Ik zat er inderdaad over na te denken om een kolonie aan te schaffen zodra ik op kamers zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet sowieso weer een keer oppakken als je meer tijd hebt. Heb dit weekend weer nieuwe soort aangeschaft (foto niet van mij).
[..]
Onderzoeksproject, moest zo ingepland worden om geen vertraging op te lopen want gezeik met vakken/langverhaal/#universiteitnaait.
Is dat Sapstengel?quote:
Ik volg nu al 32 meisjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat Sapstengel?
Ga eens van die site af jonge.Ik had hem laatst gecheckt n.a.v. je topic. Aparte zooi daar.
?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat Sapstengel?
Ga eens van die site af jonge.Ik had hem laatst gecheckt n.a.v. je topic. Aparte zooi daar.
6/10 ze is nu full naked sws geen 6/10 hoor eerder 9/10quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
?
Verder niks bijzonders, chick is niet meer dan 6/10 dus kan prima.
Okay, meer pics?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
6/10 ze is nu full naked sws geen 6/10 hoor eerder 9/10))
Maar ben jij het of niet..?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, meer pics?
Op die foto is ze niet echt bijzonder.
lichaam is perfect man ;squote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
Okay lichaam is wel prima, maar dat hoofd blijft middelmatig.
Gewoon doen, begin met 1 soort die weinig ruimte en tijd inneemt. Daarna zie je wel of je zin krijgt in meer of niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat er inderdaad over na te denken om een kolonie aan te schaffen zodra ik op kamers zit.
Ja, achterlijf glanst goudkleurig onder licht, heel mooi. Deze soort (Polyrhachis dives) weeft een nest van verzameld organisch materiaal en de zijde van hun larven (maar wordt niet gerekend tot de 'echte' weefmieren van het geslacht Oecophylla). Heb 7 soorten waarvan meeste van het geslacht Lasius.quote:Ziet er vet uit kardes. Lijkt wel een mier met een matte laklaag. En wtf, die stekels.Hoeveel soorten heb je nou wel niet?
Thanks.quote:Minder. Nu lijkt het kut, maar het komt helemaal goed mi mang!
Kk.quote:
Wat is deze reactiesnelheid mang.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
?
Verder niks bijzonders, chick is niet meer dan 6/10 dus kan prima.
Gewoon weer de lasius niger denk ik. Het meest simpele. Een exotische soort lijkt mij ook vet though.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon doen, begin met 1 soort die weinig ruimte en tijd inneemt. Daarna zie je wel of je zin krijgt in meer of niet.
[..]
Ja, achterlijf glanst goudkleurig onder licht, heel mooi. Deze soort (Polyrhachis dives) weeft een nest van verzameld organisch materiaal en de zijde van hun larven (maar wordt niet gerekend tot de 'echte' weefmieren van het geslacht Oecophylla).
[..]
Thanks.
Volgens mij is het net als myfreecams.comquote:Op maandag 8 juli 2013 00:59 schreef VMSDKR het volgende:
Krijgen die chicks daar voor betaald ofzo? Hoe zit het verdienmodel in elkaar?
Echt he, allemaal van die trieste beta rukkers die echt denken dat die vrouw hun wilquote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ff op die site gekeken. Na termen als "Your ass is hungry", "Please insert the flashlight" en " [ afbeelding ] " heb ik het wel weer gezien.
Waarom weet jij ditquote:Op maandag 8 juli 2013 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als myfreecams.com
Daar krijgen ze dacht ik 5 cent per token die er wordt getipped. 100 tokens = $ 5
Ja als er mensen zijn die mannen willen zien. En je moet ze wel naar je showtje lokken en zorgen dat ze tippen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als ik mij registreer kan ik betaald fappen?
Ik voel me nu al een beetje vies.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als er mensen zijn die mannen willen zien. En je moet ze wel naar je showtje lokken en zorgen dat ze tippen.
Je kunt beter je vriendje bellen en hem in de anusgat nemen. Krijg je waarschijnlijk meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als ik mij registreer kan ik betaald fappen?
Nice.
Altijd die sneren van jou. Altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kunt beter je vriendje bellen en hem in de anusgat nemen. Krijg je waarschijnlijk meer.
Gekke shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gewoon een grapefruit neuken, Kai Greene deed het ook en die is er echt groot van geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |