Ik ben er uit, iedereen deed stom met anoniem zijn en ehh niemand camt again en niemand leuke filmpjes enzo. Volgens mij is er verder niemand meer.quote:
Lul verhaal. Want kan nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
mijn rechter tiet is groter dan mijn linker is irritant want nu glijdt die kleinere steeds uit mijn bh :s
DUDE WTFquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
mijn rechter tiet is groter dan mijn linker is irritant want nu glijdt die kleinere steeds uit mijn bh :s
OEHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
ehm jawel, als meisje hoor je te weten dat 2 tieten bijna nooit even groot zijn en aangezien die kleinste niet alle ruimte opvult in die bh cup verschuift het steedsquote:
Is dat echt zo? Ik geloof er niks van, dm pics.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
ehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
je bent zelf een verschillende grote tietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat nou echt zo raar, verschillende grote tieten? Ik dacht dat zo veel mensen dat hadden (Zelf heb ik het niet). Waarom zulke reacties?
Is niet zo gepast in dit topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat nou echt zo raar, verschillende grote tieten? Ik dacht dat zo veel mensen dat hadden (Zelf heb ik het niet). Waarom zulke reacties?
ja precies, is in mijn vriendengroep ook gewoon normaal om zulke dingen te zeggen enzo maarja preutse mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
Je moet je diep schamen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja precies, is in mijn vriendengroep ook gewoon normaal om zulke dingen te zeggen enzo maarja preutse mensen
hoezo niet dan, is toch jng. groeiende tieten zijn normaal voor tienermeisjes enzoquote:
Waarom niet? Waarom moeten jullie allemaal zo gesloten zijn over jullie lichaam en over seks :/quote:
idd je moet toch met iemand over je shit pratenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moeten jullie allemaal zo gesloten zijn over jullie lichaam en over seks :/
oja?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu is anders ook best open over seks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |