Ik ben er uit, iedereen deed stom met anoniem zijn en ehh niemand camt again en niemand leuke filmpjes enzo. Volgens mij is er verder niemand meer.quote:
Lul verhaal. Want kan nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
mijn rechter tiet is groter dan mijn linker is irritant want nu glijdt die kleinere steeds uit mijn bh :s
DUDE WTFquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
mijn rechter tiet is groter dan mijn linker is irritant want nu glijdt die kleinere steeds uit mijn bh :s
OEHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
ehm jawel, als meisje hoor je te weten dat 2 tieten bijna nooit even groot zijn en aangezien die kleinste niet alle ruimte opvult in die bh cup verschuift het steedsquote:
Is dat echt zo? Ik geloof er niks van, dm pics.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
ehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
je bent zelf een verschillende grote tietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat nou echt zo raar, verschillende grote tieten? Ik dacht dat zo veel mensen dat hadden (Zelf heb ik het niet). Waarom zulke reacties?
Is niet zo gepast in dit topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat nou echt zo raar, verschillende grote tieten? Ik dacht dat zo veel mensen dat hadden (Zelf heb ik het niet). Waarom zulke reacties?
ja precies, is in mijn vriendengroep ook gewoon normaal om zulke dingen te zeggen enzo maarja preutse mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Je moet je diep schamen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja precies, is in mijn vriendengroep ook gewoon normaal om zulke dingen te zeggen enzo maarja preutse mensen
hoezo niet dan, is toch jng. groeiende tieten zijn normaal voor tienermeisjes enzoquote:
Waarom niet? Waarom moeten jullie allemaal zo gesloten zijn over jullie lichaam en over seks :/quote:
idd je moet toch met iemand over je shit pratenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moeten jullie allemaal zo gesloten zijn over jullie lichaam en over seks :/
oja?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu is anders ook best open over seks!
Mijne zijn wel gelijk, is ook afhankelijk van hoe je traint, sommige mensen trainen alleen hun linkerborst en dan krijg je een cup A vs cup C.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Haha, "open".quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu is anders ook best open over seks!
Ja, dat is nou weer het voordeel van niet trainen heh.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijne zijn wel gelijk, is ook afhankelijk van hoe je traint, sommige mensen trainen alleen hun linkerborst en dan krijg je een cup A vs cup C.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
-____________________________________________-
Jij hebt meloenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat is nou weer het voordeel van niet trainen heh.
homo = seks?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je homo bent en ehh ja de rest ben ik vergeten.
Hier liet iemand ze vanmiddag even van de container rollenquote:
Zondequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier liet iemand ze vanmiddag even van de container rollenLagen serieus 20 meter verderop nog
om kwart over 11 jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef zwerty het volgende:
Mama geef me geld ik wil shoppen in de stad
Want wij zijn shoppen nooit zat
Is het erg dat ik soms met mama ga shoppen? Dan denk ik nog van dat ze wat doet met haar lieve zoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef zwerty het volgende:
Mama geef me geld ik wil shoppen in de stad
Want wij zijn shoppen nooit zat
Oke, sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan ze zegmaar ook gewoon weer terug stoppenNiks zonde..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Ik vind het overigens ook heel irritant als 2 mensen een gesprek hebben en mensen die daar verder niets aan toe te voegen hebben toch een beetje gaan quoten en emogiffen. Kan je wel zeggen van ga dan lekker DM'en, maar je kan ook gewoon iets toleranter zijn en mensen gewoon met rust laten. Jeetje.
Je mag ook op me schoot zitten en uithuilen hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Ik vind het overigens ook heel irritant als 2 mensen een gesprek hebben en mensen die daar verder niets aan toe te voegen hebben toch een beetje gaan quoten en emogiffen. Kan je wel zeggen van ga dan lekker DM'en, maar je kan ook gewoon iets toleranter zijn en mensen gewoon met rust laten. Jeetje.
Jeetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Hossel gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je mag ook op me schoot zitten en uithuilen hoor
Jij neemt er aan deelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 23:16:30 ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij neemt er aan deelwant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
#harde #strugglesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
Ja dit is wel emo.gif waardig rodawa.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Dan faal je wel, dombo!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.quote:
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dit is wel emo.gif waardig rodawa.
ik blijf maar krabben :squote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.
[..]
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.
Ja doe ik al men dude damnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.
[..]
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.
Wat zit er in jouw broek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Wie ben jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het hier zo gezellig he jongens en meisjes? Goh
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat zit er in jouw broek?wel een goeie ja maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. ik heb geen paal
2. ik heb jeuk aan mn zakArie is net weg en die nigger belt me op
Bedankt voor je feedback maar:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wel een goeie ja maar:
1. ik heb geen paal
2. ik heb jeuk aan mn zak
Misschien is dat ook effectiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik heb alleen kwark (uit mn kwarktassen)
Heet hij echt zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback maar:
1. het is een grap
2. je verpest mijn moment
3. jij heet akmed
ouwe kom krabben danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback maar:
1. het is een grap
2. je verpest mijn moment
3. jij heet akmed
In BeForequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nou nog steeds niet waar dat inb4 voor staat
En nee.
In before dus stel je voor als het gebeurdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nee.
Dat is van zeeslag. Ik zet mijn pion op B4. -> pion in B4 -> inb4. Was altijd kut want mensen gingen dan die kutbootjes verplaatsen zodat je ze niet raakte gvd :SSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nee.
>> 450 euro,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar snap m gewoon niet
Zit je me te trollen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is van zeeslag. Ik zet mijn pion op B4. -> pion in B4 -> inb4. Was altijd kut want mensen gingen dan die kutbootjes verplaatsen zodat je ze niet raakte gvd :SS
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar snap m gewoon niet
quote:Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation.
Jonny113: Jiraiya would beat the crap out of Itachi.
Steven387: inb4MS
Mike128: You know Itachi has MS, so Jiraiya doesn't stand a chance.
quote:Used on internet message boards and forums to imply that the poster expects a certain type of post/message to occur later in the particular thread, or that the thread will be locked when a moderator sees it.
- in before flame war.
- in before troll.
- in before noobs.
- in before locked thread.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
Wie komt mij whatsappen #whatsappmood #bored #selfie #nolife #hihi
Ik was zo'n mensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, mensen gingen echt altijd hun bootjes verplaatsen.
ee wij shopne nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Rozzje het volgende:
Ik ben excellent bouwen net action man ik voel me net de president
Ja erg apartquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg heb je die nieuwe h&mcollectie gezien
pardonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:28 schreef Rodawa het volgende:
zwerty is typisch zo iemand met zero dot zero swag.
je kwetst mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
zwerty is typisch zo iemand met zero dot zero swag.
That's what she saidquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef Toto69 het volgende:
GODVERDOMME mn drinken omgestoten, ALLES fucking nat hier
Hee, ik zal me even voorstellen, ik ben Rodawa. Ik heb je verdedigd in zware tijden. Jij bent mijn cliënt.quote:
HAHAHA, maar serieus wie ben jij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
Je kan wel met me lachen maar je kent me NIET
#justteenagethings #true #retweetifyoucryeverytime #haters #thuglife #strugglesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
Je kan wel met me lachen maar je kent me NIET
Houd op met die # !!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
#justteenagethings #true #retweetifyoucryeverytime #haters #thuglife #struggles
Tot de 20equote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Welkom terug, als je al terug bent.
Vertel eens wat over jezelf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga me echte naam niet geven dus noem me maar Rozz AKA de don
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan ik u ergens mee helpen *bloost* :s
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
nick zit vastgeroest in zijn hangmat bij de wifipaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit je nu in een internet plek dan? Waar was je ook al weer?
Je eet ook veel te veel eierenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, sinds ik ben aangekomen heb ik ineens veel meer honger dan normaal.
Hihi paalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
nick zit vastgeroest in zijn hangmat bij de wifipaal
Bar/restaurant nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit je nu in een internet plek dan? Waar was je ook al weer?
Alsof je van eieren dik wordtquote:
wanneer aangekom,enquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, sinds ik ben aangekomen heb ik ineens veel meer honger dan normaal.
En die lichaamsbeweging op je bureaustoel komt het lichaamsgewicht ook niet ten goedequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je van eieren dik wordt, nee ik heb het over dat stuk taart, stukken chocolade, dat ijsje en die koekjes.
Ja ehh vorige week. Hadden we zo een hotel enzo, oneindig gratis eten, 3 kg aangekomen. En sinds toen eet ik veel en ongeveer weer een kg aangekomen.quote:
Niet afgesproken ofzo lolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"hhiihhi nick zullen we lkr in de sc praten gaan we daar lkr klef doen whahaha::$:$$"
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"hhiihhi nick zullen we lkr in de sc praten gaan we daar lkr klef doen whahaha::$:$$"
Je nichtje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/
Je snorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/
Nutteloze dingen emogiffenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
Slapen![]()
Slaap nodig hebben![]()
Niet tot in de nacht partyen
je moet groeienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
Slapen![]()
Slaap nodig hebben![]()
Niet tot in de nacht partyen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
Ben weg. Met dat rijgedrag van mn vader ben ik er in 5 min
Ehhhhhhhhhh. Za-zou je missmisschien met mij ehhhhhhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke /whiteout #duopenottiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh. Za-zou je missmisschien met mij ehhhhhh![]()
/blackout
link.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is er nu een leuk KLB topic gaande?
Niet veel reactiewaardige topics, meestal kijk ik dan naar de TS of user die laatst gepost heeft, maar ook daaruit valt weinig op te maken nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is er nu een leuk KLB topic gaande?
Zeg jij ook tienhonderd ipv duizend?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik was daar![]()
Was leuk totdat ze met de waterkanonnen kwamen
Die waterkanonnen op het eindequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik was daar![]()
Was leuk totdat ze met de waterkanonnen kwamen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg jij ook tienhonderd ipv duizend?
Als ik hier nu over praat ga ik helemaal stukquote:
I'M NOT CRAZYquote:
Addicted enzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn vrienden zijn shut-ins, ik stel voor om een terrasje te pakken, ik wou ze zelfs trakteren, zeggen ze ''nee kan niet man ben aan het gamen''.
Ik ben ook een shut-in denk ik, maar dat zou ik niet afslaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn vrienden zijn shut-ins, ik stel voor om een terrasje te pakken, ik wou ze zelfs trakteren, zeggen ze ''nee kan niet man ben aan het gamen''.
Ik snap ze best, gamen is tof en als je in een game zit is het nog erger, maar kom op. Ik trakteer ze zelfs op bier, stelletje geeks.quote:
"you tell me i want go away?"quote:
miss zijn ze op dieetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik snap ze best, gamen is tof en als je in een game zit is het nog erger, maar kom op. Ik trakteer ze zelfs op bier, stelletje geeks.
Je vriend gaat focking trakteren? Wie zegt daar nou nee tegenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik snap ze best, gamen is tof en als je in een game zit is het nog erger, maar kom op. Ik trakteer ze zelfs op bier, stelletje geeks.
En dat zeggen ze toevallig allemaal, alle 3quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik zit ook vaak liever thuis dan ergens anders, maar zo'n aanbod sla je toch niet af?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook een shut-in denk ik, maar dat zou ik niet afslaan.
Alle 2*. De rest ging vanavond uit naar zo'n ballentent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat zeggen ze toevallig allemaal, alle 3
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"you tell me i want go away?"
"if i not here you're away"
"no im not go awee!"
"IM NOT CREESIE."
Slimquote:Op zondag 7 juli 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb de hotspot van mijn vader zijn mobiel aangezetDus internet
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:05 schreef xcachet het volgende: