Omdat hij misschien niet goed kan zien, hij heeft normaliter een brilletje opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
zn ogen lichten ook zo eng op
Nopequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
is de single een cover van een andere artiest?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
zn ogen lichten ook zo eng op
Is gewoon een goed catchy radio-nummertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
eentonig maar wel goed weggezongen
Ik denk dat die dat moet. Zag hem laatst voorbij komen bij van de vorst ziet "sterren" en hij leek meer nors.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Pfff, als ik een drol leg en Martijn Krabbe kijkt erna dan roept ie volgens mij nog:'Wat fantastisch!!!!!!!'
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
laat aub ferry doedens in de hens staan..
ja duh. dat is projectie. frustratie over het feit dat die arme man nog eens mag zeggen wat hij denktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat moet. Zag hem laatst voorbij komen bij van de vorst ziet "sterren" en hij leek meer nors.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Straks hele studio leeg :dquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
deze reclame onderbreking lijkt mij niet in het rooster staan O.o
twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:09:26Het studiolicht aan. De brandweer checkt nu alles. Vooralsnog geen brand of ander gevaar gevonden! #xfactor reageer retweet
twitter:eddyzoey twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:11:20Ik ben bij Xfactor... Had ik niet op deze lichtknop moeten drukken? [pic] http://t.co/Xs9M8PiwVc reageer retweet
Zo zielig vind ik hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja duh. dat is projectie. frustratie over het feit dat die arme man nog eens mag zeggen wat hij denkt
Zijn marktkleding heeft vlam gevatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |