Ik ben allang uitgekeken op WoWquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://arena-tournament.com/
Alsjeblieft Smoofie. Dan kan je je verdriet weer weg WoW'en in arena's. Je kunt nog kiezen uit 2 expansions ook.
oké ik ga even davyenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
. Dit doen me pijn gvd
.
wertltrusrten mansd en werkl zje morgejn hé/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast, maar nu edcht werg bhnen fuicing mie
Vraag het aan de hoge bazen hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je jezelf ook laten bannen op delen van het forum
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mis de better days wel van vanilla en tbc
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, doe normaa, nu ga ik niet meer naar Ajax met u.
ToC was bagger idd. ICC25 ook niet echt super. Naxx was wel leuk, voor 2 keerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was leuke raid ja, ook enigste leuke raid in wotlk
Dat was duidelijk een grap op je grapquote:
ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ToC was bagger idd. ICC25 ook niet echt super. Naxx was wel leuk, voor 2 keer.
dat jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.
Kon je echt tegen de 40-50x clearen voor de nieuwe patch
geef het maar gewoon toe dan vergeef ik jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een grap op je grap. Normaal zeg ik toch nooit "u"
?
Mijn guild had het al in maart ofzo helemaal gecleared, duurde tot december tot cataquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.
Kon je echt tegen de 40-50x clearen voor de nieuwe patch
Februari gecleared zelfs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn guild had het al in maart ofzo helemaal gecleared, duurde tot december tot cata
leg het nou maar bij, anders mis je de nieuwe superheldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef het maar gewoon toe dan vergeef ik je
ben jij voor dat ze die halen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leg het nou maar bij, anders mis je de nieuwe superheldBOJAN KRKIC
Oke ik geef het toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef het maar gewoon toe dan vergeef ik je
Boerrigter of Sana.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja, meleg erachter.. niks aan de hand
nu moeten boerrigter, vermeer, lukoki en enoh nog weg
Dan moeten we zeker 80+ punten halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:09 schreef j0rdiiii het volgende:
dortmund pakt die jongen van shaktar, eriksen legt liverpool naast zich neer en plakt een jaar aan zijn contract
ajax gaat de treble winnen denk ik
beide weg mag ik hopenquote:
wel eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja, meleg erachter.. niks aan de hand
nu moeten boerrigter, vermeer, lukoki en enoh nog weg
dat maakt toch niks uit, newcastle geeft anita een miljoenencontract en weg is iequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
alleen jammer dat Cillessen dan zo verkracht word. maar als een bericht naar de selectie zal het best aardig zijn.
Die komt volgend jaar niet aan spelen toe denk. Nu zie die fransen van st etienne willen hallen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat maakt toch niks uit, newcastle geeft anita een miljoenencontract en weg is ie
kwam ie nu al niet meer door die fransen die in de winterstop aankwamenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die komt volgend jaar niet aan spelen toe denk. Nu zie die fransen van st etienne willen hallen.
Die zal wel eindingen bij Stoke city ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kwam ie nu al niet meer door die fransen die in de winterstop aankwamen
prima toch? zijn niveau, meer geld, grotere competitiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zal wel eindingen bij Stoke city ofzo. Snap Altidore ook niet, gaat hij naar Sunderland
Grotere competitie, voor hoelang nog? Hebben mazzel gehad dat ze niet zijn gedragradeerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
prima toch? zijn niveau, meer geld, grotere competitie
quote:
Hoerenjong.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?
Ging om de context. Je was toch gebanned omwille van het posten van tieten, hetgeen je mij uitdrukkelijk kwalijk nam om een of andere reden?quote:
Geen idee, ik kwam het tegen in de spytool en om nou het hele topic terug te lezen vind ik een beetje te veel van het goede.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging om de context. Je was toch gebanned omwille van het posten van tieten, hetgeen je mij uitdrukkelijk kwalijk nam om een of andere reden?
Mooi zo. Ik hoop dat we na deze reiniging der zieleroerselen weer op positieve voet kunnen verdergaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam het tegen in de spytool en om nou het hele topic terug te lezen vind ik een beetje te veel van het goede.
Ik vergeef het je.
Davy, ik beschouw je als een broer.quote:
Die heb ik pas gezienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy, ik beschouw je als een broer.
Niet die van mij trouwens.
Ik ga zo 'A few good men' kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |