Mijne zijn wel gelijk, is ook afhankelijk van hoe je traint, sommige mensen trainen alleen hun linkerborst en dan krijg je een cup A vs cup C.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat nou echt zo raar, verschillende grote tieten? Ik dacht dat zo veel mensen dat hadden (Zelf heb ik het niet). Waarom zulke reacties?
Haha, "open".quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu is anders ook best open over seks!
Ja, dat is nou weer het voordeel van niet trainen heh.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijne zijn wel gelijk, is ook afhankelijk van hoe je traint, sommige mensen trainen alleen hun linkerborst en dan krijg je een cup A vs cup C.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
-____________________________________________-
Jij hebt meloenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat is nou weer het voordeel van niet trainen heh.
homo = seks?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je homo bent en ehh ja de rest ben ik vergeten.
Hier liet iemand ze vanmiddag even van de container rollenquote:
Zondequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier liet iemand ze vanmiddag even van de container rollenLagen serieus 20 meter verderop nog
om kwart over 11 jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef zwerty het volgende:
Mama geef me geld ik wil shoppen in de stad
Want wij zijn shoppen nooit zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |