Oh ja, ik kijk ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het toch best aardig. In tegenstelling tot wat hij eerder liet horen en zien.
Het liedje is gewoon niet geschikt. Dit is wel de minst slechte versie die die tot nu toe heeft laten horen, maar het blijft een stomme keuze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het toch best aardig. In tegenstelling tot wat hij eerder liet horen en zien.
Dan is het inderdaad slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, ik kijk ook voor het eerst.
Hij was al afgevallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
sexy hoor, hoe gordons onderkin op dat strikje leunt
Boos om vertrek van zijn groepjequote:
Raar, staat hij niet om bekent om dat soort dingen te doen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef IPA het volgende:
Wel leuk hoe ze heel de serie lang geen kritiek hebben gegeven (onder het mom van positief blijven) en nu Gordon baalt is dat beleid opeens weg. Wat een relnicht is het toch ook.
wat zal hij wel niet denken als hij ons 'talent' hoort...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Joehoe straks Robin TICK (aldus Martijn)
Noooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als Adriaan wint stopt Gordon met jureren in Nederland
hoop van nietquote:
dan wordt t helemaal een slaapshowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als Adriaan wint stopt Gordon met jureren in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |