Wat is dan wel van jou?quote:
Dat jij het het geld niet waard vindt zal de rest van de wereld een worst wezen. En mij trouwens ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.
Daar was er één van maar die is kapot gegaan doordat iemand m van 2 hoog de trap heeft laten afstuiteren................... En mijn lijstje ging alleen over de dingen die het nog deden.quote:
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtquote:Op zondag 7 juli 2013 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben thuis de enige met een apple shit. Bij m'n vader hebben ze nog wel een iPhone en 2 iPads. Maar dat is het.
Jouw vaderquote:Op zondag 7 juli 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtEn terecht, hij doet het nog steeds.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is hier niet zo. Toen ik in groep 8 zat wou ik graag een mp3-speler kopen voor 30 euro ofzo, maar toen had m'n vader liever dat ik een ipod kochtEn terecht, hij doet het nog steeds.
quote:
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier heb je (helaas) wel een punt. Er zijn nog altijd teveel mensen die (tweedehands) Apple producten nogal overschatten en er dan belachelijke prijzen voor betalen terwijl het dat absoluut niet waard is.
Apple is idd té duur. 500 voor een tabletje, schei toch uitquote:
is dit een hint?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.
Mij maakt het niet uit, want ik houd van spelletjes
Apparatuur met dezelfde specificaties maar zonder een appeltje erop gaat voor nog geen kwart van die prijzen weg. Dus nee, ik vind het het geld niet waard.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat jij het het geld niet waard vindt zal de rest van de wereld een worst wezen. En mij trouwens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |