quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat me raden, je lette niet op toen dat dus ook daadwerkelijk even werd gepost, want jij was zeker at that moment aan het vliegen.
Nee in duitsland om mvg te zie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat me raden, je lette niet op toen dat dus ook daadwerkelijk even werd gepost, want jij was zeker at that moment aan het vliegen.
Dat was geen artikel, dat was niet eens riooljournalistiek. Dat was gewoon een fanboy die een kans kreeg om landelijk zijn speculatie los te scheiten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:55 schreef vencodark het volgende:
Nav het AD artikel: natuurlijk kijkt Rik verschrikt. Hij ziet iemand (waarschijnlijk) doodvallen en zijn verloofde en dochter zaten in dat vliegtuig.![]()
En Bing zou niet bewust Nuran vermoorden om Aysen te pakken. Bing is gek maar hij zou geen onschuldig iemand vermoorden.
Ergens denk ik wel dat het met de zusjes te maken gaat hebben maar Aysen of Nuran dood zie ik toch ook weer niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
laat aub ferry doedens in de hens staan..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Uit het X Factor topic na aanleiding van het brandalarm dat afging:
[..]![]()
![]()
Ooh! Dus dat waren niet al die krijsende meisjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Uit het X Factor topic na aanleiding van het brandalarm dat afging:
[..]![]()
![]()
Oh asjeblieft...quote:
Ruud en Beau zijn er op de laatste castfoto pas later bij gezet; tijdens het maken van de foto waren zij niet aanwezig. Dus als je het over dubbele kosten hebt...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dubbele kosten maken?
Lijkt me beetje onlogisch en dom.
Hè, alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh asjeblieft...
Nah, ergens geef ik hem gróót gelijk. Daar is immers het GTST Live Topic voor.
twitter:rohangottschalk twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 13:18:17Jeetje @LeovanWamel Slachtofferhulp lees ik op Facebook? #gtst #springlevend reageer retweet
Ooh die man. Die man...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
twitter:rohangottschalk twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 13:18:17Jeetje @LeovanWamel Slachtofferhulp lees ik op Facebook? #gtst #springlevend reageer retweet
![]()
Hehe, I was kiddingquote:
Ja klopt, maar het zal raar zijn om bijvoorbeeld Pip te fotograferen, om haar uiteindelijk niet op de foto te plaatsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ruud en Beau zijn er op de laatste castfoto pas later bij gezet; tijdens het maken van de foto waren zij niet aanwezig. Dus als je het over dubbele kosten hebt...
Nou, sorry hoor. Wist niet dat het niet toegestaan was.quote:
Nog erger: hij plaatst iedere dag een foto van een halfnaakte ventquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh die man. Die man...
Meh, nog altijd beter dan Kennard Bos die op zijn twitter (en nee dit lieg ik niet) eens per week een NSFW-plaatje van een blote reet van een vent op z'n twitter kiepert. Ik heb één keer zijn account doorgelezen, en dat was één keer teveel.
En daar heb je ook meteen je reden voor die achterlijke LuDwin-lijn en het feit dat Lucas als tokkiehomo altijd overleeft in GTST.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, I was kiddingIk ben wel benieuwd hoe mensen als Paon zouden reageren als ineens heel hun topic door digital corner-mensen wordt overgenomen
Dan gaat ze denk ik weer klagen dat het teveel over de 'toekomst' gaat, dat moderne technologie in het DIG-forum hoort. Dus dan pleiten ze voor een GTST-topic in DIG.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel de mensen hier de app kunnen kraken, dus ga gerust jullie gang jongens, ik wil graag leren en zien hoe jullie dat uitvogelen
Dat is waar, maar alsnog vind ik die interviews bij Boulevard geen betrouwbare bron als het gaat om wie er sowieso in het nieuwe seizoen te zien zijn. Het kan makkelijk zo opgezet zijn door Endemol.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het zal raar zijn om bijvoorbeeld Pip te fotograferen, om haar uiteindelijk niet op de foto te plaatsen.
En Ruud en Beau was makkelijker te fotoshoppen, want ze stonden uiteindelijk beide aan de zijkant.
RTL Boulevard is van Blue Circle, dus Endemol heeft weinig te zeggen over RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog vind ik die interviews bij Boulevard geen betrouwbare bron als het gaat om wie er sowieso in het nieuwe seizoen te zien zijn. Het kan makkelijk zo opgezet zijn door Endemol.
Ik lees ook niemand hier die denkt dat het Nuran isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:36 schreef Roter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nger-GTST-niet.dhtml
Wat een butt artikel in het AD! Alsof er aan zijn reactie kan worden gezien dat het Nuran was! Zijn dochter sprong ook, hell, het was zijn eigen vrijgezellenfeest!
Wat ziet Toprak er lekker uit bij RTL Boulevardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:36 schreef Roter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nger-GTST-niet.dhtml
Wat een butt artikel in het AD! Alsof er aan zijn reactie kan worden gezien dat het Nuran was! Zijn dochter sprong ook, hell, het was zijn eigen vrijgezellenfeest!
Bron telegraafquote:De parachutesprong in Goede Tijden, Slechte Tijden houdt fans in de greep. Op internet zijn de complottheorieën niet van de lucht: Het zou om een meisje gaan, Ludo is de aanstichter, iemand heeft een verkeerde parachute aangetrokken en het was een droom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |