Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over haddenquote:
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.quote:
Samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.
TSen van de SC mogen een voorbeeld hieraan nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
inderdaad, zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, zijn ook altijd dezelfde
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, sommige mensen hier zijn eigenlijk alleen maar met elkaar in gesprek. Dan kunnen ze net zo goed de DM gebruiken en ons er niet mee lastig vallen. En iemands naam in een TT zetten omdat je die gene aardig vindt is gewoon kansloos.
Cachet heeft wss geen goede verbinding met hotspot waardoor ze niet op fok kan komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motorsquote:
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dit had ik nou weer niet van je verwacht.
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeertquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid.
Apple > samsung
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeert.
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.
Zucht, lees: de smartphones van samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.
Ik heb het voornamelijk over de smartphones die zij aanleveren.
Inderdaad Apple maakt zowat alleen toys terwijl Samsung al met koelkasten en TV's komtquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Samsung groter dan apple? Zei je dat nou?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Over hun telefoons kan ik geen uitspraken doen, maar op vrijwel alle vlakken is Samsung groter dan Apple.
Tja, het is zo'n typisch Japans conglomeraat. Mitsubishi is/was net zo. En Asus gaat ook een beetje die kant op lijkt het.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Inderdaad Apple maakt zowat alleen toys terwijl Samsung al met koelkasten en TV's komt.
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.
Gewoon neequote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.
369.000 medewerkers tegen 80.000. Groter ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Samsung groter dan apple? Zei je dat nou?
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Zoals ik al aangaf heb ik daar geen ervaringen meequote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.
Bron?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
369.000 medewerkers tegen 80.000. Groter ja.
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bron?
Ik doel bovendien op een andere groter zijn.
Lees: de rijkste
ff kijken.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.
En daar doelde ik niet op. Ik doelde op letterlijk het grootste bedrijf.
Maar dat jij een hekel hebt aan Samsung telefoons en liever Apple telefoons hebt, maakt Samsung nog niet een slecht bedrijf. Ze maken echt veeeel meer dan alleen telefoons.
Jij hebt overduidelijk nog nooit met ios gewerkt...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ff kijken.
Downloaden? Ja vs nee. Widgets? Ja vs nee. Icons neerzetten waar je wilt? Ja vs nee. Source? Open vs closed.
gewoon ja.
Heb je wel, met een emosmiley.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.
Dat kan, maar dan niet haten op Samsung.quote:Ik prefereer alleen apple boven samsung indien mogelijk.
Hm.. Had dit jaar nog een iPhone 3GS.. Heb een iPad mini.. Moeder heeft een iPhone 5. Dacht het even wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit met ios gewerkt...
Nogmaals, ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:22 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb je wel, met een emosmiley.
[..]
Dat kan, maar dan niet haten op Samsung.
Android zal NOOIT beter worden dan ios omdat de software nooit geoptimaliseerd wordt voor de smartphone zelf. We weten allemaal dat android nog steeds last heeft van lagg, zelfs op de samsung galaxy s4.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hm.. Had dit jaar nog een iPhone 3GS.. Heb een iPad mini.. Moeder heeft een iPhone 5. Dacht het even wel.
Samsung => Super AMOLEDquote:Op zondag 7 juli 2013 10:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.
Ik vind de kwaliteit die ze leveren tov apple slechter.
Bullshit, navigeren op mijn tante haar s4 en een vriend zn s3 gaat gewoon smooth.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Android zal NOOIT beter worden dan ios omdat de software nooit geoptimaliseerd wordt voor de smartphone zelf. We weten allemaal dat android nog steeds last heeft van lagg, zelfs op de samsung galaxy s4.
Galaxy s4: quad-core proc en 2gb ram -> laggquote:
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.
En daar doelde ik niet op. Ik doelde op letterlijk het grootste bedrijf.
Maar dat jij een hekel hebt aan Samsung telefoons en liever Apple telefoons hebt, maakt Samsung nog niet een slecht bedrijf. Ze maken echt veeeel meer dan alleen telefoons.
Ze/hij doet geen opleiding dus dat verklaard al een hoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.
Etsu is erquote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.
Samsung heeft het zelf nog toegegeven wijsneus.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Bullshit, navigeren op mijn tante haar s4 en een vriend zn s3 gaat gewoon smooth.
Oké maar je vermeldde Android. Hebben HTC, Google en anderen dit ook gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Samsung heeft het zelf nog toegegeven wijsneus.
Zoals altijd zegt google het probleem van de lagg op te lossen, maar dit gaat ze dus niet lukken omdat ze de software niet optimaliseren voor elke smartphone appart.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké maar je vermeldde Android. Hebben HTC, Google en anderen dit ook gezegd?
Oke. Ik dacht: ik zeg 't maar even.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze/hij doet geen opleiding dus dat verklaard al een hoop.
En nu met onderbouwing.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef LETMEIN het volgende:
Apple leverd met de iphones nog enigzins kwaliteit, dat kun je van samsung met haar galaxy serie niet zeggen.
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef LETMEIN het volgende:
Apple leverd met de iphones nog enigzins kwaliteit, dat kun je van samsung met haar galaxy serie niet zeggen.
Verschil in prijs te groot?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En nu met onderbouwing.
Ikzelf vind Apple ook fijner dan Android telefoons, maar het verschil in prijs is gewoon asociaal groot dus ik heb gewoon een android telefoon.
BAM in ya face hahahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.
Maar de iphone 5 is (bijna) de enige telefoon van apple op de markt en er zijn zoveel meer andere android telefoons die alles kunnen wat apple ook kan maar dan voor minder centjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Verschil in prijs te groot?
Iphone 5 en de galaxy s4 zijn vrijwel even duur.
Wij krijgen oortjes van nog redelijke kwaliteit. De oortjes die jullie geleverd krijgen die zijn, uhh ja, hoe zal ik het zeggen, van dermate slechte kwaliteit dat ze niet eens los te koop zijn in de winkel.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.
Android werkt heel anders tov ios.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar de iphone 5 is (bijna) de enige telefoon van apple op de markt en er zijn zoveel meer andere android telefoons die alles kunnen wat apple ook kan maar dan voor minder centjes.
En klakkeloos dingen napraten die je docent je vertelt ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
De patat / friet discussie starten?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef LETMEIN het volgende:
Laten we de discussie over apple/samsung/android/ios stoppen.
Welcome to the internet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en we zitten hier op een internetforum en niet op school. Dit is geen werkstuk ofzo. Dan ga je niet 10 bronnen aandragen ofzo.
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Welcome to the internet.
Het zal hier nog strenger zijn dan op school, geloof me haha
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Welcome to the internet.
Het zal hier nog strenger zijn dan op school, geloof me haha
Ik heb prima begrepen waarom je wikipedia niet mag gebruiken als bron. En dat is omdat het niet betrouwbaar is. Mensen kunnen van alles erin zetten en van alles eruit halen waardoor de informatie niet betrouwbaar meer kan zijn. Als jij de bron had aangehaald wat jouw beweringen bewijst, dan was het goed geweest, ondanks het ook op Wikipedia staat of niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En klakkeloos dingen napraten die je docent je vertelt ook niet.
Heb je eigenlijk wel begrepen waarom dat gezegd wordt? Het geldt niet specifiek voor Wikipedia ofzo. Het gaat erom dat je kritisch bent qua bronnen. Dus dat je niet klakkeloos één bron overneemt en ook nagaat hoe betrouwbaar die bron is.
Voor deze discussie is Wikipedia prima. Ik weet niet of je door hebt waar ik de aangedragen gegevens voor gebruik, maar dat is dus om aan te geven dat Samsung qua omvang groter is dan Apple. Het gaat er dus helemaal niet om of het precies is, en ook niet of de bron zo betrouwbaar is.
Sowieso snapt iedereen met een gezond verstand wel dat Samsung groter is dan Apple en maakt het niet uit of de bron nou Wikipedia is of iets anders.
Oh, en we zitten hier op een internetforum en niet op school. Dit is geen werkstuk ofzo. Dan ga je niet 10 bronnen aandragen ofzo.
Over wie heb je het nu dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.
Op school ook niet hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen.
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.
Die van Apple passen niet eens redelijk in je orenquote:Op zondag 7 juli 2013 10:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wij krijgen oortjes van nog redelijke kwaliteit. De oortjes die jullie geleverd krijgen die zijn, uhh ja, hoe zal ik het zeggen, van dermate slechte kwaliteit dat ze niet eens los te koop zijn in de winkel.
Dat ligt best lekker!! Uit ervaringquote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Heb vannacht op de trampoline geslapen onder de sterren
Dan delen wij in dat opzicht dezelfde mening.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die van Apple passen niet eens redelijk in je oren.
Ik heb al 2 jaar dezelfde Apple oortjesquote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die van Apple passen niet eens redelijk in je oren.
Ach het is niet zo zeer een argument want ik ben momenteel niet helder genoeg om een discussie te voeren, maar ik dacht, ik meld het even.quote:
Dat wel maar vind de bass echt veel dieperquote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan delen wij in dat opzicht dezelfde mening.
Echter maakt de geluidskwaliteit die uit die oortjes komt weer een hoop goed en blijven ze imo beter dan de standaard samsung oortjes.
Dat is wel waar. Mijn iPhone is 3 jaar oud en doet het nog steeds vrij perfect, terwijl mijn zusjes + vader een HTC/Samsung hebben die allemaal na 1,5 jaar compleet zijn vastgelopen, dus die je moest jailbreaken wou je er nog gebruik van maken. En dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen dat apple te duur is weten gewoon niet juist met geld om te gaan.
Apple producten zijn duur in de aanschaf, maar hebben dan ook weer een hoge restwaarde wat het totaalplaatje weer compenseert.
Dat kunnen we van alle andere gelijksoortige bedrijven niet zeggen.
Moet ik er nou op in gaan waarom er werkelijk niets in die post staat wat op mijn post van zonet van toepassing is?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Lees dit nog eens.
Ja was echt geweldigquote:
Deze man snapt het.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en iPhone 4S gehad. Nu een iPhone 5. En een MacBook Pro.
Apple
Als je een goed cijfer wilt dan lijkt het me niet verstandig om je docent te negeren. Ook al moet je 10 bronnen aandragen. Al is 10 natuurlijk wel een beetje overdrevenquote:
Ik doelde eigenlijk meer naar de economische restwaarde.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn iPhone is 3 jaar oud en doet het nog steeds vrij perfect, terwijl mijn zusjes + vader een HTC/Samsung hebben die allemaal na 1,5 jaar compleet zijn vastgelopen, dus die je moest jailbreaken wou je er nog gebruik van maken. En dat hoor ik vaker.
Verder niks tegen Android telefoons hoor, prima dingen, ik zou er alleen zelf geen kopen.
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisquote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en iPhone 4S gehad. Nu een iPhone 5. En een MacBook Pro.
Apple
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer naar de economische restwaarde.
Een iphone ben je via marktplaats zo kwijt voor een mooie prijs.
Wil je een android telefoon verkopen dan is het nog maar de vraag hoeveel je er na 2 jaar nog voor krijgt.
Oh wow ik dacht dat je ging zeggen dat je dat allemaal had gehadquote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisen alles doet het nog. Helaas is niet alles van mij.
En de macbooks dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisen alles doet het nog. Helaas is niet alles van mij.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Is Apple goedkoop dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen dat apple te duur is weten gewoon niet juist met geld om te gaan.
Apple producten zijn duur in de aanschaf, maar hebben dan ook weer een hoge restwaarde wat het totaalplaatje weer compenseert.
Dat kunnen we van alle andere gelijksoortige bedrijven niet zeggen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow ik dacht dat je ging zeggen dat je dat allemaal had gehad![]()
Wat is dan wel van jou?quote:
Dat jij het het geld niet waard vindt zal de rest van de wereld een worst wezen. En mij trouwens ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.
Daar was er één van maar die is kapot gegaan doordat iemand m van 2 hoog de trap heeft laten afstuiteren................... En mijn lijstje ging alleen over de dingen die het nog deden.quote:
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtquote:Op zondag 7 juli 2013 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben thuis de enige met een apple shit. Bij m'n vader hebben ze nog wel een iPhone en 2 iPads. Maar dat is het.
Jouw vaderquote:Op zondag 7 juli 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtEn terecht, hij doet het nog steeds.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtEn terecht, hij doet het nog steeds.
quote:
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.
Apple is idd té duur. 500 voor een tabletje, schei toch uitquote:
is dit een hint?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.
Mij maakt het niet uit, want ik houd van spelletjes
Apparatuur met dezelfde specificaties maar zonder een appeltje erop gaat voor nog geen kwart van die prijzen weg. Dus nee, ik vind het het geld niet waard.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat jij het het geld niet waard vindt zal de rest van de wereld een worst wezen. En mij trouwens ook.
Psychologische spelletjes hebben dan ook geen effect op mijquote:Op zondag 7 juli 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.
Mij maakt het niet uit, want ik houd van spelletjes
Ik ben onschuldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf pas jij mijn posts aan?
* Rezania spankt Etsu.
Jij hebt ook nog een hoop te leren maatje.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Apple is idd té duur. 500 voor een tabletje, schei toch uit
Dan ben jij een van de uitvolkorenen.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Psychologische spelletjes hebben dan ook geen effect op mij.
Als ik helemaal beter ben, dan ga ik ten eerste naar de Mac en mezelf volproppen en genieten van elke hap/kauw en 24 u lang achterelkaar slapen.quote:
Helemaal niet.quote:
Je koopt die dingen omdat je een tablet wilt, niet omdat je 'm over 2 jaar gaat doorverkopen. Als je 'm daarop koopt dan kun je nog weleens teleurgesteld worden straks.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een hoop te leren maatje.
Het aankoopbedrag is, laten we zeggen, 450 euro. 2 jaar later verkoop je de tablet voor 250 euro.
Dan ziet het er allemaal een heel stuk anders uit of niet dan, meneer de wijsneus.
Bewijs maar dat jij je post niet achteraf hebt gewijzigd.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet.
* Rezania spankt nog harder om het liegen uit Etsu te slaan.
Naar de Mac om te genieten.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik helemaal beter ben, dan ga ik ten eerste naar de Mac en mezelf volproppen en genieten van elke hap/kauw en 24 u lang achterelkaar slapen.
Mensen die een samsung tablet kopen en die er na 2 jaar met geluk nog 100 voor kunnen vangen, die kunnen teleurgesteld zijn ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je koopt die dingen omdat je een tablet wilt, niet omdat je 'm over 2 jaar gaat doorverkopen. Als je 'm daarop koopt dan kun je nog weleens teleurgesteld worden straks.
Ik zei dat ik dat niet had gedaan, bewijs genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij je post niet achteraf hebt gewijzigd.
Is nep.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat niet had gedaan, bewijs genoeg.
Ik heb maandag voor het laatst een echte, heerlijke, grote, dikke hamburger op, van zo'n burgertent. Omg. Ik mis het.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een echte burgertent? Ik noem maar wat.
Als je niet serieus gaat reageren, reageer dan gewoon niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen die een samsung tablet kopen en die er na 2 jaar met geluk nog 100 voor kunnen vangen, die kunnen teleurgesteld zijn ja.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind je UI leuk hoor. Etsu plaagt je gewoon...
Gooi en dan 20 bij en vreet biefstuk.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maandag voor het laatst een echte, heerlijke, grote, dikke hamburger op, van zo'n burgertent. Omg. Ik mis het.Maar wel duur, 8 euro ofzo.
Ik reageer gewoon serieus? De discussie was tussen samsung apple en dan haal jij er opeens blackberry/philips bij. Wie is er nu niet serieus bezig dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je niet serieus gaat reageren, reageer dan gewoon niet.
Ik ben trouwens echt geen Samsung fan ofzo. Ik koop gewoon dingen die voldoen aan wat ik ermee doen wil of er leuk uitzien, en waarvan ik de prijs goed vind. En of dat nou Samsung is of Philips of Nokia dat zal me een zorg zijn. Ik heb dan ook geen Samsung telefoon maar een Blackberry omdat ik graag een telefoon met toetsenbord wou die er leuk uitziet.
Waar?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je moet nog reageren op mijn quote. Danku
Nee, het ging over de prijzen van Apple producten en toen gaf jij aan dat je een tablet koopt om die over 2 jaar weer te verkopen voor de helft van de prijs.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon serieus? De discussie was tussen samsung apple en dan haal jij er opeens blackberry/philips bij. Wie is er nu niet serieus bezig dan?
Doe ik met alle liefde.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je er minstens 5000 bijgooien.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben de kater in het plaatje
Kom net van een beurt af, vandaar het loopje
Lees zelf ff terug. Ben zelf ook mobielquote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Waar?* SGY eist dat je het opnieuw typt.
Oh, ik zag helemaal niet dat hij hoi zei. Ik had niet naar boven gescrolld ofzo en zag alleen 'hoi adora en sgy" dus jaquote:Op zondag 7 juli 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij zei hoi en de rest groette hem niet. Aso's krijgen geen zwaaitje.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ik zag helemaal niet dat hij hoi zei. Ik had niet naar boven gescrolld ofzo en zag alleen 'hoi adora en sgy" dus ja
Oh, en niet dat jij een aso bent hoor. Dat was maar een grapjequote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ik zag helemaal niet dat hij hoi zei. Ik had niet naar boven gescrolld ofzo en zag alleen 'hoi adora en sgy" dus ja
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij zei hoi en de rest groette hem niet. Aso's krijgen geen zwaaitje.
* Rezania stopt worst in Etsu zijn mond.quote:
Wat voor worst?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania stopt worst in Etsu zijn mond.
Zo, rust.
Een stijve rookworst? Of een kromme?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:33 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, voor de perverts, ik bedoel rookworst.
O hier. Nee niet echt, Prijs < Kwaliteitquote:Op zondag 7 juli 2013 11:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een hoop te leren maatje.
Het aankoopbedrag is, laten we zeggen, 450 euro. 2 jaar later verkoop je de tablet voor 250 euro.
Dan ziet het er allemaal een heel stuk anders uit of niet dan, meneer de wijsneus.
Inderdaad ja, kwaliteit staat voorop en daarom apple.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
O hier. Nee niet echt, Prijs < Kwaliteit
Een kromme, kan Etsu makkelijker deepthroaten.quote:
Eraan trekken dan, dan sta jij boven Rodawa.quote:
Fixedquote:Op zondag 7 juli 2013 11:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Inderdaad ja, kwaliteit staat voorop en daarom Samsung
Wtf, wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eraan trekken dan, dan sta jij boven Rodawa.
leverd?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij beweert nu dat samsung kwaliteit leverd met hun galaxy lijn?
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij beweert nu dat samsung kwaliteit leverd met hun galaxy lijn?
Die ene knappe jongen zeker xd Welke provincie werk je?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik begin steeds meer te geloven dat jij een collega bent van mij
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Die ene knappe jongen zeker xd Welke provincie werk je?
leverD?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het niet waarmaken met die plastic troep, ik weet het.
Rodawa bedoel je zeker?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, kan je mij tot die tijd vermaken.
One lovequote:Op zondag 7 juli 2013 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nodig is hetero en we hebben al platonisch iets.
Glazen telefoonsquote:Op zondag 7 juli 2013 11:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom eens onder je steen vandaan. Kwaliteit betekent bij een smartphone aluminium behuizing.
Ik word een vrouw en dan neuk ik hem.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nodig is hetero en we hebben al platonisch iets.
iPhone 5.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef Dearest het volgende:
Omg zal ik de HTC One nemen of een iPhone 5Struggles
Iphone 5 natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef Dearest het volgende:
HTC. SWS.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef Dearest het volgende:
Ga je gang, zou ik zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik ga toch ook niet praten over de s3 terwijl de s4 er is?
je komt op het goede moment binnenvallenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:48 schreef Dearest het volgende:
Achja, tenminste geen plastic scherm waar samsung nog wel eens mee komt aanzetten.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Jij zegt dat iPhone 5 niet van glas is, terwijl dat wel zo is.
Volgens mij komt 80% van de schermproblemen toch echt van de iPhone.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Achja, tenminste geen plastic scherm waar samsung nog wel eens mee komt aanzetten.
Dit heb je zeker van wikipedia?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij komt 80% van de schermproblemen toch echt van de iPhone.
Nee maar de meeste Galaxy gebruikers hebben minder gebroken schermen dan iUsers. Dat is gewoon zo en dat weet jij.quote:
Daarom is het ook zo ironischquote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
De schermen van de iphone komen van samsung af schatjes.
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee maar de meeste Galaxy gebruikers hebben minder gebroken schermen dan iUsers. Dat is gewoon zo en dat weet jij.
Mja, het gaat om de software. Heb er geen spijt van dat ik op Apple ben overgestaptquote:
Zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mja, het gaat om de software. Heb er geen spijt van dat ik op Apple ben overgestapt
Maar mientje. Vertel eens. Ben je een meisje?
Heb 3x mijn Galaxy S Advance laten vallen, niks mis mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.
Die heeft dan ook een plastic schermquote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb 3x mijn Galaxy S Advance laten vallen, niks mis mee.
als je een bb laat vallen dan breekt de vloer.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.
You tell 'm girrrrrl!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we een relatie krijgen, neem je een iPhone hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |