Och, wat te knagen neem ik dan zelf wel meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aeroflot valt echt meeAlleen het eten is (zelfs voor vliegtuigbegrippen) vies en personeel op luchthaven barbaars.
Op de terugweg lekker bentoboxje mee jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Och, wat te knagen neem ik dan zelf wel meeLomp personeel ben ik al gewend van Schiphol, dus daar kom ik ook wel overheen
Ja, wordt een jubileum; onze vijfde achtereenvolgende oud en nieuw in Tokioquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook met oud en nieuw ja?![]()
Hier nu best serieuze plannen om ongeveer van kerst tm oud en nieuw naar Tokyo te gaan, 2e keer Japan wordt dat. Daarna nog ergens in ZO-Azie zon voor paar weekjes, terug naar Tokyo voor dag of 2 en dan terug naar huis.
Ik haal meestal een paar blikjes bij een combini. Dat scheelt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier wel een beetje hetzelfdeIk drink ook nog een paar biertjes iedere avond, dat loopt ook al snel op..
En die drink je dan bij het eten opquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik haal meestal een paar blikjes bij een combini. Dat scheelt.
Voor 600 yen kun je bier drinken bij het Yebisu museum. Scheelt ook een beetje.
Duidelijk. Zal even wennen worden dan. Schiphol staat bij mij al jaren bovenaan qua lompheid en desinteresse van het personeel. Op de voet gevolgd door Ft lauderdale, LaGuardia en Philadelphia. Fijnste luchthavens vind ik Narita, Otopeni (Boekarest) en london cityquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de terugweg lekker bentoboxje mee ja
Schiphol is echt een 5 sterrenhotel vergeleken met moskou![]()
(qua personeel dan, vliegveld zelf ziet er keurig uit daar)
Het toppunt was een winkeltje met alle lichten aan, man achter de kassa. Man ziet mij een minuut of 5 iets uitzoeken, ik leg het op de balie, enige wat hij doet is schouders optrekken en "closed" zeggen. Ik sta vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Duidelijk. Zal even wennen worden dan. Schiphol staat bij mij al jaren bovenaan qua lompheid en desinteresse van het personeel. Op de voet gevolgd door Ft lauderdale, LaGuardia en Philadelphia. Fijnste luchthavens vind ik Narita, Otopeni (Boekarest) en london city
klinkt als de typisch oost-europese gastvrijheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het toppunt was een winkeltje met alle lichten aan, man achter de kassa. Man ziet mij een minuut of 5 iets uitzoeken, ik leg het op de balie, enige wat hij doet is schouders optrekken en "closed" zeggen. Ik sta vanwtf
Draai me om, loop weg en vriendin ziet dat de rus 1 minuut na mij wel gewoon werd geholpen![]()
ik was terug gegaan, ah youre open again.. alleen om die man te tergen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het toppunt was een winkeltje met alle lichten aan, man achter de kassa. Man ziet mij een minuut of 5 iets uitzoeken, ik leg het op de balie, enige wat hij doet is schouders optrekken en "closed" zeggen. Ik sta vanwtf
Draai me om, loop weg en vriendin ziet dat de rus 1 minuut na mij wel gewoon werd geholpen![]()
heb niet gelift, maar wel 2 maanden door japan getrokken met een rugzak. ging makkelijk, je wordt vrijwel nergens als backpaker behandeld, zoals dat in andere landen vaak gaat. gewoon als welkome gast. alleen capsulehotels hebben een par keer bot tegen me gedaan, die hebben misschien liever japanse zakenmannetjes dan toeristen. maar als je je er niks van aantrekt, zeggen ze ook niet dat je weg moet gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:11 schreef De_Ilias het volgende:
Door het land liften enzo, budget vakantie zeg maar. Hoe kijken die Jappers daar tegenop?
Vet! Ik krijg steeds meer kriebels als ik zoiets leesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
heb niet gelift, maar wel 2 maanden door japan getrokken met een rugzak. ging makkelijk, je wordt vrijwel nergens als backpaker behandeld, zoals dat in andere landen vaak gaat. gewoon als welkome gast. alleen capsulehotels hebben een par keer bot tegen me gedaan, die hebben misschien liever japanse zakenmannetjes dan toeristen. maar als je je er niks van aantrekt, zeggen ze ook niet dat je weg moet gaan.
en ik heb begrepen dat liften ook heel prima gaat in japan.
ik krijg zelf ook weer zin..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vet! Ik krijg steeds meer kriebels als ik zoiets lees.
en zelfs dat vond ik wel meevallen. We mochten zelfs voordringen bij de douanequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aeroflot valt echt meeAlleen het eten is (zelfs voor vliegtuigbegrippen) vies en personeel op luchthaven barbaars.
Kijk eens op het blog van Negasado. Die doet niet anders dan liften als hij in Japan is geloof ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vet! Ik krijg steeds meer kriebels als ik zoiets lees.
Dit vind ik echt niet kunnen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk eens op het blog van Negasado. Die doet niet anders dan liften als hij in Japan is geloof ik
Heb hem al een tijd niet gezien hier trouwens...
En urban camping is ook een optie: http://wikitravel.org/en/Urban_camping_in_JapanDaarnaast zijn er ook zat campings waar je met je tent kunt gaan staan, maar of dat in stedelijk gebied ook zo is weet ik niet.
Nee, het is alsof je in Afrika op vakantie zou gaan en dan ook aansluiten in de rij om de voedselhulp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:04 schreef Pheno het volgende:
Dus je mag ook niet naar Afrika op vakantie omdat ze daar honger lijden?
Ach, het kan, maar netjes is het niet. Niet mijn soort van vakantie, dan blijf ik wel thuisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, het is alsof je in Afrika op vakantie zou gaan en dan ook aansluiten in de rij om de voedselhulp.
Ja wel, maar tijdens die vakantie eten en drinken is not done natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:04 schreef Pheno het volgende:
Dus je mag ook niet naar Afrika op vakantie omdat ze daar honger lijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |