quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Levolution het volgende:
Wat als jij niet echt bestaat in mijn wereld, maar slechts een hersenspinsel van mij bent? Maar tegelijkertijd besta ik niet in jouw wereld, maar ben ik slechts een hersenspinsel van jou.
Thanks gast, heb hem meteen aangeslingerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan moet je Planet Ant: Life Inside the Colony van BBC eens checken, waar ze een gigantische kolonie bladsnijmieren uit de natuur plukken en in een kunstmatig nest in een laboratorium plaatsen.
Ga ik ook even checken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan moet je Planet Ant: Life Inside the Colony van BBC eens checken, waar ze een gigantische kolonie bladsnijmieren uit de natuur plukken en in een kunstmatig nest in een laboratorium plaatsen.
Ik heb al vakantie. u mad faggitquote:
De theorie zegt exact het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Damn.... zo herkenbaar deze gedachtengang... Vaak genoeg afgevraagd hoe ik zou zijn in een andere wereld.
Misschien ben je wel maagd daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als er een exacte kopie van mij bestaat, zou dat betekenen dat die net zo goed in bed is etc? Dan lopen er veel lucky vrouwen rond elders in de universa...
Nice. Meeste mensen snappen er alleen totaal niks van. Niet eens het concept zeg maar. Dus die denken al gauw dat je niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk wel eens na over dit soort dingen, maar het concept van een oneindig aantal universums was mij nog onbekend. Meer piekermateriaal (om uiteindelijk steeds minder te snappen).
Dan zou moeten betekenen dat vrouwen er geen ogen hebben.quote:
Ja man!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, jij was ook zo'n Mierenfokker toch? Zo'n klein groepje in die gel? Meende dat ik je wel eens in dat topic gezien had. Leven die nog?
WTF.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks gast, heb hem meteen aangeslingerd.
Laatst ook zo'n documentaire over hoe parasieten hun 'gastheren', insecten enzo. gewoon binnendringen en dat brein volledig overnemen. Fucking sick om dat zo te zien, maar wel interessant.
Je hoeft niet te kunnen zien om die aarsaardbeien van jou te kunnen waarnemen hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan zou moeten betekenen dat vrouwen er geen ogen hebben.
Jij hebt echt geen gevoel he?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kunnen zien om die aarsaardbeien van jou te kunnen waarnemen hoor.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond documentaires over insecten altijd zo fucking interessant.
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
WTF.
Dat ding beweegt zo vies "hakkerig", kan zo in een horrorfilm dit.
Doet me denken aan die schimmel die mieren tot zombiemieren maakt en ze een plekje laat opzoeken waar ze zullen sterven en waar de omstandigheden ideaal zijn voor de schimmel om te groeien.
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man!Was echt epic. We (Levo, ik en nog iemand) beheerden destijds ook nog een YT-channel.
http://www.youtube.com/user/MierenFokkers/videos
Ze zijn helaas al dood. Ik had ze echter niet in gel.
Sorry maatje.. liet me even gaan..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel he?
wat.jpgquote:
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga ik ook even checken.
[..]
Ik heb al vakantie. u mad faggit
[..]
Jij zou een insect pokemon trainer zijn geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.
[..]
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.
xDquote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook van die parasieten die in die insecten gaan zitten en dan zo hoog mogelijk in bomen etc. klimmen om zo met opzet opgegeten te worden door vogels. Dan worden ze ergens anders weer uitgescheten en kunnen ze weer voortplanten enzo. Best wel ingenieus.
[..]
Haha ja, dat. Ik heb er de ruimte niet voor maar anders had ik ook wel zoiets willen doen. Lijkt me best gaaf.
[..]
Sorry maatje.. liet me even gaan..
[..]
wat.jpg
quote:Mr. Toad I believe you have something in your eye.
Mr. Toad: I see.
Gewoon hard persen op wc vriend. Scoor je zo paar weken ziektewet mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.
Dat sowieso. Ik word hier standaard geroepen als er weer zo'n grote buitenspin in de wasbak kampeert etc. Pak die dengz gewoon met de blote hand. Mom 'n dad mirin'.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij zou een insect pokemon trainer zijn geweest.
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry maatje.. liet me even gaan..
[..]
wat.jpg
Warum bruur?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zomervakantie dit jaar, als ik burnout krijg weten jullie het.
Haha, die comment wilde ik net plaatsen maar je had die edit al gezet. Hardop lachen.quote:
Oh, dat valt wel mee. Misschien toch eens wat meer over lezen etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.
Je moet sowieso weer een keer oppakken als je meer tijd hebt. Heb dit weekend weer nieuwe soort aangeschaft (foto niet van mij).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt 15cm vrije ruimte nodig in het begin, dusja. Het is ook erg interessant. Vind het nog steeds jammer dat mijn koningin overleden was.
Onderzoeksproject, moest zo ingepland worden om geen vertraging op te lopen want gezeik met vakken/langverhaal/#universiteitnaait.quote:[..]
Warum bruur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |