Is het erg dat ik soms met mama ga shoppen? Dan denk ik nog van dat ze wat doet met haar lieve zoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef zwerty het volgende:
Mama geef me geld ik wil shoppen in de stad
Want wij zijn shoppen nooit zat
Oke, sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan ze zegmaar ook gewoon weer terug stoppenNiks zonde..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Ik vind het overigens ook heel irritant als 2 mensen een gesprek hebben en mensen die daar verder niets aan toe te voegen hebben toch een beetje gaan quoten en emogiffen. Kan je wel zeggen van ga dan lekker DM'en, maar je kan ook gewoon iets toleranter zijn en mensen gewoon met rust laten. Jeetje.
Je mag ook op me schoot zitten en uithuilen hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Ik vind het overigens ook heel irritant als 2 mensen een gesprek hebben en mensen die daar verder niets aan toe te voegen hebben toch een beetje gaan quoten en emogiffen. Kan je wel zeggen van ga dan lekker DM'en, maar je kan ook gewoon iets toleranter zijn en mensen gewoon met rust laten. Jeetje.
Jeetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Hossel gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je mag ook op me schoot zitten en uithuilen hoor
Jij neemt er aan deelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 23:16:30 ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij neemt er aan deelwant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
#harde #strugglesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
Heb een patroon ingesteld waarmee mijn mobiel is beveiligd. Ben ik het patroon vergeten FUCK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |