Psychologische spelletjes hebben dan ook geen effect op mijquote:Op zondag 7 juli 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan snap jij het psychologische spelletje wat apple met ons speelt nog niet.
Mij maakt het niet uit, want ik houd van spelletjes
Ik ben onschuldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf pas jij mijn posts aan?
* Rezania spankt Etsu.
Jij hebt ook nog een hoop te leren maatje.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Apple is idd té duur. 500 voor een tabletje, schei toch uit
Dan ben jij een van de uitvolkorenen.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Psychologische spelletjes hebben dan ook geen effect op mij.
Als ik helemaal beter ben, dan ga ik ten eerste naar de Mac en mezelf volproppen en genieten van elke hap/kauw en 24 u lang achterelkaar slapen.quote:
Helemaal niet.quote:
Je koopt die dingen omdat je een tablet wilt, niet omdat je 'm over 2 jaar gaat doorverkopen. Als je 'm daarop koopt dan kun je nog weleens teleurgesteld worden straks.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een hoop te leren maatje.
Het aankoopbedrag is, laten we zeggen, 450 euro. 2 jaar later verkoop je de tablet voor 250 euro.
Dan ziet het er allemaal een heel stuk anders uit of niet dan, meneer de wijsneus.
Bewijs maar dat jij je post niet achteraf hebt gewijzigd.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet.
* Rezania spankt nog harder om het liegen uit Etsu te slaan.
Naar de Mac om te genieten.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik helemaal beter ben, dan ga ik ten eerste naar de Mac en mezelf volproppen en genieten van elke hap/kauw en 24 u lang achterelkaar slapen.
Mensen die een samsung tablet kopen en die er na 2 jaar met geluk nog 100 voor kunnen vangen, die kunnen teleurgesteld zijn ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je koopt die dingen omdat je een tablet wilt, niet omdat je 'm over 2 jaar gaat doorverkopen. Als je 'm daarop koopt dan kun je nog weleens teleurgesteld worden straks.
Ik zei dat ik dat niet had gedaan, bewijs genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij je post niet achteraf hebt gewijzigd.
Is nep.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat niet had gedaan, bewijs genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |