fidjr dus echt in de nacht meestal eten me dan nog iets van gehakt kipfilet ofzoiets en friet enz erbij wat snel gemaakt kan wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bedoel je bij de Iftar maaltijd? Of daarna?
Want ik kan s'nachts niet nóg een maaltijd eten. Ik sta meestal wel op vóór het gebed. Dan eet ik een gebakken ei ofzo. Of cornflakes of zo.
Gewoon lichte dingen; een ontbijtje, dadels en wat fruit (watermeloen en perzikquote:
Ik jou niet begrijpequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
en denk dat ik doordeweeks niet wkkr wordt snachts dan ben ik de volgende dag helemaal kapot op werk voor het slapen gaan nog effe eten of is dat slecht???
Als het tijd is om te eten is het al bijna tijd om te slapen dit jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
en denk dat ik doordeweeks niet wkkr wordt snachts dan ben ik de volgende dag helemaal kapot op werk voor het slapen gaan nog effe eten of is dat slecht???
Het is toch aan jou de keuze.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
En denk dat ik doordeweeks niet wakker wordt `s nachts, Dan ben ik de volgende dag helemaal kapot en dan moet ik nog naar werk toe. Zal ik voor het slapen gaan iets eten en niet wakker worden of raden jullie dat af.
Me 2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef klawie het volgende:
Het is namelijk het eerste jaar dat ik ga werken in de ramadan, normaal nam ik een maand onbetaald verlof. Ik denk dan toch maar dat ik voor de volle maag kies.
ik 40uur !!!! van 8 tot 5quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Me 2
Maar gelukkig ga ik niet veel werken (10 u per week) dus dat scheelt...
Denk niet dat jij de switch zou waarderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef klawie het volgende:
[..]
mocht je behoefte voelen mag je altijd in mij plaats gaan
ik wel maar mij baas denk nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk niet dat jij de switch zou waarderen
Dit is een Nederlands forum hoor!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeen ya azizi! Wa inta shloonak? Shnoe agbarak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |