fuck you vriend hij is geniaalquote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die vent mist er ook een paar..
Okee, ga ik effe opzoeken. Thanks.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: ik vond in NZ de tongariro crossing wel erg gaaf; wellicht een idee.
Laatste keer dat ik naar liveleak ging zag ik een man die levend geslacht werd door 3 russen. Zoveel zieke filmpjes op die site dat ik niet eens durf te klikkenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme.
http://www.liveleak.com/view?i=253_1373148181
Deze is veilig bro.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar liveleak ging zag ik een man die levend geslacht werd door 3 russen. Zoveel zieke filmpjes op die site dat ik niet eens durf te klikken
Een vriend van me heeft door een verkeerde acid trip een jaar lang bij de psycholoog gelopen en angstremmers moeten slikken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
lijkt me fucking eng, do not know if want. Al heb ik wel een hoop levensvragen, ben benieuwd wat daarvan gemaakt wordt met lsd op.
Daarom nooit van die psycho shit gehad. Niks voor mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft door een verkeerde acid trip een jaar lang bij de psycholoog gelopen en angstremmers moeten slikken.
Kan best zijn dat we in multiversum leven ipv universum!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja thx eindelijk erkenning net als dat Tijd tydens de oerknal is ontstaan :s waren jullie er bij ofzo?:ssss alsof er daavoor geen secondes en ure waren hoe konden ze anders optyd kome voor hun werk*?
K snap er niets van
dan was die persoon er sowieso al vatbaar voorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daarom nooit van die psycho shit gehad. Niks voor mij.
Ow dat zal ongetwijfeld kloppen, maar het idee dat je jezelf gewoon echt 0% in de hand hebt is niet zo chil..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
dan was die persoon er sowieso al vatbaar voor
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan best zijn dat we in multiversum leven ipv universum!
Oerknal is gewoon een explosie doordat 2 stuks heelal tegen elkaar opbotsen en zo weer nieuwe heelal ontstaat.
Hiermee is statisch de kans 100% dat er ergens in een ander 'universum' een exacte kopie van jou rondloopt.
Mee eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat het sociaal acceptabel is dat je in het weekend xtc of coke neemt maar als mensen er achter komen dat je AAS neemt dan is het hek van de dam![]()
Mocht ik gaan kuren dan weet ik wel dat ik het niemand vertel behalve mijn gymbroeders omdat niemand het zou accepteren
Ik maak geen grappen vrind, heb dit op discovery gezien van die ene gekke professor.quote:
quote:Mensen kunnen het begrip oneindig niet bevatten, maar zeggen dat er met de big bang de tijd is ontstaan. Dus daarvoor was iets oneindigs neem ik dan maar aan?
Waarom zouden we een God uitsluiten die oneindig is?
Het hele big bang verhaal is dus ook gewoon een religie.
In mijn bijbel vind ik meer bewijs dan in de big bang theorie.
De bijbel zegt dat God er altijd al was en dat hij de aarde en de rest daarom heen heeft geschapen. Ik vind dat uiteindelijk een sterker verhaal dan de big bang theorie omdat je gewoon stomweg niet kunt verklaren wat er voor de big bang was.
In de bijbel vind je ook terug dat mensen op aarde het niet kunnen begrijpen, en dat zie je nu dus ook weer terug in dit verhaal.
Wetenschap is geweldig maar soms moet je gewoon toegeven dat we iets niet kunnen verklaren.
Ja maar de vraag is waarom twee universums een exacte kopie van elkaar zouden zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen vrind, heb dit op discovery gezien van die ene gekke professor.
[ afbeelding ]
http://www.scientias.nl/b(...)-ons-universum/21440
quote:
Ja als je je gezicht in 2 stukken snijd heb je ook 2 helftden die bijna op elkaar lijken, daarom.quote:[img]. http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is waarom twee universums een exacte kopie van elkaar zouden zijn.
Dan snap je oneindig niet. Ze kopiëren elkaar niet, het gebeurt gewoon. Zet een aap oneindig aan het werk op een type machine en op enig moment heeft ie een complete bibliotheek 'overgeschreven'. Als de herhaling oneindig wordt, wordt elke kans waargemaakt uiteindelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is waarom twee universums een exacte kopie van elkaar zouden zijn.
Staat dat in dit artikel?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja als je je gezicht in 2 stukken snijd heb je ook 2 helftden die bijna op elkaar lijken, daarom.
Omdat er oneindig aantal universums kunnen zijn en met daarin de miljarden zonnestelsels etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Excuses, ik miste in dat artikel dat die botsingen oneindig gebeuren. In dat geval heb je gelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan snap je oneindig niet. Ze kopiëren elkaar niet, het gebeurt gewoon. Zet een aap oneindig aan het werk op een type machine en op enig moment heeft ie een complete bibliotheek 'overgeschreven'. Als de herhaling oneindig wordt, wordt elke kans waargemaakt uiteindelijk.
Gast wat doe je met mijn mobiel... Dat ding staat nu tussen al mjjn digitale loonstrookjes, HELP!quote:
Wel lijp idee he. Vooral niet te veel overnadenken. Dan word je voor gek verklaard. Toen ik het hoorde kon ik het eerst ook niet echt voorstellen, maar het is vrij logisch.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Excuses, ik miste in dat artikel dat die botsingen oneindig gebeuren. In dat geval heb je gelijk.
Voel je je te goed om op mijn beats te reageren ofzo? SUKKELquote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gast wat doe je met mijn mobiel... Dat ding staat nu tussen al mjjn digitale loonstrookjes, HELP!
Ik ben al ontzettend aan het SOGen, dit kon er ook nog wel bij.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je die shit interessant vindt dan moet je "How big is the universe?" en "Wonders of the universe" van de BBC kijken. Ook alles van Neil deGrasse Tyson is erg interessant. Verder legt ons aller eigen Robert Dijkgraaf heel helder de basis van de oerknal uit:
Over multiversums is deze erg goed:
Ik denk wel eens na over dit soort dingen, maar het concept van een oneindig aantal universums was mij nog onbekend. Meer piekermateriaal (om uiteindelijk steeds minder te snappen).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Push. het volgende:
[..]
Wel lijp idee he. Vooral niet te veel overnadenken. Dan word je voor gek verklaard. Toen ik het hoorde kon ik het eerst ook niet echt voorstellen, maar het is vrij logisch.
Ja! Deze zocht ik net, maar kon hem niet vinden. Wat nou als wij gewoon in de hersenen zitten van een fucking groot koekiemonster.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Kennen jullie deze ??
Mind = blown.
[ afbeelding ]
SOGen?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben al ontzettend aan het SOGen, dit kon er ook nog wel bij.
Nee, ik heb op dit moment gewacht zodat ik je soort van publiekelijk kan bedanken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voel je je te goed om op mijn beats te reageren ofzo? SUKKEL
Als ik denk aan het heelal en alles daaromheen dan word ik helemaal para. Of aan het feit dat ik waarschijnlijk dood zal zijn tegen de tijd dat we in contact komen met buitenaards leven, tenzij er tegen de tijd dat ik 70 ben een techniek bestaat waardoor je jouw hersenen kan laten transplanteren.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk wel eens na over dit soort dingen, maar het concept van een oneindig aantal universums was mij nog onbekend. Meer piekermateriaal (om uiteindelijk steeds minder te snappen).
Dan moet je Planet Ant: Life Inside the Colony van BBC eens checken, waar ze een gigantische kolonie bladsnijmieren uit de natuur plukken en in een kunstmatig nest in een laboratorium plaatsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond documentaires over insecten altijd zo fucking interessant.
StudieOntwijkend Gedragquote:Op maandag 8 juli 2013 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja! Deze zocht ik net, maar kon hem niet vinden. Wat nou als wij gewoon in de hersenen zitten van een fucking groot koekiemonster.
[..]
SOGen?
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Levolution het volgende:
Wat als jij niet echt bestaat in mijn wereld, maar slechts een hersenspinsel van mij bent? Maar tegelijkertijd besta ik niet in jouw wereld, maar ben ik slechts een hersenspinsel van jou.
Thanks gast, heb hem meteen aangeslingerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan moet je Planet Ant: Life Inside the Colony van BBC eens checken, waar ze een gigantische kolonie bladsnijmieren uit de natuur plukken en in een kunstmatig nest in een laboratorium plaatsen.
Ga ik ook even checken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan moet je Planet Ant: Life Inside the Colony van BBC eens checken, waar ze een gigantische kolonie bladsnijmieren uit de natuur plukken en in een kunstmatig nest in een laboratorium plaatsen.
Ik heb al vakantie. u mad faggitquote:
De theorie zegt exact het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Damn.... zo herkenbaar deze gedachtengang... Vaak genoeg afgevraagd hoe ik zou zijn in een andere wereld.
Misschien ben je wel maagd daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als er een exacte kopie van mij bestaat, zou dat betekenen dat die net zo goed in bed is etc? Dan lopen er veel lucky vrouwen rond elders in de universa...
Nice. Meeste mensen snappen er alleen totaal niks van. Niet eens het concept zeg maar. Dus die denken al gauw dat je niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk wel eens na over dit soort dingen, maar het concept van een oneindig aantal universums was mij nog onbekend. Meer piekermateriaal (om uiteindelijk steeds minder te snappen).
Dan zou moeten betekenen dat vrouwen er geen ogen hebben.quote:
Ja man!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, jij was ook zo'n Mierenfokker toch? Zo'n klein groepje in die gel? Meende dat ik je wel eens in dat topic gezien had. Leven die nog?
WTF.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks gast, heb hem meteen aangeslingerd.
Laatst ook zo'n documentaire over hoe parasieten hun 'gastheren', insecten enzo. gewoon binnendringen en dat brein volledig overnemen. Fucking sick om dat zo te zien, maar wel interessant.
Je hoeft niet te kunnen zien om die aarsaardbeien van jou te kunnen waarnemen hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan zou moeten betekenen dat vrouwen er geen ogen hebben.
Jij hebt echt geen gevoel he?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kunnen zien om die aarsaardbeien van jou te kunnen waarnemen hoor.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond documentaires over insecten altijd zo fucking interessant.
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
WTF.
Dat ding beweegt zo vies "hakkerig", kan zo in een horrorfilm dit.
Doet me denken aan die schimmel die mieren tot zombiemieren maakt en ze een plekje laat opzoeken waar ze zullen sterven en waar de omstandigheden ideaal zijn voor de schimmel om te groeien.
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man!Was echt epic. We (Levo, ik en nog iemand) beheerden destijds ook nog een YT-channel.
http://www.youtube.com/user/MierenFokkers/videos
Ze zijn helaas al dood. Ik had ze echter niet in gel.
Sorry maatje.. liet me even gaan..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel he?
wat.jpgquote:
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga ik ook even checken.
[..]
Ik heb al vakantie. u mad faggit
[..]
Jij zou een insect pokemon trainer zijn geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.
[..]
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.
xDquote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.
[..]
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.
[..]
Sorry maatje.. liet me even gaan..
[..]
wat.jpg
quote:Mr. Toad I believe you have something in your eye.
Mr. Toad: I see.
Gewoon hard persen op wc vriend. Scoor je zo paar weken ziektewet mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.
Dat sowieso. Ik word hier standaard geroepen als er weer zo'n grote buitenspin in de wasbak kampeert etc. Pak die dengz gewoon met de blote hand. Mom 'n dad mirin'.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij zou een insect pokemon trainer zijn geweest.
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry maatje.. liet me even gaan..
[..]
wat.jpg
Warum bruur?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.
Haha, die comment wilde ik net plaatsen maar je had die edit al gezet. Hardop lachen.quote:
Oh, dat valt wel mee. Misschien toch eens wat meer over lezen etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.
Je moet sowieso weer een keer oppakken als je meer tijd hebt. Heb dit weekend weer nieuwe soort aangeschaft (foto niet van mij).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.
Onderzoeksproject, moest zo ingepland worden om geen vertraging op te lopen want gezeik met vakken/langverhaal/#universiteitnaait.quote:[..]
Warum bruur?
Ik zat er inderdaad over na te denken om een kolonie aan te schaffen zodra ik op kamers zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet sowieso weer een keer oppakken als je meer tijd hebt. Heb dit weekend weer nieuwe soort aangeschaft (foto niet van mij).
[..]
Onderzoeksproject, moest zo ingepland worden om geen vertraging op te lopen want gezeik met vakken/langverhaal/#universiteitnaait.
Is dat Sapstengel?quote:
Ik volg nu al 32 meisjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat Sapstengel?
Ga eens van die site af jonge.Ik had hem laatst gecheckt n.a.v. je topic. Aparte zooi daar.
?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat Sapstengel?
Ga eens van die site af jonge.Ik had hem laatst gecheckt n.a.v. je topic. Aparte zooi daar.
6/10 ze is nu full naked sws geen 6/10 hoor eerder 9/10quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
?
Verder niks bijzonders, chick is niet meer dan 6/10 dus kan prima.
Okay, meer pics?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
6/10 ze is nu full naked sws geen 6/10 hoor eerder 9/10))
Maar ben jij het of niet..?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, meer pics?
Op die foto is ze niet echt bijzonder.
lichaam is perfect man ;squote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
Okay lichaam is wel prima, maar dat hoofd blijft middelmatig.
Gewoon doen, begin met 1 soort die weinig ruimte en tijd inneemt. Daarna zie je wel of je zin krijgt in meer of niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat er inderdaad over na te denken om een kolonie aan te schaffen zodra ik op kamers zit.
Ja, achterlijf glanst goudkleurig onder licht, heel mooi. Deze soort (Polyrhachis dives) weeft een nest van verzameld organisch materiaal en de zijde van hun larven (maar wordt niet gerekend tot de 'echte' weefmieren van het geslacht Oecophylla). Heb 7 soorten waarvan meeste van het geslacht Lasius.quote:Ziet er vet uit kardes. Lijkt wel een mier met een matte laklaag. En wtf, die stekels.Hoeveel soorten heb je nou wel niet?
Thanks.quote:Minder. Nu lijkt het kut, maar het komt helemaal goed mi mang!
Kk.quote:
Wat is deze reactiesnelheid mang.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
?
Verder niks bijzonders, chick is niet meer dan 6/10 dus kan prima.
Gewoon weer de lasius niger denk ik. Het meest simpele. Een exotische soort lijkt mij ook vet though.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen, begin met 1 soort die weinig ruimte en tijd inneemt. Daarna zie je wel of je zin krijgt in meer of niet.
[..]
Ja, achterlijf glanst goudkleurig onder licht, heel mooi. Deze soort (Polyrhachis dives) weeft een nest van verzameld organisch materiaal en de zijde van hun larven (maar wordt niet gerekend tot de 'echte' weefmieren van het geslacht Oecophylla).
[..]
Thanks.
Volgens mij is het net als myfreecams.comquote:Op maandag 8 juli 2013 00:59 schreef VMSDKR het volgende:
Krijgen die chicks daar voor betaald ofzo? Hoe zit het verdienmodel in elkaar?
Echt he, allemaal van die trieste beta rukkers die echt denken dat die vrouw hun wilquote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ff op die site gekeken. Na termen als "Your ass is hungry", "Please insert the flashlight" en " [ afbeelding ] " heb ik het wel weer gezien.
Waarom weet jij ditquote:Op maandag 8 juli 2013 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als myfreecams.com
Daar krijgen ze dacht ik 5 cent per token die er wordt getipped. 100 tokens = $ 5
Ja als er mensen zijn die mannen willen zien. En je moet ze wel naar je showtje lokken en zorgen dat ze tippen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als ik mij registreer kan ik betaald fappen?
Ik voel me nu al een beetje vies.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als er mensen zijn die mannen willen zien. En je moet ze wel naar je showtje lokken en zorgen dat ze tippen.
Je kunt beter je vriendje bellen en hem in de anusgat nemen. Krijg je waarschijnlijk meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als ik mij registreer kan ik betaald fappen?
Nice.
Altijd die sneren van jou. Altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kunt beter je vriendje bellen en hem in de anusgat nemen. Krijg je waarschijnlijk meer.
Gekke shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gewoon een grapefruit neuken, Kai Greene deed het ook en die is er echt groot van geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |