Alsof je van eieren dik wordtquote:
wanneer aangekom,enquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, sinds ik ben aangekomen heb ik ineens veel meer honger dan normaal.
En die lichaamsbeweging op je bureaustoel komt het lichaamsgewicht ook niet ten goedequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je van eieren dik wordt, nee ik heb het over dat stuk taart, stukken chocolade, dat ijsje en die koekjes.
Ja ehh vorige week. Hadden we zo een hotel enzo, oneindig gratis eten, 3 kg aangekomen. En sinds toen eet ik veel en ongeveer weer een kg aangekomen.quote:
Niet afgesproken ofzo lolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"hhiihhi nick zullen we lkr in de sc praten gaan we daar lkr klef doen whahaha::$:$$"
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"hhiihhi nick zullen we lkr in de sc praten gaan we daar lkr klef doen whahaha::$:$$"
Je nichtje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/
Je snorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om dat mee te doen :/
Nutteloze dingen emogiffenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
Slapen![]()
Slaap nodig hebben![]()
Niet tot in de nacht partyen
je moet groeienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
Slapen![]()
Slaap nodig hebben![]()
Niet tot in de nacht partyen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
Ben weg. Met dat rijgedrag van mn vader ben ik er in 5 min
Ehhhhhhhhhh. Za-zou je missmisschien met mij ehhhhhhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
kan ik u ergens mee helpen *bloost* :s
oke /whiteout #duopenottiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh. Za-zou je missmisschien met mij ehhhhhh![]()
/blackout
link.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is er nu een leuk KLB topic gaande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |