Rui Costa, Quintanaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?
3 minuten mag best.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die wil je geen 5 minuten teruggeven lijkt me.
Zal wel weer ja. Of fucking Euskaltelsquote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?
Dat... om half 2 meteen weer terug naar Sporza..quote:
Dat gaan er een aantal niet zo leuk vindentwitter:friebos twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:01:19Pescheux says 'no mercy' on time limits. Does that make him the John Kreese of competitions directors, and ASO cycling's Cobra Kai? reageer retweet
En zelfs als Rolland de gele trui pakt is er geen man overboord. In de tijdritten wordt die jongen op het rooster gelegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
3 minuten mag best.
Als je zo'n kopgroep een minuut of 7 weg laat lopen, dan pak je op het einde nog voldoende terug.
Terecht. Ik zou het niet snappen als ze Porte terug laten komen. Kansen op het podium voor Valverde nemen zo flink toe.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef Szura het volgende:
En Tom Dumoulin, wat een geniale adoptierenner ben jij
Als er straks 50 in de bus zitten, laten ze die gewoon starten dinsdag.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
Dat gaan er een aantal niet zo leuk vindentwitter:friebos twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:01:19Pescheux says 'no mercy' on time limits. Does that make him the John Kreese of competitions directors, and ASO cycling's Cobra Kai? reageer retweet
Bij Porte zitten de andere Sky renners ook toch? Lijkt me voor niemand in de groep Froome behalve Froome gunstig dat zij terugkomenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Terecht. Ik zou het niet snappen als ze Porte terug laten komen. Kansen op het podium voor Valverde nemen zo flink toe.
Als er een megabus is kan er worden afgeweken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
Kunnen ze ook niet volhouden als ze er pakweg 20 man uit moeten gooien.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef baggerbaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |