgende berg wel weer af.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:50 schreef Fred_B het volgende:
Wow, dat gaat Porte niet goedmaken in de vallei.
Die is zijn eigen trein begonnen op 2 minuten achterstandquote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef meneerfiets het volgende:
Heb duidelijk wat gemist , tijdens mijn middagmaaltijd. Wat is er met Porte gebeurt ?
Het was op.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef meneerfiets het volgende:
Idd. Veel te nerveus. Die gaat zichzelf tegenkomen als 'ie 2 weken zo blijft koersen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Froome laat zich ook heerlijk uit de tent lokken met z'n Keniaanse-koersinzicht.
Beter vergeet hij even flink te eten in die domme achtervolging in de afdaling nu.
Ik wel, maar vandaag lijkt het daar al niet meer op. Porte fietst al anderhalve minuut achter de klassementsrenners.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:34 schreef sausagin het volgende:
Wie geloofde mij trouwens niet dat Porte podium ging rijden deze tour?
Bauke virtueel 3equote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
Kan iemand mij even snel bijpraten? Ik schakel net pas in.
Lijkt me wel. Als ie bergop had gevallen had ie wel door gegaan.quote:
nu.nl is je vriendquote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
Die gaan tankink ophalenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef RogerGarcia het volgende:
Mollema en Ten Dam gelost in de afdaling!
Zou daar ook clenbuterol inzitten?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef danos het volgende:
Valverde lekker met de bek open broodje te knauwen, lekker wat vliegjes erbij voor de extra eiwitten.
Chaotisch begin, sky is opgeblazen dus Froome zit alleen met de andere favorieten die nog wel wat meer mannetjes hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze vanuit het hotel van Saxo komen gevlogen, misschien wel jaquote:
Rabo eindigde toch ook eens met 4 man? En toch een etappe winst?quote:
vorig jaar jaquote:Op zondag 7 juli 2013 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rabo eindigde toch ook eens met 4 man? En toch een etappe winst?
Nou snap ik waarom de ploegentijdrit altijd zo vroeg in de tour zit. De tijd van de 5e teltquote:
Moest gisteren al afhaken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Moet Kwiatkowski eindelijk al een keer afhaken btw?
Zou 'ie hulp krijgen van der Pantzerwagen?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De tank gaat natuurlijk gewoon door
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Sasman het volgende:
Even NOS kijken...Pff..Hopelijk is het journaal snel gedaan.
Tijdje terug zat hij er tussen dus ik denk het wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef theodoor9 het volgende:
Zit fuglsang eigenlijk voorin? Nog niet gezien vandaag.
Journaal? Waar?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Sasman het volgende:
Mooi, die zullen ze nog wel nodig hebben de laatste 2 weken. Al is het alleen maar om de humor en sfeer in de groep te houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De tank gaat natuurlijk gewoon door
Sporzaquote:
Hup, fietsenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef marcodej het volgende:
In de Groep Geel weten ze ook nog niet wat ze nou moeten doen.
NOS , zelfs bij z'n etappe val je in slaapquote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Sasman het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Sasman het volgende:
Ja, hij gaat dr straks vast weer af, maar hij laat iig zien dat ie een vechter is.quote:
Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
NOS , zelfs bij z'n etappe val je in slaap
Ik val ook altijd in slaap bij de NOS, terwijl Sporzaquote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:59:40Mollema en Ten Dam zouden vandaag in principe consoliderend rijden. Gesink man in aanval vooruit te sturen. Dat was Belkin plan bij start. reageer retweet
Onbegrijpelijk idd. Als Saxo en Movistar allebei één of twee man op kop zitten, dan is Sky gezien.quote:
Omdat het misschien niet vol te houden is. Fietsen in de bergen is nogal zwaar.quote:
Omdat die al 5 minuten achterstaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds snap ik er NIETS van waarom ze Rolland laten rijden.
Geen Voecklerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef DeeBee het volgende:
Enige nare aan deze etappe is die Rolland weer in de kop.
ray=gayquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:59:40Mollema en Ten Dam zouden vandaag in principe consoliderend rijden. Gesink man in aanval vooruit te sturen. Dat was Belkin plan bij start. reageer retweet
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef debeterebob het volgende:
Volgende berg klassementsman in de aanval doen en Froome het dicht laten rijden
Maar die wil je geen 5 minuten teruggeven lijkt me.quote:
Kerckhoffsquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, ik kan sowieso heerlijk in slaap vallen bij het wielrennen kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.
Gast, kijk eerst lekker op nu.nl ipv deze domme vragenquote:
Ach Sky moet zich nu op het vlak kapotrijden om terug te komen en de knechten van Bertje en Alejandro kunnen wat uitrusten.quote:
Rui Costa, Quintanaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?
3 minuten mag best.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die wil je geen 5 minuten teruggeven lijkt me.
Zal wel weer ja. Of fucking Euskaltelsquote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?
Dat... om half 2 meteen weer terug naar Sporza..quote:
Dat gaan er een aantal niet zo leuk vindentwitter:friebos twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:01:19Pescheux says 'no mercy' on time limits. Does that make him the John Kreese of competitions directors, and ASO cycling's Cobra Kai? reageer retweet
En zelfs als Rolland de gele trui pakt is er geen man overboord. In de tijdritten wordt die jongen op het rooster gelegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
3 minuten mag best.
Als je zo'n kopgroep een minuut of 7 weg laat lopen, dan pak je op het einde nog voldoende terug.
Terecht. Ik zou het niet snappen als ze Porte terug laten komen. Kansen op het podium voor Valverde nemen zo flink toe.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef Szura het volgende:
En Tom Dumoulin, wat een geniale adoptierenner ben jij
Als er straks 50 in de bus zitten, laten ze die gewoon starten dinsdag.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
Dat gaan er een aantal niet zo leuk vindentwitter:friebos twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:01:19Pescheux says 'no mercy' on time limits. Does that make him the John Kreese of competitions directors, and ASO cycling's Cobra Kai? reageer retweet
Bij Porte zitten de andere Sky renners ook toch? Lijkt me voor niemand in de groep Froome behalve Froome gunstig dat zij terugkomenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Terecht. Ik zou het niet snappen als ze Porte terug laten komen. Kansen op het podium voor Valverde nemen zo flink toe.
Als er een megabus is kan er worden afgeweken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
Kunnen ze ook niet volhouden als ze er pakweg 20 man uit moeten gooien.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
Kloptquote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er een megabus is kan er worden afgeweken.
Klopt ja. Daarom zei ik dat ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt
"Als het aantal uitvallers door de tijdslimiet meer dan 20% van de deelnemers bedraagt, kan de jury besluiten tot het wijzigen van de tijdslimiet."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tour_de_france
20% van de starters, of worden uitvallers meegerekend?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt
"Als het aantal uitvallers door de tijdslimiet meer dan 20% van de deelnemers bedraagt, kan de jury besluiten tot het wijzigen van de tijdslimiet."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tour_de_france
Ach laat ze elkaar daarvoor kapot rijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |