Morgen. Voor Turken dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Ramadan? Morgen of overmorgen?
quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)e_tijden_van_ramadan.quote:Verder zijn de aangehouden criteria niet altijd hetzelfde, met moderne middelen kan immers exact de maanstand (cyclus) worden waargenomen. Bij de berekeningsmethode wordt van tevoren berekend wat de maanstand zal zijn. Ook dit wordt toegestaan ter bepaling van ramadan. Turkije gebruikt deze rekenmethode om het begin en einde van de vastenmaand vast te stellen. Turkse moslims weten dus ruim van tevoren wanneer de maand ramadan begint en eindigt.
Marokko meestal een dag laterquote:Op maandag 8 juli 2013 19:15 schreef Drifter__ het volgende:
Saudi-Arabie en Egypte woensdag.
Marokko?
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko meestal een dag later
Zij zijn weer hoogmoedig en weten altijd alles beter
Behalve Marokko als het goed hebquote:
Seriously?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
En Marokko heeft de zomertijd weer tijdelijk 'afgeschaft'. Voor de duur van de Ramadan.
Nee?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Woensdag a tegne. Of bedoel je in Marokko zelf?
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko meestal een dag later
Zij zijn weer hoogmoedig en weten altijd alles beter
Nope, verschillende dagen. Het ligt onder andere aan de geografie van het land, maar ook aan de verschillende stromingenquote:
Of mensen die 11 maanden lang alles flikken en dan 1 maand gaan vasten en die ene maand braaf zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of doen alsof ze vasten, helemaal schandalig.
Sorryquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of mensen die 11 maanden lang alles flikken en dan 1 maand gaan vasten en die ene maand braaf zijn
Ahahahaha I see what you did therequote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Triggershot het volgende:
Moslims
Mogen jullie overdag wel blijven fok!ken?
Zoenen mag wel tijdens het vastenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ahahahaha I see what you did there![]()
Of toch niet....
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik kreeg paar dagen geleden een vraag of het erg was in de avond naar de hoeren te gaan, true story.
Ga je niet mee doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damnz. Er zijn echt ergere moslims dan ik. Thanks for making me feel better.
Hmm, paar dagen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet dat "wij" geen maand mee doen, maar een paar dagen.
Je weet dat ik dwalende ben.
Dit gaat geen discussie wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, paar dagen?
Welke dagen en waarom maar een paar?
Voor mij is het vasten tijdens de Ramadan iets wat boven alle stromingen staat.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit gaat geen discussie wordenGoogle maar op Aleviler neden bir ay oruc tutmaz
Ik ben dwalende manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor mij is het vasten tijdens de Ramadan iets wat boven alle stromingen staat.
Jij beslist natuurlijk voor jezelf of je wel (deels ) vast of niet, los van wat de ander of een Alevi zegt.
Vrij gevochten chicks zijn hip, jwz.
Mooi, morgen doe jij mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dwalende manEerst dat eens oplossen jwt.
Ik scoor wel bonuspunten denk ik. Ga iftar en alles fixen voor vriendin. Ga speciaal voor haar koken. Marokkaans en alles.
Moet van Ali.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De reden dat ik dwalende ben is dat moeten. Don't like that.
Dude. Ik twijfel niet aan Aleviet zijn. Ik twijfel over het eerste punt van de islam.quote:
Overmorgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Ramadan? Morgen of overmorgen?
Of nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef Emm16 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat het niet morgen begint.
Ik ben er nml nog niet klaar voor.
Tanden poetsen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:22 schreef expans het volgende:
Ik heb meer moeite met m'n stinkende adem dan met het niet eten
Alsof Shieten vastenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verrek inderdaad. Moeders dacht eerst donderdag, nu toch woensdag ja.
Bah, incest.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger is mijn abi. We waren aan het roddelen over jou.
Daar was overigens wel een hele goede reden voor binnen hun traditie.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze eten zelfs later dan Soennieten. Is ook niet goed trouwens
Al die tradities in al die gekke stromingenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar was overigens wel een hele goede reden voor binnen hun traditie.
En dat is?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar was overigens wel een hele goede reden voor binnen hun traditie.
Wij vasten tot middernacht. Dan breken we het vasten door Soennitische kinderen te eten. En Ayran drinken natuurlijkquote:
Trig plaagt je maar, niet weggaan!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou wat een gezellige boel hier hoor. Echt geweldige moslims hier ja.
Nou, doeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat van kinderen heb ik wel vaker gehoord, is dat een echte 'smaad' ?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij vasten tot middernacht. Dan breken we het vasten door Soennitische kinderen te eten. En Ayran drinken natuurlijk
Ramadan is dan ook niet niet begonnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik neem hem alleen serieus in mn kelder met een kinky zak over zn hoofd.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Ambipur het volgende:
Jezus Klinker, why the fuck neem je Trigger serieus
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik neem hem alleen serieus in mn kelder met een kinky zak over zn hoofd.
Rare spanningen tussen onsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb sowieso geen zin in dat gezeur altijd van hem over sjiieten enz.
Neuh, KB heeft alleen liefde voor mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, je krijgt dus niet alevieten op kast, maar ook sjiieten.
Dan is ze fake sjiietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, KB heeft alleen liefde voor mij.
Jupquote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van kinderen heb ik wel vaker gehoord, is dat een echte 'smaad' ?
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.quote:
Altijd wachten tot de lichten van de lantaarnpalen aan gaan. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij twaalver sjiieten is het belangrijk dat de rode gloed van de zon compleet weg is. Simpel ggezegd.
Ik zie je moeder al streng kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de lichten van de lantaarnpalen aan gaan. Verschrikkelijk.
Doen ze ook niet, die wannnnabe wil er gewoon bij horen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).
Ik wist niet dat Sjiieten mee deden aan Ramadan.
I'm lost be...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, die wannnnabe wil er gewoon bij horen.
Nope, gewoon 29 of 30 dagen. In feite verschillen we amper van mainstream Soennieten. Kwa etenstijd 10 minuten later ongeveer.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vasten jullie ook met ehmm.. Wat is dat in het Nederlands.. Zeg maar de 12 dagen. (soms 13).
Ik wist niet dat Sjiieten mee deden aan Ramadan.
Huh. Trigger help me out man, hoe eet 12 imam orucu in het Nederlands en waarom doen Sjiieten daar niet aan mee en wij wel?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope, gewoon 29 of 30 dagen. In feite verschillen we amper van mainstream Soennieten. Kwa etenstijd 10 minuten later ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |