Oh ja, ik kijk ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het toch best aardig. In tegenstelling tot wat hij eerder liet horen en zien.
Het liedje is gewoon niet geschikt. Dit is wel de minst slechte versie die die tot nu toe heeft laten horen, maar het blijft een stomme keuze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het toch best aardig. In tegenstelling tot wat hij eerder liet horen en zien.
Dan is het inderdaad slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, ik kijk ook voor het eerst.
Hij was al afgevallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
sexy hoor, hoe gordons onderkin op dat strikje leunt
Boos om vertrek van zijn groepjequote:
Raar, staat hij niet om bekent om dat soort dingen te doen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef IPA het volgende:
Wel leuk hoe ze heel de serie lang geen kritiek hebben gegeven (onder het mom van positief blijven) en nu Gordon baalt is dat beleid opeens weg. Wat een relnicht is het toch ook.
wat zal hij wel niet denken als hij ons 'talent' hoort...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Joehoe straks Robin TICK (aldus Martijn)
Noooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als Adriaan wint stopt Gordon met jureren in Nederland
hoop van nietquote:
dan wordt t helemaal een slaapshowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als Adriaan wint stopt Gordon met jureren in Nederland
Omdat hij misschien niet goed kan zien, hij heeft normaliter een brilletje opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
zn ogen lichten ook zo eng op
Nopequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
is de single een cover van een andere artiest?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
zn ogen lichten ook zo eng op
Is gewoon een goed catchy radio-nummertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
eentonig maar wel goed weggezongen
Ik denk dat die dat moet. Zag hem laatst voorbij komen bij van de vorst ziet "sterren" en hij leek meer nors.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Pfff, als ik een drol leg en Martijn Krabbe kijkt erna dan roept ie volgens mij nog:'Wat fantastisch!!!!!!!'
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
laat aub ferry doedens in de hens staan..
ja duh. dat is projectie. frustratie over het feit dat die arme man nog eens mag zeggen wat hij denktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat moet. Zag hem laatst voorbij komen bij van de vorst ziet "sterren" en hij leek meer nors.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Straks hele studio leeg :dquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
deze reclame onderbreking lijkt mij niet in het rooster staan O.o
twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:09:26Het studiolicht aan. De brandweer checkt nu alles. Vooralsnog geen brand of ander gevaar gevonden! #xfactor reageer retweet
twitter:eddyzoey twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:11:20Ik ben bij Xfactor... Had ik niet op deze lichtknop moeten drukken? [pic] http://t.co/Xs9M8PiwVc reageer retweet
Zo zielig vind ik hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja duh. dat is projectie. frustratie over het feit dat die arme man nog eens mag zeggen wat hij denkt
Zijn marktkleding heeft vlam gevatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |