Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over haddenquote:
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.quote:
Samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.
TSen van de SC mogen een voorbeeld hieraan nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
inderdaad, zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, zijn ook altijd dezelfde
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, sommige mensen hier zijn eigenlijk alleen maar met elkaar in gesprek. Dan kunnen ze net zo goed de DM gebruiken en ons er niet mee lastig vallen. En iemands naam in een TT zetten omdat je die gene aardig vindt is gewoon kansloos.
Cachet heeft wss geen goede verbinding met hotspot waardoor ze niet op fok kan komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motorsquote:
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dit had ik nou weer niet van je verwacht.
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeertquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid.
Apple > samsung
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeert.
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.
Zucht, lees: de smartphones van samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.
Ik heb het voornamelijk over de smartphones die zij aanleveren.
Inderdaad Apple maakt zowat alleen toys terwijl Samsung al met koelkasten en TV's komtquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Samsung groter dan apple? Zei je dat nou?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Over hun telefoons kan ik geen uitspraken doen, maar op vrijwel alle vlakken is Samsung groter dan Apple.
Tja, het is zo'n typisch Japans conglomeraat. Mitsubishi is/was net zo. En Asus gaat ook een beetje die kant op lijkt het.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Inderdaad Apple maakt zowat alleen toys terwijl Samsung al met koelkasten en TV's komt.
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.
Gewoon neequote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.
369.000 medewerkers tegen 80.000. Groter ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Samsung groter dan apple? Zei je dat nou?
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Zoals ik al aangaf heb ik daar geen ervaringen meequote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Vind TouchWiz en Android wel meer functionaliteiten hebben eerlijk gezegd.
Bron?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
369.000 medewerkers tegen 80.000. Groter ja.
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bron?
Ik doel bovendien op een andere groter zijn.
Lees: de rijkste
ff kijken.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.
En daar doelde ik niet op. Ik doelde op letterlijk het grootste bedrijf.
Maar dat jij een hekel hebt aan Samsung telefoons en liever Apple telefoons hebt, maakt Samsung nog niet een slecht bedrijf. Ze maken echt veeeel meer dan alleen telefoons.
Jij hebt overduidelijk nog nooit met ios gewerkt...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ff kijken.
Downloaden? Ja vs nee. Widgets? Ja vs nee. Icons neerzetten waar je wilt? Ja vs nee. Source? Open vs closed.
gewoon ja.
Heb je wel, met een emosmiley.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.
Dat kan, maar dan niet haten op Samsung.quote:Ik prefereer alleen apple boven samsung indien mogelijk.
Hm.. Had dit jaar nog een iPhone 3GS.. Heb een iPad mini.. Moeder heeft een iPhone 5. Dacht het even wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit met ios gewerkt...
Nogmaals, ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:22 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb je wel, met een emosmiley.
[..]
Dat kan, maar dan niet haten op Samsung.
Android zal NOOIT beter worden dan ios omdat de software nooit geoptimaliseerd wordt voor de smartphone zelf. We weten allemaal dat android nog steeds last heeft van lagg, zelfs op de samsung galaxy s4.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hm.. Had dit jaar nog een iPhone 3GS.. Heb een iPad mini.. Moeder heeft een iPhone 5. Dacht het even wel.
Samsung => Super AMOLEDquote:Op zondag 7 juli 2013 10:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nergens gezegd dat ik samsung slecht vind.
Ik vind de kwaliteit die ze leveren tov apple slechter.
Bullshit, navigeren op mijn tante haar s4 en een vriend zn s3 gaat gewoon smooth.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Android zal NOOIT beter worden dan ios omdat de software nooit geoptimaliseerd wordt voor de smartphone zelf. We weten allemaal dat android nog steeds last heeft van lagg, zelfs op de samsung galaxy s4.
Galaxy s4: quad-core proc en 2gb ram -> laggquote:
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wikipedia. En het klopt wel, Samsung is op veel meer gebieden actief dan alleen consumentenelektronica.
En daar doelde ik niet op. Ik doelde op letterlijk het grootste bedrijf.
Maar dat jij een hekel hebt aan Samsung telefoons en liever Apple telefoons hebt, maakt Samsung nog niet een slecht bedrijf. Ze maken echt veeeel meer dan alleen telefoons.
Ze/hij doet geen opleiding dus dat verklaard al een hoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.
Etsu is erquote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet welke opleiding je doet, naar Wikipedia als bron aandragen is fout en niet betrouwbaar.
Samsung heeft het zelf nog toegegeven wijsneus.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:29 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Bullshit, navigeren op mijn tante haar s4 en een vriend zn s3 gaat gewoon smooth.
Oké maar je vermeldde Android. Hebben HTC, Google en anderen dit ook gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Samsung heeft het zelf nog toegegeven wijsneus.
Zoals altijd zegt google het probleem van de lagg op te lossen, maar dit gaat ze dus niet lukken omdat ze de software niet optimaliseren voor elke smartphone appart.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké maar je vermeldde Android. Hebben HTC, Google en anderen dit ook gezegd?
Oke. Ik dacht: ik zeg 't maar even.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze/hij doet geen opleiding dus dat verklaard al een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |