Zouden er in NL echt mensen zijn die niets te eten hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Misschien kunnen jullie jezelf nuttig maken in plaats van topics vol nutteloze shit te plaatsen? Met zijn allen geld verzamelen en dan een iftar organiseren, voor circa 800/900 euro kan je een iftar voor +- 300 mensen laten plaatsvinden in Nederland.
Vleesch, pilav, salade, soep en 'desert'quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
3 euro per persoon. Wat krijg je dan te eten?
Habibi, shlonak?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Ramadan mubarak voor de Turken (en ieder die morgen vast) alvast.
prima hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Misschien kunnen jullie jezelf nuttig maken in plaats van topics vol nutteloze shit te plaatsen? Met zijn allen geld verzamelen en dan een iftar organiseren, voor circa 800/900 euro kan je een iftar voor +- 300 mensen laten plaatsvinden in Nederland.
Je mag het ook aan een fonds geven die het zogenaamd gaat weggeven, moet je daarna niet huilen als al het geld in hun eigen zakken is gegaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zouden er in NL echt mensen zijn die niets te eten hebben
Kom je toch al gauw aan de 10 euroquote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Vleesch, pilav, salade, soep en 'desert'
Kapsalon kun je toch niet eten na een dag vasten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw aan de 10 euro
Gewoon kapsalon per persoon en water uit de kraan.
Is wel mogelijk hoor, moet je maar eens bij de plaatselijke moskeen oid gaan kijken. Enige wat best duur is, is vlees maar dat kan je vervangen door iets anders.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw aan de 10 euro
Gewoon kapsalon per persoon en water uit de kraan.
Mhm, geen idee. Ik heb het zelf niet geprobeerd. Hoezo niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kapsalon kun je toch niet eten na een dag vasten.
Ligt te zwaar op de maag. Tenminste, ik weet dat ik het niet kan en andere mensen die ik ken ook niet. Soep kan ik eten, beetje brood, groenten. That's it. Maar ik kan niet stoppen met water drinken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Mhm, geen idee. Ik heb het zelf niet geprobeerd. Hoezo niet?
Tof, dit lijkt me iets voor de OP.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ja ik ook, soepje + salade en water.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Emm16 het volgende:
Ja, klopt.
Ik denk dat ik deze ramadan periode toch maar ga voor een gezond + vullende avondmaal.
Even recepten gaan kijken...
Zeen ya azizi! Wa inta shloonak? Shnoe agbarak!quote:
Alleen dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik ook, soepje + salade en water.
ben al blij als ik dat naar binnen kan werken.quote:
Bedoel je bij de Iftar maaltijd? Of daarna?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
meer niet???
wij eten nl gwn een echte maaltijd snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |