Of mensen die 11 maanden lang alles flikken en dan 1 maand gaan vasten en die ene maand braaf zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of doen alsof ze vasten, helemaal schandalig.
Sorryquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of mensen die 11 maanden lang alles flikken en dan 1 maand gaan vasten en die ene maand braaf zijn
Ahahahaha I see what you did therequote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Triggershot het volgende:
Moslims
Mogen jullie overdag wel blijven fok!ken?
Zoenen mag wel tijdens het vastenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ahahahaha I see what you did there![]()
Of toch niet....
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik kreeg paar dagen geleden een vraag of het erg was in de avond naar de hoeren te gaan, true story.
Ga je niet mee doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damnz. Er zijn echt ergere moslims dan ik. Thanks for making me feel better.
Hmm, paar dagen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet dat "wij" geen maand mee doen, maar een paar dagen.
Je weet dat ik dwalende ben.
Dit gaat geen discussie wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, paar dagen?
Welke dagen en waarom maar een paar?
Voor mij is het vasten tijdens de Ramadan iets wat boven alle stromingen staat.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit gaat geen discussie wordenGoogle maar op Aleviler neden bir ay oruc tutmaz
Ik ben dwalende manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor mij is het vasten tijdens de Ramadan iets wat boven alle stromingen staat.
Jij beslist natuurlijk voor jezelf of je wel (deels ) vast of niet, los van wat de ander of een Alevi zegt.
Vrij gevochten chicks zijn hip, jwz.
Mooi, morgen doe jij mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dwalende manEerst dat eens oplossen jwt.
Ik scoor wel bonuspunten denk ik. Ga iftar en alles fixen voor vriendin. Ga speciaal voor haar koken. Marokkaans en alles.
Moet van Ali.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De reden dat ik dwalende ben is dat moeten. Don't like that.
Dude. Ik twijfel niet aan Aleviet zijn. Ik twijfel over het eerste punt van de islam.quote:
Overmorgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Ramadan? Morgen of overmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |