Neuh, KB heeft alleen liefde voor mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, je krijgt dus niet alevieten op kast, maar ook sjiieten.
Dan is ze fake sjiietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, KB heeft alleen liefde voor mij.
Jupquote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van kinderen heb ik wel vaker gehoord, is dat een echte 'smaad' ?
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.quote:
Altijd wachten tot de lichten van de lantaarnpalen aan gaan. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.
Ik zie je moeder al streng kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de lichten van de lantaarnpalen aan gaan. Verschrikkelijk.
Doen ze ook niet, die wannnnabe wil er gewoon bij horen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).
Ik wist niet dat Sjiieten mee deden aan Ramadan.
I'm lost be...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, die wannnnabe wil er gewoon bij horen.
Nope, gewoon 29 of 30 dagen. In feite verschillen we amper van mainstream Soennieten. Kwa etenstijd 10 minuten later ongeveer.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).
Ik wist niet dat Sjiieten mee deden aan Ramadan.
Huh. Trigger help me out man, hoe eet 12 imam orucu in het Nederlands en waarom doen Sjiieten daar niet aan mee en wij wel?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope, gewoon 29 of 30 dagen. In feite verschillen we amper van mainstream Soennieten. Kwa etenstijd 10 minuten later ongeveer.
Als Ramadan is begonnen ben ik wel weer weg. Hou het nog even 10 minuten vol, dan heb ik het hier weer gehad.quote:
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als Ramadan is begonnen ben ik wel weer weg. Hou het nog even 10 minuten vol, dan heb ik het hier weer gehad.
Zo'n tongschraper is wel handig, ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:30 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Tanden poetsen.
Flossen.
Tong schrapen.
Tussendoor nog je mond spoelen met water (tegen een droge mond).
Geen last van een slechte ademof nouja, het is iig tot t minimum beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |