Armstrong had wel meer dan een luizig minuutje op LtD gepakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:40 schreef Ereinion het volgende:
dit was een demonstratie waar Armstrong slechts van kon dromen.
404 Not Foundquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Cyclingnews forum trouwens totaal gecrasht, waarschijnlijk door de Clinic
Ach, het verandert zo snel. 2 jaar terug was iedereen er heilig van overtuigd dat het de komende 5 jaren een strijd zou worden tussen Contador en Schleck, niemand anders kwam in de buurt. We zijn nog maar 2 jaar verder en het zijn al bijna 2 figuranten geworden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Wiggins is ook al wat ouder. Bovendien moest die ook wat meer laten om echt top te kunnen zijn (drank onder andere). Froome zal wel wat makkelijker er voor kunnen leven.
Deze prestatie zegt natuurlijk meer over LtD dan over Froome.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Armstrong had wel meer dan een luizig minuutje op LtD gepakt.
Daarom zeg ik ook dat ik het denk hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, het verandert zo snel. 2 jaar terug was iedereen er heilig van overtuigd dat het de komende 5 jaren een strijd zou worden tussen Contador en Schleck, niemand anders kwam in de buurt. We zijn nog maar 2 jaar verder en het zijn al bijna 2 figuranten geworden.
Bijna iedereen is trager geworden, Sky steekt er alleen bovenuit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kan dat gelul over tragere tijden ook weer in de koelkast. Er is niks verandert. Dat is op zich geen ramp, maar laten we er wel eerlijk over zijn.
Nog steeds armetierig in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of Dombrowski. Die liet zich al zien in Zwitserland
De andere renners rijden ook niet direct het eerste jaar goed bij de profs/SKY, dus heel vreemd is het niet. Ik zie hem volgend jaar wel top tien rijden in een Romandië ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog steeds armetierig in vergelijking met vorig jaar.
Het zou kunnen dat nu iedereen schoon is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
Contador was wel gênant. Als zelfs Riis je niet meer naar een topprestatie kan spuiten, dan ga je je afvragen hoe gigantisch veel hij in het verleden wel niet heeft gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
LtD die Contador lost en op een minuutje van Froome eindigt is idd een hele opzienbarende prestatie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze prestatie zegt natuurlijk meer over LtD dan over Froome.
Mollema ook vrijwel zeker dus?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef Panthera. het volgende:
Ax-3-Domaines (8.90 km, 7.46 %, 664 m). Chris Froome: 23 min 14 sec, 22.98 Kph, VAM 1715 m/h, 6.24 W/kg
Boven 6.00W/kg (eigenlijk al 5.90 ofzo volgens mij) is vrijwel zeker doping volgens vooraanstaande physiologen.
Bardet 14e vandaagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef Mykonos het volgende:
Beste Fransman is Peraud op plek 18. Dat zal ook wel pijn doen bij die Fransen.
Gewoon vastgesteld door een UCI-arts, 1x per jaar zware medicijnen is voldoende schijnbaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Niks. Hij had een virus, volgens Sky. Nu heeft hij dat gelukkig alleen nog in de winterIs wel zo makkelijk met het voorbereiden van het bloedpaspoort.
Nee, ook Froome niet, puur op basis van het W/Kg vandaag. Het was een korte slotklim, daar kan je best boven de 6 komen. Ik geloof geen seconde dat Froome clean is, maar het wattage van vandaag bewijst dat op zichzelf niet.quote:
Bij hem heb ik echt het idee dat hij na z'n schorsing gewoon niks meer pakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
Contador was wel gênant. Als zelfs Riis je niet meer naar een topprestatie kan spuiten, dan ga je je afvragen hoe gigantisch veel hij in het verleden wel niet heeft gepakt.
Dat heb ik ook wel. Zeker als types Valverde en Contador opeens als de maatstaf van cleanheid worden gezien en Nederlanders die zichzelf overtreffen bedolven worden onder dequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Sky, maar geniet wel een beetje van die gefrustreerde jankposts hier.
Een probleem aankaarten of doen alsof het niet bestaat?quote:
Oh zeker, ook al omdat het een eerste bergrit is, met een perfecte inleiding voor Froome en waar het geen moment is stilgevallen op de slotklim. Maar volgens de redenering van Panthera. zou dat wel het geval zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:07 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, ook Froome niet, puur op basis van het W/Kg vandaag. Het was een korte slotklim, daar kan je best boven de 6 komen. Ik geloof geen seconde dat Froome clean is, maar het wattage van vandaag bewijst dat op zichzelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |