Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
NOS , zelfs bij z'n etappe val je in slaap
Ik val ook altijd in slaap bij de NOS, terwijl Sporzaquote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:59:40Mollema en Ten Dam zouden vandaag in principe consoliderend rijden. Gesink man in aanval vooruit te sturen. Dat was Belkin plan bij start. reageer retweet
Onbegrijpelijk idd. Als Saxo en Movistar allebei één of twee man op kop zitten, dan is Sky gezien.quote:
Omdat het misschien niet vol te houden is. Fietsen in de bergen is nogal zwaar.quote:
Omdat die al 5 minuten achterstaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds snap ik er NIETS van waarom ze Rolland laten rijden.
Geen Voecklerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef DeeBee het volgende:
Enige nare aan deze etappe is die Rolland weer in de kop.
ray=gayquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:59:40Mollema en Ten Dam zouden vandaag in principe consoliderend rijden. Gesink man in aanval vooruit te sturen. Dat was Belkin plan bij start. reageer retweet
Ja, maar wie gaat zichzelf opofferen? Ltd?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef debeterebob het volgende:
Volgende berg klassementsman in de aanval doen en Froome het dicht laten rijden
Maar die wil je geen 5 minuten teruggeven lijkt me.quote:
Kerckhoffsquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, ik kan sowieso heerlijk in slaap vallen bij het wielrennen kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is me gisteren in ieder geval letterlijk gelukt.
Gast, kijk eerst lekker op nu.nl ipv deze domme vragenquote:
Ach Sky moet zich nu op het vlak kapotrijden om terug te komen en de knechten van Bertje en Alejandro kunnen wat uitrusten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |