Ja hoor. Die houders zijn erg flexibel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
Krijg je die bidonnen er een beetje soepel uit?
Het zijn dan ook thermosbidons. Houd het drinken lekker koud.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Patroon het volgende:
gvd wat een thermoskannen
Op dat heuveltje stonden wij tijdens AGR.
En het koelsysteem om de bidons koel te houden zit zeker in die blauwe kast onder het zadel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook thermosbidons. Houd het drinken lekker koud.
Haha. Ja, dat tasje is toe aan vervanging, ik moet dat nieuwe ding nog steeds bestellen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
En het koelsysteem om de bidons koel te houden zit zeker in die blauwe kast onder het zadel?
600¤ bij mantel dacht ik. In 2011quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gripper mag ik vragen wat je voor die wielen betaald hebt?
Ja. Upload Activity optie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef fetss het volgende:
Kun je een gpx file van de garmin ook (later) uploaden naar strava?
Tof, thanks! Ik gebruik altijd strava en runkeeper door elkaar, ook niet handig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Upload Activity optie.
http://app.strava.com/upload/garmin
Ja, was wel mooi! Het was flink warm, heb me helemaal leeggezweet haha.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef Wombcat het volgende:
Tof
Ik heb er alleen niet veel van gezien.
je kan hem er gewoon aanhangen en connectnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef fetss het volgende:
Kun je een gpx file van de garmin ook (later) uploaden naar strava?
Mooi hoor. Benieuwd hoe het er in het echt uit ziet, ik heb er nog nooit een zien rijden en Simplon staat ook nooit op Bikemotion. Ben alleen niet zo'n fan van dat stuur, beetje lomp. Is ook echt van de oude generatie met gigantische reach en drop en een kronkel in de bocht. En ik ga ervan uit dat er nog een mooi slank zadeltje op komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Gripper het volgende:
Het begint langzaamaan wat moois te worden hier!
[ afbeelding ]
Mooie kleuren + helmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe helm gekocht gister. De oude zat niet helemaal lekker, kreeg er een rode druk plek enzo van op mijn voorhoofd. Deze voelde al een stuk beter, binnenkort maar ff testen.
Testen tijdens een ritquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:43 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een carrera. Prima helm. Bij mij zit ie heerlijk. Testen? Je hebt m niet gepast?
Uiteraard, heb nu voor het passen een oud MTB-zadeltje erop gezet. Van wat ik op mn slippertjes en zonder fietskleding aan meekrijg, is dat ie heel reactief is (maar dat komt vast vooral door de knalharde alu pen die er nu op zit) en erg stijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mooi hoor. Benieuwd hoe het er in het echt uit ziet, ik heb er nog nooit een zien rijden en Simplon staat ook nooit op Bikemotion. Ben alleen niet zo'n fan van dat stuur, beetje lomp. Is ook echt van de oude generatie met gigantische reach en drop en een kronkel in de bocht. En ik ga ervan uit dat er nog een mooi slank zadeltje op komt.Ga je nu eigenlijk voor zwart of wit zadel + tape?
Oh ja, die wielen waarvan je ooit tegen mij in een chagrijnige bui zei "ga fietsen stelen op het damrak! met je plastic supra's" ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zie weer mooie fietsen en helmen voorbij komen. Vooral die wielen van Gripper.
Ik heb zo zitten genieten van die Kittel gisteren. Echt geweldig! Ik hoop dat we in de Alpen ook wat mooie aanvallen krijgen.
super vet hoor... kun je mee gezien worden!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Gripper het volgende:
Het begint langzaamaan wat moois te worden hier!
[ afbeelding ]
deze set-up met zwart zadel en zwart stuur (zo zonder stuurlint nog..) maar helemaal zwart, is ook wel erg strakke afwerking.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uiteraard, heb nu voor het passen een oud MTB-zadeltje erop gezet. Van wat ik op mn slippertjes en zonder fietskleding aan meekrijg, is dat ie heel reactief is (maar dat komt vast vooral door de knalharde alu pen die er nu op zit) en erg stijf.
En het schakelen met red is echt fantastisch
Heb bij EP ff een 20 mm setback pen meegekregen, maar dat is denk ik te weinig. Dus die 25 mm pen van jou wil ik ook nog graag even passen.
Stuur: ik blijf er voor nu wel even mee rijden, maar kan zijn dat ik uiteindelijk wel naar een compact stuur ga. Er zit inderdaad wel heel veel plat gedeelte bovenop voor je eindelijk bij de remgrepen komt...
Wit-wit wordt het.
En uiteindelijk nog eens een mooie wielset speciaal voor deze fiets zoeken.
Kittel is een baas! Zeker de sterkste op dit moment, zelfs Cav moest gisteren toegeven dat hij gewoon op waarde geklopt was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zie weer mooie fietsen en helmen voorbij komen. Vooral die wielen van Gripper.
Ik heb zo zitten genieten van die Kittel gisteren. Echt geweldig! Ik hoop dat we in de Alpen ook wat mooie aanvallen krijgen.
Ja ben nu niet meer sjachoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, die wielen waarvan je ooit tegen mij in een chagrijnige bui zei "ga fietsen stelen op het damrak! met je plastic supra's" ?![]()
SPT / Recreatief Wielrennen #127: Met echte helden (in de dop)
http://www.zipp.com/wheels/super-9-carbon-clincher-disc/ Achterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uiteraard, heb nu voor het passen een oud MTB-zadeltje erop gezet. Van wat ik op mn slippertjes en zonder fietskleding aan meekrijg, is dat ie heel reactief is (maar dat komt vast vooral door de knalharde alu pen die er nu op zit) en erg stijf.
En het schakelen met red is echt fantastisch
Heb bij EP ff een 20 mm setback pen meegekregen, maar dat is denk ik te weinig. Dus die 25 mm pen van jou wil ik ook nog graag even passen.
Stuur: ik blijf er voor nu wel even mee rijden, maar kan zijn dat ik uiteindelijk wel naar een compact stuur ga. Er zit inderdaad wel heel veel plat gedeelte bovenop voor je eindelijk bij de remgrepen komt...
Wit-wit wordt het.
En uiteindelijk nog eens een mooie wielset speciaal voor deze fiets zoeken.
Uiteindelijk rijd je ook voor jezelf natuurlijk. Ik gebruik strava dan ook om mijn eigen vooruitgang te kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Kittel is een baas! Zeker de sterkste op dit moment, zelfs Cav moest gisteren toegeven dat hij gewoon op waarde geklopt was.
Gisteren een standaard trainingsrondje vol PR's gereden, zonder me echt uit te sloven. Hoewel ik nog steeds niet in de buurt kom bij de meesten hier, toch mooi om enige progressie bij mezelf op te merken
http://app.strava.com/activities/66371744
Neuh. Alleen als de wind lekker van de zijkant komt heb je wat problemen. Maar je kan natuurlijk altijd een extra wiel op de rug meenemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.zipp.com/wheels/super-9-carbon-clincher-disc/ Achter
http://www.zipp.com/wheels/808-firecrest---carbon-clincher/ voor
Of is dat een beetje te?
Gewoon altijd tegen of voor de wind rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Alleen als de wind lekker van de zijkant komt heb je wat problemen. Maar je kan natuurlijk altijd een extra wiel op de rug meenemen.
Mooooooooooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.zipp.com/wheels/super-9-carbon-clincher-disc/ Achter
http://www.zipp.com/wheels/808-firecrest---carbon-clincher/ voor
Of is dat een beetje te?
Achterwiel 2400 euroquote:
Ik ook. Die ene keer dat ik een keer een KOM pak ben ik hem toch zo weer kwijt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uiteindelijk rijd je ook voor jezelf natuurlijk. Ik gebruik strava dan ook om mijn eigen vooruitgang te kunnen zien.
Tot je er achter komt dat Dekker daar in laag D1 reed of gestopt was om te pissenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Die ene keer dat ik een keer een KOM pak ben ik hem toch zo weer kwijt.
Ik was laatst wel ergens sneller dan Erik Dekker, da's dan wel weer grappig.
Klopt. Zo ben ik ook op een stuk sneller dan Laurens ten Dam. Maar ik moest daar hard rijden en LTD waarschijnlijk met 2 vingers in de neus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Die ene keer dat ik een keer een KOM pak ben ik hem toch zo weer kwijt.
Ik was laatst wel ergens sneller dan Erik Dekker, da's dan wel weer grappig.
Iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat Dekker daar in laag D1 reed of gestopt was om te pissen
pppfff de hartslagen van LTD gezien in zijn tour uploads? dat is straffe kost..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Zo ben ik ook op een stuk sneller dan Laurens ten Dam. Maar ik moest daar hard rijden en LTD waarschijnlijk met 2 vingers in de neus.
Ja idd, erg indrukwekkend. Wel leuk om een renner in de Tour te volgen, maar ben wel benieuwd hoe secuur dit is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
pppfff de hartslagen van LTD gezien in zijn tour uploads? dat is straffe kost..
Ja, en ook zijn gemiddelde wattage is best heftig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
pppfff de hartslagen van LTD gezien in zijn tour uploads? dat is straffe kost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |