Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als Ramadan is begonnen ben ik wel weer weg. Hou het nog even 10 minuten vol, dan heb ik het hier weer gehad.
Zo'n tongschraper is wel handig, ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:30 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Tanden poetsen.
Flossen.
Tong schrapen.
Tussendoor nog je mond spoelen met water (tegen een droge mond).
Geen last van een slechte ademof nouja, het is iig tot t minimum beperkt.
Posten en me afvragen hoe serieus ik ben en of ik überhaupt het ga doen.quote:
Haquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
Kansloze mensen die tot sahur wakker blijven en daarna de hele dag slapend doorbrengen, ga dan niet vasten. Toch?!
Is niet serieusquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Posten en me afvragen hoe serieus ik ben en of ik überhaupt het ga doen.
Maar ik heb geen zin om in sjiieet soenniet gezeik te zitten dus kijk het even aan.
Dude, chill eens man. One love en alles toch.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Posten en me afvragen hoe serieus ik ben en of ik überhaupt het ga doen.
Maar ik heb geen zin om in sjiieet soenniet gezeik te zitten dus kijk het even aan.
quote:
okokquote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude, chill eens man. One love en alles toch.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit niet serieus nemen, wat is er misssss met jou
wahahah hardop gelachenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Peunage het volgende:
Ik ga even mijn vrouw en kinderen in elkaar slaan, brb.
Vergeet de anderen niet uit de oven te halen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Peunage het volgende:
Ik ga even mijn vrouw en kinderen in elkaar slaan, brb.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet de anderen niet uit de oven te halen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelukkig binnenkort naar Turkije, hoef ik die marokkanen in Nl niet mee te maken..
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe niet verontwaardigd, helaas zorgen veel van hen voor problemen.
Beetje rare denkwijze heb je.quote:
JIj bent pas verdwaald.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
die gast is nog meer verdwaald dan Ambipur, wordt echt met de dag erger hij.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet de anderen niet uit de oven te halen.
Dan moeten alle mensen uit Iran, Irak en Marokko weg!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
DIT MOET EEN VREDIG TOPIC WORDEN, GEEN FAMILIEDRAMA-TOPIC
Ok Ok.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee jij bent altijd een vredesduif.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moeten alle mensen uit Iran, Irak en Marokko weg!
Gedeelde vijand vinden!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Had je honger JFM, je hapt vandaag weer uber snelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd een vredesduif.
hap alleen van magrib tot fajr!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had je honger JFM, je hapt vandaag weer uber snel
Ja meid. Woensdag pas. So lighten upquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hap alleen van magrib tot fajr!
3 euro per persoon. Wat krijg je dan te eten?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Misschien kunnen jullie jezelf nuttig maken in plaats van topics vol nutteloze shit te plaatsen? Met zijn allen geld verzamelen en dan een iftar organiseren, voor circa 800/900 euro kan je een iftar voor +- 300 mensen laten plaatsvinden in Nederland.
Zouden er in NL echt mensen zijn die niets te eten hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Misschien kunnen jullie jezelf nuttig maken in plaats van topics vol nutteloze shit te plaatsen? Met zijn allen geld verzamelen en dan een iftar organiseren, voor circa 800/900 euro kan je een iftar voor +- 300 mensen laten plaatsvinden in Nederland.
Vleesch, pilav, salade, soep en 'desert'quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
3 euro per persoon. Wat krijg je dan te eten?
Habibi, shlonak?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Ramadan mubarak voor de Turken (en ieder die morgen vast) alvast.
prima hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Je mag het ook aan een fonds geven die het zogenaamd gaat weggeven, moet je daarna niet huilen als al het geld in hun eigen zakken is gegaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zouden er in NL echt mensen zijn die niets te eten hebben
Kom je toch al gauw aan de 10 euroquote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Vleesch, pilav, salade, soep en 'desert'
Kapsalon kun je toch niet eten na een dag vasten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw aan de 10 euro
Gewoon kapsalon per persoon en water uit de kraan.
Is wel mogelijk hoor, moet je maar eens bij de plaatselijke moskeen oid gaan kijken. Enige wat best duur is, is vlees maar dat kan je vervangen door iets anders.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw aan de 10 euro
Gewoon kapsalon per persoon en water uit de kraan.
Mhm, geen idee. Ik heb het zelf niet geprobeerd. Hoezo niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kapsalon kun je toch niet eten na een dag vasten.
Ligt te zwaar op de maag. Tenminste, ik weet dat ik het niet kan en andere mensen die ik ken ook niet. Soep kan ik eten, beetje brood, groenten. That's it. Maar ik kan niet stoppen met water drinken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Mhm, geen idee. Ik heb het zelf niet geprobeerd. Hoezo niet?
Tof, dit lijkt me iets voor de OP.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ja ik ook, soepje + salade en water.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Emm16 het volgende:
Ja, klopt.
Ik denk dat ik deze ramadan periode toch maar ga voor een gezond + vullende avondmaal.
Even recepten gaan kijken...
Zeen ya azizi! Wa inta shloonak? Shnoe agbarak!quote:
Alleen dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik ook, soepje + salade en water.
ben al blij als ik dat naar binnen kan werken.quote:
Bedoel je bij de Iftar maaltijd? Of daarna?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
meer niet???
wij eten nl gwn een echte maaltijd snachts
fidjr dus echt in de nacht meestal eten me dan nog iets van gehakt kipfilet ofzoiets en friet enz erbij wat snel gemaakt kan wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bedoel je bij de Iftar maaltijd? Of daarna?
Want ik kan s'nachts niet nóg een maaltijd eten. Ik sta meestal wel op vóór het gebed. Dan eet ik een gebakken ei ofzo. Of cornflakes of zo.
Gewoon lichte dingen; een ontbijtje, dadels en wat fruit (watermeloen en perzikquote:
Ik jou niet begrijpequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
en denk dat ik doordeweeks niet wkkr wordt snachts dan ben ik de volgende dag helemaal kapot op werk voor het slapen gaan nog effe eten of is dat slecht???
Als het tijd is om te eten is het al bijna tijd om te slapen dit jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
en denk dat ik doordeweeks niet wkkr wordt snachts dan ben ik de volgende dag helemaal kapot op werk voor het slapen gaan nog effe eten of is dat slecht???
Het is toch aan jou de keuze.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
En denk dat ik doordeweeks niet wakker wordt `s nachts, Dan ben ik de volgende dag helemaal kapot en dan moet ik nog naar werk toe. Zal ik voor het slapen gaan iets eten en niet wakker worden of raden jullie dat af.
Me 2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef klawie het volgende:
Het is namelijk het eerste jaar dat ik ga werken in de ramadan, normaal nam ik een maand onbetaald verlof. Ik denk dan toch maar dat ik voor de volle maag kies.
ik 40uur !!!! van 8 tot 5quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Me 2
Maar gelukkig ga ik niet veel werken (10 u per week) dus dat scheelt...
Denk niet dat jij de switch zou waarderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef klawie het volgende:
[..]
mocht je behoefte voelen mag je altijd in mij plaats gaan
ik wel maar mij baas denk nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk niet dat jij de switch zou waarderen
Dit is een Nederlands forum hoor!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeen ya azizi! Wa inta shloonak? Shnoe agbarak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |