Ja dit is wel emo.gif waardig rodawa.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
Dan faal je wel, dombo!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.quote:
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dit is wel emo.gif waardig rodawa.
ik blijf maar krabben :squote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.
[..]
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.
Ja doe ik al men dude damnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan beter jeuk aan je ballen hebben.
[..]
Niet doen, ga maar lekker ergens heen waar je geen internet hebt.
Wat zit er in jouw broek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Wie ben jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het hier zo gezellig he jongens en meisjes? Goh
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat zit er in jouw broek?wel een goeie ja maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. ik heb geen paal
2. ik heb jeuk aan mn zakArie is net weg en die nigger belt me op
Bedankt voor je feedback maar:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wel een goeie ja maar:
1. ik heb geen paal
2. ik heb jeuk aan mn zak
Misschien is dat ook effectiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik heb alleen kwark (uit mn kwarktassen)
Heet hij echt zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback maar:
1. het is een grap
2. je verpest mijn moment
3. jij heet akmed
ouwe kom krabben danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback maar:
1. het is een grap
2. je verpest mijn moment
3. jij heet akmed
In BeForequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet nou nog steeds niet waar dat inb4 voor staat
En nee.
In before dus stel je voor als het gebeurdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nee.
Dat is van zeeslag. Ik zet mijn pion op B4. -> pion in B4 -> inb4. Was altijd kut want mensen gingen dan die kutbootjes verplaatsen zodat je ze niet raakte gvd :SSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nee.
>> 450 euro,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar snap m gewoon niet
Zit je me te trollen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is van zeeslag. Ik zet mijn pion op B4. -> pion in B4 -> inb4. Was altijd kut want mensen gingen dan die kutbootjes verplaatsen zodat je ze niet raakte gvd :SS
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar snap m gewoon niet
quote:Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation.
Jonny113: Jiraiya would beat the crap out of Itachi.
Steven387: inb4MS
Mike128: You know Itachi has MS, so Jiraiya doesn't stand a chance.
quote:Used on internet message boards and forums to imply that the poster expects a certain type of post/message to occur later in the particular thread, or that the thread will be locked when a moderator sees it.
- in before flame war.
- in before troll.
- in before noobs.
- in before locked thread.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |