En nu met onderbouwing.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef LETMEIN het volgende:
Apple leverd met de iphones nog enigzins kwaliteit, dat kun je van samsung met haar galaxy serie niet zeggen.
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef LETMEIN het volgende:
Apple leverd met de iphones nog enigzins kwaliteit, dat kun je van samsung met haar galaxy serie niet zeggen.
Verschil in prijs te groot?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En nu met onderbouwing.
Ikzelf vind Apple ook fijner dan Android telefoons, maar het verschil in prijs is gewoon asociaal groot dus ik heb gewoon een android telefoon.
BAM in ya face hahahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.
Maar de iphone 5 is (bijna) de enige telefoon van apple op de markt en er zijn zoveel meer andere android telefoons die alles kunnen wat apple ook kan maar dan voor minder centjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Verschil in prijs te groot?
Iphone 5 en de galaxy s4 zijn vrijwel even duur.
Wij krijgen oortjes van nog redelijke kwaliteit. De oortjes die jullie geleverd krijgen die zijn, uhh ja, hoe zal ik het zeggen, van dermate slechte kwaliteit dat ze niet eens los te koop zijn in de winkel.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wij krijgen oordopjes en en losse batterij in een mooi simpel doosje.
Android werkt heel anders tov ios.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar de iphone 5 is (bijna) de enige telefoon van apple op de markt en er zijn zoveel meer andere android telefoons die alles kunnen wat apple ook kan maar dan voor minder centjes.
En klakkeloos dingen napraten die je docent je vertelt ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.
De patat / friet discussie starten?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef LETMEIN het volgende:
Laten we de discussie over apple/samsung/android/ios stoppen.
Welcome to the internet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en we zitten hier op een internetforum en niet op school. Dit is geen werkstuk ofzo. Dan ga je niet 10 bronnen aandragen ofzo.
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Welcome to the internet.
Het zal hier nog strenger zijn dan op school, geloof me haha
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Welcome to the internet.
Het zal hier nog strenger zijn dan op school, geloof me haha
Ik heb prima begrepen waarom je wikipedia niet mag gebruiken als bron. En dat is omdat het niet betrouwbaar is. Mensen kunnen van alles erin zetten en van alles eruit halen waardoor de informatie niet betrouwbaar meer kan zijn. Als jij de bron had aangehaald wat jouw beweringen bewijst, dan was het goed geweest, ondanks het ook op Wikipedia staat of niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En klakkeloos dingen napraten die je docent je vertelt ook niet.
Heb je eigenlijk wel begrepen waarom dat gezegd wordt? Het geldt niet specifiek voor Wikipedia ofzo. Het gaat erom dat je kritisch bent qua bronnen. Dus dat je niet klakkeloos één bron overneemt en ook nagaat hoe betrouwbaar die bron is.
Voor deze discussie is Wikipedia prima. Ik weet niet of je door hebt waar ik de aangedragen gegevens voor gebruik, maar dat is dus om aan te geven dat Samsung qua omvang groter is dan Apple. Het gaat er dus helemaal niet om of het precies is, en ook niet of de bron zo betrouwbaar is.
Sowieso snapt iedereen met een gezond verstand wel dat Samsung groter is dan Apple en maakt het niet uit of de bron nou Wikipedia is of iets anders.
Oh, en we zitten hier op een internetforum en niet op school. Dit is geen werkstuk ofzo. Dan ga je niet 10 bronnen aandragen ofzo.
Over wie heb je het nu dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.
Op school ook niet hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen.
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt overal zeikstralen. Maar op internet hoef je ze gelukkig niet altijd serieus te nemen. Ik ga 'm nu dan ook weer gewoon negeren met z'n onzinlogica altijd. Hij bewijst wel weer dat 'ie niet in staat is om normaal te reageren.
Die van Apple passen niet eens redelijk in je orenquote:Op zondag 7 juli 2013 10:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wij krijgen oortjes van nog redelijke kwaliteit. De oortjes die jullie geleverd krijgen die zijn, uhh ja, hoe zal ik het zeggen, van dermate slechte kwaliteit dat ze niet eens los te koop zijn in de winkel.
Dat ligt best lekker!! Uit ervaringquote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Heb vannacht op de trampoline geslapen onder de sterren
Dan delen wij in dat opzicht dezelfde mening.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die van Apple passen niet eens redelijk in je oren.
Ik heb al 2 jaar dezelfde Apple oortjesquote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die van Apple passen niet eens redelijk in je oren.
Ach het is niet zo zeer een argument want ik ben momenteel niet helder genoeg om een discussie te voeren, maar ik dacht, ik meld het even.quote:
Dat wel maar vind de bass echt veel dieperquote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan delen wij in dat opzicht dezelfde mening.
Echter maakt de geluidskwaliteit die uit die oortjes komt weer een hoop goed en blijven ze imo beter dan de standaard samsung oortjes.
Dat is wel waar. Mijn iPhone is 3 jaar oud en doet het nog steeds vrij perfect, terwijl mijn zusjes + vader een HTC/Samsung hebben die allemaal na 1,5 jaar compleet zijn vastgelopen, dus die je moest jailbreaken wou je er nog gebruik van maken. En dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen dat apple te duur is weten gewoon niet juist met geld om te gaan.
Apple producten zijn duur in de aanschaf, maar hebben dan ook weer een hoge restwaarde wat het totaalplaatje weer compenseert.
Dat kunnen we van alle andere gelijksoortige bedrijven niet zeggen.
Moet ik er nou op in gaan waarom er werkelijk niets in die post staat wat op mijn post van zonet van toepassing is?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Lees dit nog eens.
Ja was echt geweldigquote:
Deze man snapt het.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en iPhone 4S gehad. Nu een iPhone 5. En een MacBook Pro.
Apple
Als je een goed cijfer wilt dan lijkt het me niet verstandig om je docent te negeren. Ook al moet je 10 bronnen aandragen. Al is 10 natuurlijk wel een beetje overdrevenquote:
Ik doelde eigenlijk meer naar de economische restwaarde.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn iPhone is 3 jaar oud en doet het nog steeds vrij perfect, terwijl mijn zusjes + vader een HTC/Samsung hebben die allemaal na 1,5 jaar compleet zijn vastgelopen, dus die je moest jailbreaken wou je er nog gebruik van maken. En dat hoor ik vaker.
Verder niks tegen Android telefoons hoor, prima dingen, ik zou er alleen zelf geen kopen.
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisquote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en iPhone 4S gehad. Nu een iPhone 5. En een MacBook Pro.
Apple
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer naar de economische restwaarde.
Een iphone ben je via marktplaats zo kwijt voor een mooie prijs.
Wil je een android telefoon verkopen dan is het nog maar de vraag hoeveel je er na 2 jaar nog voor krijgt.
Oh wow ik dacht dat je ging zeggen dat je dat allemaal had gehadquote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisen alles doet het nog. Helaas is niet alles van mij.
En de macbooks dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
iPod nano 1G (2x), iPod Nano 2G, iPod Nano 3G, iPod Nano 5G (2x), iPhone 2, iPod Touch 4G, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iMac. Tot zover de verzameling bij ons thuisen alles doet het nog. Helaas is niet alles van mij.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Is Apple goedkoop dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die zeggen dat apple te duur is weten gewoon niet juist met geld om te gaan.
Apple producten zijn duur in de aanschaf, maar hebben dan ook weer een hoge restwaarde wat het totaalplaatje weer compenseert.
Dat kunnen we van alle andere gelijksoortige bedrijven niet zeggen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow ik dacht dat je ging zeggen dat je dat allemaal had gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |