awt bijna op een burgeroorlog uitliepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, seksbeest. Vanwaar die crosspost?
we hadden fittie daarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, seksbeest. Vanwaar die crosspost?
Moet ik ze even de les leren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hadden fittie daar
jij bent sterk en stoer dus ik zocht steun bij jou
Hey Smoofiequote:
Ik heb haar helaas moeten meedelen dat Lisicki nu toch mijn absolute no.1 is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..
Hey SmoofieHoe gaat het met Azarenka?
laat het maar varen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik ze even de les leren?
[..]
Hey SmoofieHoe gaat het met Azarenka?
Verstandig. Ik lees je wedstrijd verslag later wel. Morgen vroeg moet ik al richting Nederlands Duitsland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten meedelen dat Lisicki nu toch mijn absolute no.1 is.
Je laat toch niet over je heen lopen hé!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat het maar varen.
we zijn verstandig weg gelopen
Ik werk morgen tijdens haar wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandig. Ik lees je wedstrijd verslag later wel. Morgen vroeg moet ik al richting Nederlands Duitsland.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weg uit die JNG SC. Wat een niveau zeg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit ook werkelijk overal he.
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar hebben we in VBL geen last van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukGewoon in meegaan joh. Niks is zo geestverruimend dan posten als een kleuter.
Alle SC's zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukGewoon in meegaan joh. Niks is zo geestverruimend dan posten als een kleuter.
Tuurlijk wel. Vooral die toneelstukjes onderling zijn hier leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben we in VBL geen last van.
Vooral die van jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vooral die toneelstukjes onderling zijn hier leuk.
VBL is veel leuker. Ik heb wel meteen de goede SC gepakt toen ik aan mijn FOK! carrière begon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben we in VBL geen last van.
waar doel je op?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral die tussen mij en Stijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas voor ons wel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is veel leuker. Ik heb wel meteen de goede SC gepakt toen ik aan mijn FOK! carrière begon.
welke toneelstukjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk kutwijf is dit danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke toneelstukjes
wanneer wordt titanic opgevoerd dan?
Dat is geen toneelstuk, maar een musical. Met jou in de rol als Celine Dion uiteraard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke toneelstukjes
wanneer wordt titanic opgevoerd dan?
trek er niks van aan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt Smoofie. Ik waardeer dit.
Pas wanneer we samen naar Ajax gaan is de haat weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trek er niks van aan hoor.
smoofie haat mij ook al.
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trek er niks van aan hoor.
smoofie haat mij ook al.
FOK! jou niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijk.
dwat is ook het lawatste wat je swerieus szal nemen xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijk.
Zou je je JNG SC taalgebruik niet hier willen voortzetten a.u.b.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dwat is ook het lawatste wat je swerieus szal nemen xd xd
ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kom moeiteloos in JNG mee. Ik ben jong van geest
En nu richting bed, want ik moet er over paar uur alweer uit
jammer man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pas wanneer we samen naar Ajax gaan is de haat weg.
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kom moeiteloos in JNG mee. Ik ben jong van geest
En nu richting bed, want ik moet er over paar uur alweer uit
Die nodig bezit het kunstje toch minder goed dan Geo. Al is het opzettelijk verkeerd quoten wel een leuke toevoegingquote:
Watquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer man.
dat wou je zelf al niet meer
Op zaterdag 6 juli 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
http://arena-tournament.com/quote:
egtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 juli 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die nodig bezit het kunstje toch minder goed dan Geo. Al is het opzettelijk verkeerd quoten wel een leuke toevoeging
[/quote
:s wat lul ke man ik bent egte dronkesdn
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen zin om te zoeken smoof. je weet het donders goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |