abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129832983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Aeroflot valt echt mee :) Alleen het eten is (zelfs voor vliegtuigbegrippen) vies en personeel op luchthaven barbaars.
Och, wat te knagen neem ik dan zelf wel mee :) Lomp personeel ben ik al gewend van Schiphol, dus daar kom ik ook wel overheen ;)
pi_129833061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Och, wat te knagen neem ik dan zelf wel mee :) Lomp personeel ben ik al gewend van Schiphol, dus daar kom ik ook wel overheen ;)
Op de terugweg lekker bentoboxje mee ja :)

Schiphol is echt een 5 sterrenhotel vergeleken met moskou :') _O-

(qua personeel dan, vliegveld zelf ziet er keurig uit daar)
pi_129833148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ga je dit jaar ook met oud en nieuw ja? :)

Hier nu best serieuze plannen om ongeveer van kerst tm oud en nieuw naar Tokyo te gaan, 2e keer Japan wordt dat. Daarna nog ergens in ZO-Azie zon voor paar weekjes, terug naar Tokyo voor dag of 2 en dan terug naar huis.
Ja, wordt een jubileum; onze vijfde achtereenvolgende oud en nieuw in Tokio :) traditie geworden...naar de tempel, bezopen worden en dan 's morgens vroeg in de rij staan bij Parco voor de uitverkoop :)
pi_129833217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier wel een beetje hetzelfde :) Ik drink ook nog een paar biertjes iedere avond, dat loopt ook al snel op..
Ik haal meestal een paar blikjes bij een combini. Dat scheelt. :)
Voor 600 yen kun je bier drinken bij het Yebisu museum. Scheelt ook een beetje. ;)
pi_129833287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:41 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik haal meestal een paar blikjes bij een combini. Dat scheelt. :)
Voor 600 yen kun je bier drinken bij het Yebisu museum. Scheelt ook een beetje. ;)
En die drink je dan bij het eten op :?

Bij zo'n all you can eat/drink op het dak van de warenhuizen was het ook wel te doen. Kon je goed indrinken met die halve liters :') Alleen het eten viel daar altijd wel tegen.

Dat museum klinkt wel interressant trouwens :D
pi_129833410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Op de terugweg lekker bentoboxje mee ja :)

Schiphol is echt een 5 sterrenhotel vergeleken met moskou :') _O-

(qua personeel dan, vliegveld zelf ziet er keurig uit daar)
Duidelijk. Zal even wennen worden dan. Schiphol staat bij mij al jaren bovenaan qua lompheid en desinteresse van het personeel. Op de voet gevolgd door Ft lauderdale, LaGuardia en Philadelphia. Fijnste luchthavens vind ik Narita, Otopeni (Boekarest) en london city
pi_129833526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Duidelijk. Zal even wennen worden dan. Schiphol staat bij mij al jaren bovenaan qua lompheid en desinteresse van het personeel. Op de voet gevolgd door Ft lauderdale, LaGuardia en Philadelphia. Fijnste luchthavens vind ik Narita, Otopeni (Boekarest) en london city
Het toppunt was een winkeltje met alle lichten aan, man achter de kassa. Man ziet mij een minuut of 5 iets uitzoeken, ik leg het op de balie, enige wat hij doet is schouders optrekken en "closed" zeggen. Ik sta van :? wtf

Draai me om, loop weg en vriendin ziet dat de rus 1 minuut na mij wel gewoon werd geholpen :') _O-
pi_129833559
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het toppunt was een winkeltje met alle lichten aan, man achter de kassa. Man ziet mij een minuut of 5 iets uitzoeken, ik leg het op de balie, enige wat hij doet is schouders optrekken en "closed" zeggen. Ik sta van :? wtf

Draai me om, loop weg en vriendin ziet dat de rus 1 minuut na mij wel gewoon werd geholpen :') _O-
klinkt als de typisch oost-europese gastvrijheid :+
pi_129836759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

ik was terug gegaan, ah youre open again.. alleen om die man te tergen.
pi_129836890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:11 schreef De_Ilias het volgende:
Door het land liften enzo, budget vakantie zeg maar. Hoe kijken die Jappers daar tegenop?
heb niet gelift, maar wel 2 maanden door japan getrokken met een rugzak. ging makkelijk, je wordt vrijwel nergens als backpaker behandeld, zoals dat in andere landen vaak gaat. gewoon als welkome gast. alleen capsulehotels hebben een par keer bot tegen me gedaan, die hebben misschien liever japanse zakenmannetjes dan toeristen. maar als je je er niks van aantrekt, zeggen ze ook niet dat je weg moet gaan.
en ik heb begrepen dat liften ook heel prima gaat in japan.
pi_129837330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

heb niet gelift, maar wel 2 maanden door japan getrokken met een rugzak. ging makkelijk, je wordt vrijwel nergens als backpaker behandeld, zoals dat in andere landen vaak gaat. gewoon als welkome gast. alleen capsulehotels hebben een par keer bot tegen me gedaan, die hebben misschien liever japanse zakenmannetjes dan toeristen. maar als je je er niks van aantrekt, zeggen ze ook niet dat je weg moet gaan.
en ik heb begrepen dat liften ook heel prima gaat in japan.
Vet! Ik krijg steeds meer kriebels als ik zoiets lees :D.
pi_129837723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

ik krijg zelf ook weer zin.. :)
  Eindredactie Games donderdag 8 augustus 2013 @ 18:07:14 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_129837851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Aeroflot valt echt mee :) Alleen het eten is (zelfs voor vliegtuigbegrippen) vies en personeel op luchthaven barbaars.
en zelfs dat vond ik wel meevallen. We mochten zelfs voordringen bij de douane
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_129854842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Kijk eens op het blog van Negasado. Die doet niet anders dan liften als hij in Japan is geloof ik :)

Heb hem al een tijd niet gezien hier trouwens...

En urban camping is ook een optie: http://wikitravel.org/en/Urban_camping_in_Japan
Daarnaast zijn er ook zat campings waar je met je tent kunt gaan staan, maar of dat in stedelijk gebied ook zo is weet ik niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door MissMSX op 09-08-2013 08:29:42 ]
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_129855282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kijk eens op het blog van Negasado. Die doet niet anders dan liften als hij in Japan is geloof ik :)

Heb hem al een tijd niet gezien hier trouwens...

En urban camping is ook een optie: http://wikitravel.org/en/Urban_camping_in_JapanDaarnaast zijn er ook zat campings waar je met je tent kunt gaan staan, maar of dat in stedelijk gebied ook zo is weet ik niet.
Dit vind ik echt niet kunnen eigenlijk :@ Parken stonden vol met hutjes van mensen die op straat moeten leven en dan ga je daar als toerist die te gierig is om te betalen voor een slaapplaats tussen vakantie vieren :?
pi_129855342
Dus je mag ook niet naar Afrika op vakantie omdat ze daar honger lijden?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_129855346
Sowieso vind ik Japan nu niet echt het land om als een schooier doorheen te reizen.
Dat mensen te beleefd zijn om er iets van te zeggen betekent nog niet dat het ok is.
pi_129855395
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:04 schreef Pheno het volgende:
Nee, het is alsof je in Afrika op vakantie zou gaan en dan ook aansluiten in de rij om de voedselhulp.
pi_129855438
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, het is alsof je in Afrika op vakantie zou gaan en dan ook aansluiten in de rij om de voedselhulp.
Ach, het kan, maar netjes is het niet. Niet mijn soort van vakantie, dan blijf ik wel thuis :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_129855549
Je moet dan ook altijd overdag met zware bagage sjouwen. Dat lijkt me in de stad reuze onhandig. Bij een meerdaagse wandeling is het natuurlijk een ander verhaal maar dan kun je vast ook meestal wel je tent ergens buiten de stad zetten.
pi_129855672
Ik zou ook liever een camping zoeken. Met een beetje googlen is dat tegenwoordig wel te doen. En nog gezelliger ook.

Urban camping lijkt me sowieso ook meer iets om te doen als je echt geen andere opties meer hebt. En dan pas laat je tentje opzetten en 's morgens vroeg weer wegwezen. Ik zou mijn tent overdag zeker niet laten staan.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_129856383
bovendien kan je alijd wel ergens slapen in japan, elke stad heeft manga cafes die 24 uur per dag open zijn, capsule hotels, buisness hotels.. en zomaar in het openbaar even op en bankje of in de metro slapen is ook niet raar in japan.
pi_129873206
Nog exact twee dagen *O*. Eerst "even" Seoul en dan een dikke maand Japan. Ik beloof niets maar zal proberen hier updates te plaatsten.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:12:17 #249
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129873685
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:04 schreef Pheno het volgende:
Ja wel, maar tijdens die vakantie eten en drinken is not done natuurlijk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:13:56 #250
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129873751
Hoop trouwens dat mijn jetlag niet zo erg is. We vliegen op maandag om 17.40 uit Amsterdam en landen om 11.55 Japanse tijd in Tokio. Zijn er dus effectief maar 6 dagen waarvan er al twee volledig uit het festival waar we moeten optreden bestaan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')