Ik ben allang uitgekeken op WoWquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://arena-tournament.com/
Alsjeblieft Smoofie. Dan kan je je verdriet weer weg WoW'en in arena's. Je kunt nog kiezen uit 2 expansions ook.

oké ik ga even davyenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
. Dit doen me pijn gvd
.

wertltrusrten mansd en werkl zje morgejn hé/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast, maar nu edcht werg bhnen fuicing mie

Vraag het aan de hoge bazen hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je jezelf ook laten bannen op delen van het forum

Ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mis de better days wel van vanilla en tbc

quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, doe normaa, nu ga ik niet meer naar Ajax met u.

ToC was bagger idd. ICC25 ook niet echt super. Naxx was wel leuk, voor 2 keerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was leuke raid ja, ook enigste leuke raid in wotlk

Dat was duidelijk een grap op je grapquote:

ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ToC was bagger idd. ICC25 ook niet echt super. Naxx was wel leuk, voor 2 keer.

dat jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.
Kon je echt tegen de 40-50x clearen voor de nieuwe patch

geef het maar gewoon toe dan vergeef ik jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een grap op je grap. Normaal zeg ik toch nooit "u"
?

Mijn guild had het al in maart ofzo helemaal gecleared, duurde tot december tot cataquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ICC duurde vooral veel te lang qua patch length.
Kon je echt tegen de 40-50x clearen voor de nieuwe patch

Februari gecleared zelfs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn guild had het al in maart ofzo helemaal gecleared, duurde tot december tot cata

leg het nou maar bij, anders mis je de nieuwe superheldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef het maar gewoon toe dan vergeef ik je

ben jij voor dat ze die halen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leg het nou maar bij, anders mis je de nieuwe superheldBOJAN KRKIC

Oke ik geef het toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef het maar gewoon toe dan vergeef ik je

Boerrigter of Sana.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja, meleg erachter.. niks aan de hand
nu moeten boerrigter, vermeer, lukoki en enoh nog weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |