Als je het met mate, en dan bedoel ik echt MET MATE, doet kun je grenzen gaan verkennen. Ik weet dat heksen hun vlieg ervaring kregen van datura. Die maakte er een pasta van en smeerde dat over hun lichaam, of een deel van hun lichaam. Dit soort hallucinogenen wordt opgenomen door je huid, en geloof me, je gaat er echt van vliegen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt datura gedaan?
Kerel YOLO'en.
Bijna alles wat er 20 jaar geleden beschikbaar was, dus niet zo heel veel chemische drugs. Maar nooit heroine. Als ik dat gedaan had was ik er nu waarschijnlijk niet meer geweest. Dat was mijn gevoel er altijd mee though.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zo langzamerhand vraag ik me af: wat heeft Snakey niet gedaan of gesnoven
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer ik ga kuren dan weet ik wel dat ik het niemand vertel behalve mijn gymbroeders omdat niemand het zou accepteren
Ja maar jij squatte ook al 100 kilo toen je 10 wasquote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo vroeg ging ik nog niet slapen toen ik 10 was
Door de AAS neem ik extra rust.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo vroeg ging ik nog niet slapen toen ik 10 was
Ik doe ook wel eens wat coke, zo'n 4, misschien 5x per jaar. Maar ik heb absoluut een probleem met vrienden die dat elk weekend doen. Je ziet ze echt naar het volgende weekend leven alsof het de vrijplaats is.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat het sociaal acceptabel is dat je in het weekend xtc of coke neemt maar als mensen er achter komen dat je AAS neemt dan is het hek van de dam![]()
Mocht ik gaan kuren dan weet ik wel dat ik het niemand vertel behalve mijn gymbroeders omdat niemand het zou accepteren
Deze punten tellen allemaal voor drugs zover ik weet. Je probeert er je leven mee te verrijken ondanks de risico's. Telkens nieuwe grenzen overschrijden en meer willen. Het is alleen waar je zelf beseft of het genoeg is geweest of niet. Zoals je al aangeeft is 4-5x per jaar voor jou de grens. Bij een ander is dit 400mg AAS. Een ander heeft elk(e) dag/weekend coke nodig, waar 3g AAS voor een pro bodybuilder echt niet gek is.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
Een kuur is wat heel anders. Ten eerste wordt het gezien als cheaten, ten tweede kan het echt heel foute uitwerking hebben op je lijf waardoor je als je niet oppast jezelf fucked for live. Hartaanval op vroege leeftijd enzo. Not funny. En zodra je met AAS begint kan het het begin van het eind zijn. Je hebt 'je potentieel' gezien, en voor minder doe je het niet meer. There you go...
Ik heb het uit een boek geleerd: iets van "Oom Jan leert zijn neefje schaken"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Srs? Ik ben gestopt toen m'n neefje niet kon winnen en op het bord ging zitten. Ik heb daarna nog jaren tegen een schaak compu gespeelt (Casparof), maar nooit gewonnen na het 5e level. Toen heb ik opgegeven. Waste of time
http://www.liebrand.nl/la/a80.htmlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is nog van jouw tijd he, dat mensen echt een mixtape maakten met cassettebandjes
Misschien eens je rijbewijs gaan halen?quote:Op zondag 7 juli 2013 09:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens boven de 120 uitkomen joh. Ben daar veels te bang voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Maar er blijft een wezenlijk verschil tussen een high, en je lichaam een spierboost geven. Die als je niet oppast niet eens blijft. De belasting op je organen is vele malen hoger met een kuur dan een paar snuifjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Deze punten tellen allemaal voor drugs zover ik weet. Je probeert er je leven mee te verrijken ondanks de risico's. Telkens nieuwe grenzen overschrijden en meer willen. Het is alleen waar je zelf beseft of het genoeg is geweest of niet. Zoals je al aangeeft is 4-5x per jaar voor jou de grens. Bij een ander is dit 400mg AAS. Een ander heeft elk(e) dag/weekend coke nodig, waar 3g AAS voor een pro bodybuilder echt niet gek is.
Gezondheidsrisico's kleven aan beide. De een erger als de ander, maar ze zijn er wel. Dosis is hier een belangrijke factor in.
fuck you vriend hij is geniaalquote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die vent mist er ook een paar..
Okee, ga ik effe opzoeken. Thanks.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: ik vond in NZ de tongariro crossing wel erg gaaf; wellicht een idee.
Laatste keer dat ik naar liveleak ging zag ik een man die levend geslacht werd door 3 russen. Zoveel zieke filmpjes op die site dat ik niet eens durf te klikkenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme.
http://www.liveleak.com/view?i=253_1373148181
Deze is veilig bro.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar liveleak ging zag ik een man die levend geslacht werd door 3 russen. Zoveel zieke filmpjes op die site dat ik niet eens durf te klikken
Een vriend van me heeft door een verkeerde acid trip een jaar lang bij de psycholoog gelopen en angstremmers moeten slikken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
lijkt me fucking eng, do not know if want. Al heb ik wel een hoop levensvragen, ben benieuwd wat daarvan gemaakt wordt met lsd op.
Daarom nooit van die psycho shit gehad. Niks voor mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft door een verkeerde acid trip een jaar lang bij de psycholoog gelopen en angstremmers moeten slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |