Ja hoor. Die houders zijn erg flexibel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
Krijg je die bidonnen er een beetje soepel uit?
Het zijn dan ook thermosbidons. Houd het drinken lekker koud.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Patroon het volgende:
gvd wat een thermoskannen
Op dat heuveltje stonden wij tijdens AGR.
En het koelsysteem om de bidons koel te houden zit zeker in die blauwe kast onder het zadel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook thermosbidons. Houd het drinken lekker koud.
Haha. Ja, dat tasje is toe aan vervanging, ik moet dat nieuwe ding nog steeds bestellen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
En het koelsysteem om de bidons koel te houden zit zeker in die blauwe kast onder het zadel?
600¤ bij mantel dacht ik. In 2011quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gripper mag ik vragen wat je voor die wielen betaald hebt?
Ja. Upload Activity optie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef fetss het volgende:
Kun je een gpx file van de garmin ook (later) uploaden naar strava?
Tof, thanks! Ik gebruik altijd strava en runkeeper door elkaar, ook niet handig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Upload Activity optie.
http://app.strava.com/upload/garmin
Ja, was wel mooi! Het was flink warm, heb me helemaal leeggezweet haha.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef Wombcat het volgende:
Tof
Ik heb er alleen niet veel van gezien.
je kan hem er gewoon aanhangen en connectnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef fetss het volgende:
Kun je een gpx file van de garmin ook (later) uploaden naar strava?
Mooi hoor. Benieuwd hoe het er in het echt uit ziet, ik heb er nog nooit een zien rijden en Simplon staat ook nooit op Bikemotion. Ben alleen niet zo'n fan van dat stuur, beetje lomp. Is ook echt van de oude generatie met gigantische reach en drop en een kronkel in de bocht. En ik ga ervan uit dat er nog een mooi slank zadeltje op komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Gripper het volgende:
Het begint langzaamaan wat moois te worden hier!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |