Lucas en iets doen behalve de vieze nicht uithangen, nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lucas die ineens ook niet meer meedoet.
Het lijkt mij niet hoor maar zouden Bing, Monica en Lucas iets bekokstoofd hebben? Of is dat te vee gedacht...
Misschien is Monica's aangifte in scène gezet, dat Bing dit plan bedacht heeft vanwege het alibi. Monica heeft geen miskraam gehad, Bing heeft nog zijn kind en als wraak voor alles wat Aysen heeft lopen stoken, pakken ze samen haar.
Monica wordt veroordeeld en Bing krijgt de voogdij.
Fixedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij deed geschokt over "alle voorbereidingen zijn getroffen", zo'n reetridder is hij wel.
Misschien organiseerde Ludo gewoon een feestje![]()
Dan lees je het toch gewoon niet meer hier?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dat hacken van die app maar irritant en overdreven vind.
Probeer gewoon op de normale manier erachter te komen. Of ga Sherlock kijken.
Via de deur of poort...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:02 schreef vencodark het volgende:
Hoe kwam die persoon trouwens de loods binnen waar die parachutes hingen? Misschien dat ik dat heb gemist.
Volgende week komt er op NOS Journaal wie er dood gevallen is in Meerdijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Frey het volgende:
GTST de hele week aan kop met de kijkcijfers. Het NOS journaal werd gisteren gewoon verpulverd.
Nou joepie... beetje Dallas na-apen...quote:
Rikki wordt in het nieuwe seizoen herenigd met Sjoerd, hij zei al als ie terug komt hij ervoor zorgt dat ze bij mekaar komen.... wat een arrogantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
Bij Rikki heb ik het idee dat ze richting Amerika gaat voor Sjoerd.
Heeft Bing trouwens geen last meer van claustrofobie?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Of het is Lorena![]()
Ninja-acties van Sjors die in het vliegtuig is gekropen. Zij wil Mike veroveren en samen met hem voor Nola gaan zorgen en helpt hem met de juridische procedures.
En heeft haar geneukt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:23 schreef Roter het volgende:
Ludo regelde gewoon een leuke date met die moeder van Tim!
Was al bekend hierquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:36 schreef Roter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nger-GTST-niet.dhtml
Wat een butt artikel in het AD! Alsof er aan zijn reactie kan worden gezien dat het Nuran was! Zijn dochter sprong ook, hell, het was zijn eigen vrijgezellenfeest!
In een afl 1 of 2 weken terug kwam hij ineens op voor Mike... dat was toen al raar iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef Roter het volgende:
Ow, sowwy... Speaking of which, wat deed Mike er trouwens? Is hij zo goed bevriend met Nuran/Rik ofzo?
Volgens mij had Sjors Rik overtuigd van Mikes goede bedoelingen met Nola.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:40 schreef Devil010 het volgende:
[..]
In een afl 1 of 2 weken terug kwam hij ineens op voor Mike... dat was toen al raar idd
Klopt, zoals ik het nu beschouw is Huize Rik een beetje het Leger Des Heils Huis van Meerdijk, arme Jef... die had die rol toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij had Sjors Rik overtuigd van Mikes goede bedoelingen met Nola.
uh, dat aysen gestraft gaat worden. Danny boeit me geen fuck.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wie boeit het nog wat Danny betreft? Niemand.
Ik hoop dat Nina te pletter valt en dat Lucas eronder stond om haar op te vangen, net zoals met trefbal.
2 OUT! Een nicht en een "prinses
Idd; Aysen, Lucas, Nina, allemaal irritante figuren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
uh, dat aysen gestraft gaat worden. Danny boeit me geen fuck.
Lekker man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:20 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan lees je het toch gewoon niet meer hier?
Hacken die app.
Go for it!
Heb je hem al gehackt? Laat maar dat doen anderen wel voor ons.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Piperidine het volgende:
Kunnen die posts over het hacken van een app in het GTST-topic achterwege blijven?
Topicreeks: GTST
Laat me raden, je lette niet op toen dat dus ook daadwerkelijk even werd gepost, want jij was zeker at that moment aan het vliegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef icloud het volgende:
Het ging dus om 4745 en droom
Had dat gewoon even gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |