Achja, tenminste geen plastic scherm waar samsung nog wel eens mee komt aanzetten.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Jij zegt dat iPhone 5 niet van glas is, terwijl dat wel zo is.
Volgens mij komt 80% van de schermproblemen toch echt van de iPhone.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Achja, tenminste geen plastic scherm waar samsung nog wel eens mee komt aanzetten.
Dit heb je zeker van wikipedia?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij komt 80% van de schermproblemen toch echt van de iPhone.
Nee maar de meeste Galaxy gebruikers hebben minder gebroken schermen dan iUsers. Dat is gewoon zo en dat weet jij.quote:
Daarom is het ook zo ironischquote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
De schermen van de iphone komen van samsung af schatjes.
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee maar de meeste Galaxy gebruikers hebben minder gebroken schermen dan iUsers. Dat is gewoon zo en dat weet jij.
Mja, het gaat om de software. Heb er geen spijt van dat ik op Apple ben overgestaptquote:
Zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mja, het gaat om de software. Heb er geen spijt van dat ik op Apple ben overgestapt
Maar mientje. Vertel eens. Ben je een meisje?
Heb 3x mijn Galaxy S Advance laten vallen, niks mis mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.
Die heeft dan ook een plastic schermquote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb 3x mijn Galaxy S Advance laten vallen, niks mis mee.
als je een bb laat vallen dan breekt de vloer.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een smartphone laat vallen op het scherm gaat die kapot, ongeacht het merk.
You tell 'm girrrrrl!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we een relatie krijgen, neem je een iPhone hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |