quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
de nieuwe showrunner heeft voor 2 seizoenen getekend, dit is het eerste. Het is niet officieel vernieuwd maar HBO kennende zal dat niet lang meer duren
ik vrees trouwens dat rutger hauer bij de eerste de beste confrontatie met Warlow het loodje gaat leggen. Komt niet echt op me over als de wijze fee die al een plan klaar heeft liggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
Vond de derde aflevering best wel cool weerGoed seizoen
![]()
Ruther Hauer doet het ook prima als overgrootsupermegavader![]()
En Bill is ook weer op de goede weg terug!
Vind alleen die kinderen van Andy waardeloos als verhaallijn maar goed
Ben er vrij zeker van dat het Sookie Stackhouse moet zijn. Fix die typo eens.quote:Met een mix van romantiek, spanning, mysterie en humor vertelt True Blood het verhaal van Sookie Starhouse (gespeeld door Oscar-winnares Anna Paquin).
Dat is wel ernstig jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat het Sookie Stackhouse moet zijn. Fix die typo eens.
Ja dat vond ik ook terwijl ze met de weerwolven bezig waren, die vind ik nu eigenlijk helemaal niet meer interessantquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja wat wil Warlow nou eigenlijk van Sookie.. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Goede aflevering hoor, JessicaBill
Eric
![]()
En het einde was ook spannend.
Vind het alleen jammer dat het merendeel van de hoofdpersonen weinig verhaallijnen met elkaar hebben. Dat vond ik in het begin van True Blood nou juist zo leuk.
Nu komt altijd alles pas samen in 1 van de laatste afleveringen.
Die komt gewoon weer terug hoor, zijn naam wordt niet voor niks in het introfilmpje genoemdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat Rutger Hauer er al weer uit ligt. Die Warlo is niet leuk als jonge kerel en half elf/vampier, had meer een griezelig oud groot vampiermonster gezienShifters en weerwolven mogen dood. Slecht stukje over dochter vampier die bij pa moet komen....
Niet echt genoten nee van deze episode
Dat was al gezegd natuurlijk, dat Warlow de enige is die Lilith kan doden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:05 schreef planethugo het volgende:
Warlow zal wel niet zo slecht blijken als beweerd wordt en uiteindelijk de enige zijn die lillith kan verslaan. Vind t tot nu toe best vermakelijk allemaal, alleen de weerwolven en shifters zijn inderdaad niet echt boeiend meer
Me tooquote:
Lees anders de reacties even door in dit topic.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episode gewzien maar wee tnog niet zo goed wat ik ervan moet vinden
hoe vinden jullie dit seizeon tot nu toe??
Sommige mensen.........quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees anders de reacties even door in dit topic.
Nahhh die zijn niet doodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat die kerel Warlow is, Hoe voorspelbaar Jason en Andy maken trouwens een geweldige ontwikkeling door qua personages mooi.
Jessica die de meisjes leegdronk wad wel een leuke twist. Eric zou trouwens wel moeten kiezen tussen Pam en zijn zus op een bepaalt moment.
Ik ben er nog niet over uit wat ik liever heb. De drama die hierdoor ontstaat, of het ontlopen van de drama die hierdoor ontstaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nahhh die zijn niet dood
TOch?!?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nahhh die zijn niet dood
TOch?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Er zijn toch nog wel meer feegemeenschappen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Burdie het volgende:
Nouja, op zich waren het de laatste Feetjes die nog in leven waren.
Als je Sookie, haar opa en Warlow niet meetelt.
Pff en ik maar denken dat dit het laatste seizoen was. Deze show wordt per seizoen slechter dus slecht nieuws!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
True Blood, which is currently in the middle of season six, has been picked up for a seventh season, HBO announced today.
"True Blood remains a signature show for HBO, and a true phenomenon with our viewers," Michael Lombardo, president of HBO Programming said in a statement. "Thanks to [executive producer] Brian Buckner and his talented team, the show continues to be a thrill ride like nothing else on TV."
![]()
![]()
Klopt, maar wel om afscheid te nemen van Opa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:32 schreef MaximusTG het volgende:
Heb je niet goed opgelet, Warlow glamourt Jason toch om alles weer te vergeten?
Hmmz die scene nog maar eens kijken dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, om dat vervolgens dus te vergeten als ie weer buiten is..wat Jason betreft is er niks met Niall gebeurd dus.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hmmz die scene nog maar eens kijken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de subs, lijkt me duidelijk. In het begin zegt ie meteen al "Jason. Good. You never came here. You never found me. "Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:'True Blood' Season 7: HBO Renews Vampire Series
"True Blood" Season 7 is on the way!
HBO renewed the vampire series for another season of sex, blood-sucking, humor and tons of suspense, set to debut in the summer of 2014.
"True Blood," which is currently half-way through its sixth season, is exceeding 10 million viewers per episode, according to HBO. The show underwent a few changes before Season 6 with creator Alan Ball stepping down as showrunner and executive producer Brian Buckner taking his place.
"Everybody loves the show, but actors don't want to play the same scenes anymore, and writers don't want to write the same scenes anymore, and so [we're] literally shifting things up," Buckner told Rolling Stone before "True Blood's" Season 6 premiere in June. "If we can shift the paradigm, and some of the relationships within the show, there are all these sort of new avenues to go down ... So that's the kind of thing that we have to be aware of and get back to a little bit of our soap opera roots and remember that romance matters in the midst of all the plot we do."
Buckner will return as showrunner for Season 7 of "True Blood." No word yet on the fate of the show's long list of stars, including Anna Paquin, Stephen Moyer, Ryan Kwanten, Rutina Wesley, Carrie Preston, Alexander Skarsgård, Anna Camp, Deborah Ann Woll, Kristin Bauer van Straten and Joe Manganiello.
"'True Blood' remains a signature show for HBO, and a true phenomenon with our viewers," Michael Lombardo, HBO's president of programming, said in a statement. "Thanks to Brian Buckner and his talented team, the show continues to be a thrill ride like nothing else on TV."
"True Blood" Season 7 will debut in the summer of 2014.
Bron
Veel leuker dat vorig seizoen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef VacaLoca het volgende:
Dit seizoen is wel beter dan de vorige twee ja.
Dan mag Sam ook batsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel leuker dat vorig seizoen!
En het vreemde van sommige situaties is juist wat True Blood maakt. Hele leuke aflevering weer, alleen inderdaad die shifter/weerwolven lijn mag van mij eruit, snap ook nog steeds het nut niet van die meid wat bij Sam is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef Queens het volgende:
Fijne episode weer!
Ik weet niet hoe je spoilertags gebruikt dus meer heb ik even niet te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het uitgezonden is, mag je erover postenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef Queens het volgende:
Fijne episode weer!
Ik weet niet hoe je spoilertags gebruikt dus meer heb ik even niet te zeggen
Ja dat versterkt de diepe seksuele band tussen de 2..quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef HiZ het volgende:
Ik snap geen fuck van het einde. Drinkt ze nou van zijn bloed? How the hell ?
Ze probeert het in ieder geval vaak genoegquote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat versterkt de diepe seksuele band tussen de 2..Sookie kan nou eenmaal niet gewoon gen**kt worden zonder een litertje bloed gedeeld te hebben
![]()
Dat hele voodoo gedoe was echt jammer, seizoen twee ook, dat gedoe met dat stier mens. Het godricdeel vond ik dan weer wel goed. Nu gaan ze echt hard weer de goede kant op imoquote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef contactpersoon het volgende:
Ook weer zo'n serie die veel te lang door is gegaan. Op een gegeven moment is het gewoon op en dan moet je er een waardig eind aan breien ipv nog vier seizoenen door te gaan.
Dit.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hele voodoo gedoe was echt jammer, seizoen twee ook, dat gedoe met dat stier mens. Het godricdeel vond ik dan weer wel goed. Nu gaan ze echt hard weer de goede kant op imo
Nou en, gewoon lekker batsen, jatoch #yoloswagquote:Op maandag 22 juli 2013 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar echt. Wáárom is Sookie zo'n domme hoer? Nou, hij heeft die oude vent afgemaakt. Hij heeft het hele faerydorp uitgemoord. Maar hij zegt dat hij het allemaal niet zo bedoelde en niet slecht is.
Mehhhhhhhhh, ik geloof het wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarbij, hoe slecht het ook wordt, als Jessica haar shirt uitdoet, maakt het toch meteen de hele aflevering goedquote:
Jaaaaaa!quote:
Terry hadden ze idd beter vorig seizoen eruit kunnen schrijven. Wel fijn dat het aantal karakters op deze manier weer vermindert. Al hoop ik niet dat zijn vrouw hem nu op een of andere paranormale manier gaat proberen terug te krijgen want dat karakter heb ik ook wel gehad met dat domme gejank steeds. Vond de manier hoe Terry dood ging ook niet echt goed gedaan trouwens.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een baas die Bill in deze episode.
Jammer trouwens van Terry, Toffe rol was het altijd wel ondanks dat zijn verhaallijn van vorige seizoen echt irritant was. Hopelijk haalt Nora het wel sexy vamp met brits accent niks mis mee.
Is het nu trouwens exit Sam ?
Sooki is inderdaad een domme hoer, Dit is echt een serie waar de hoofdrol eigenlijk maar irritant is maar de bij rollen zijn meestal erg tof ( Erik, Jason, Bill , Jessica, Pam ,Sam , Andy zijn allemaal baas)
Ja, dat vond ik ook erg vreemd, medewerker/vriend/man wordt na een duidelijk hoorbaar schot dodelijk geraakt en dan aangetroffen. Niemand die het vreemd vindt of uit gaat zoeken wie het heeft gedaan. Vage bedoeling.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vond de manier hoe Terry dood ging ook niet echt goed gedaan trouwens.
haha precies. Zelfs Lafayette deed alleen maar kijkers op afstand houden en een beetje zielig kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook erg vreemd, medewerker/vriend/man wordt na een duidelijk hoorbaar schot dodelijk geraakt en dan aangetroffen. Niemand die het vreemd vindt of uit gaat zoeken wie het heeft gedaan. Vage bedoeling.
Geweldigquote:
Geniale rant ditquote:Fox News' Shepard Smith seems to be a big fan of HBO's vampire drama "True Blood," because while discussing the royal baby's potential names, he couldn't help but mention the naming process for fairy children on the TV show.
torrents dan maarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef Azerdion het volgende:
Geen posts hierboven gelezen ivm mogelijke spoilers...
Maar ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie. Wil ik net de nieuwe episode gaan kijken, is hij nergens meer te vinden door Takedowns
viel me ook op ja, sowieso is Arlene een beperkte actrice zoals we de afgelopen weken zagen. De domme redneck doet ze goed maar zodra het wat meer moet zijn valt ze pijnlijk door de mand.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef Chevalric het volgende:
Zit net te kijken, maar in die scene op het kerkhof met Arlene en Sookie wordt wel heel slecht geacteerd door Arlene, zelfs voor True Blood niveau.
sookie liet 'r tieten zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:19 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zit me af te vragen waar de aflevering ook alweer over ging.
Alleen Sookie? Ik had al het idee dat er weinig gebeurde.quote:
Geheel mee eens met deze postquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja ik zit een beetje te wachten tot er iets gaat gebeuren..
Het is wel een goed seizoen vind ik, maar het is altijd zo jammer dat pas in de laatste 1 of 2 afleveringen de verhaallijnen echt spannend worden.
Arme Eric, ik hoop dat die goed wraak gaat nemen vanwege Nora en lekker badass wordt![]()
Ik vraag me trouwens ook af of Sookie nog een interessante verhaallijn krijgt, ze is nu gewoon én irritant én zo ongeveer gedegradeerd tot een kleine bijrol (niet dat dat erg is)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Adelante het volgende:
Sookie is vast zwanger van Warlow en daar komt een super baby uit die het later gaat opnemen tegen Billith
Het ging hem gewoon om het bloed? Of bedoel je het einde niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
En hoe de fuck denkt Eric dat iemand de keel doorsnijden genoeg is? Zo dom issie nou ook weer niet dacht ik
Jawel, maar zou die dan bloed hebben afgetapt voor het volk dat in die zonnekuil zit te wachten? Lijkt me sterk dat hij Pam en zijn nieuwe dochter aan hun lot overlaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het ging hem gewoon om het bloed? Of bedoel je het einde niet?
Praat ff lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad matig. Reden is duidelijk, veel sookie. Niemand vindt sookie leuk
Alle verhaallijnen zijn op het moment kut. Geef Sooki en der teddies toch niet de schuld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad matig. Reden is duidelijk, veel sookie. Niemand vindt sookie leuk
Zeker niet. Ik vind dat research anex moordcentrum mieters interessant. Wat er nu met Bill gebeurd ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Alle verhaallijnen zijn op het moment kut. Geef Sooki en der teddies toch niet de schuld.
Zo is het voor mij bijna elk seizoen. Een hoofdverhaal dat goed te kijken is, en bijverhalen die me totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik vind dat research anex moordcentrum mieters interessant. Wat er nu met Bill gebeurd ook.
Vind het dus ook een mooi seizoen tot nu toe. Alleen Sookie en dat Terry gedoe boeit me totaal niet. Sookie had gelukkig maar een kleine rol. tot nu toe, nu is ze ineens weer ziek veel in beeld
Mehh, ik vind Sam bijvoorbeeld meestal wel boeiend, en vorig seizoen met dat geloofsgeneuzel vond ik het hoofdverhaal echt matig. Net als met die red bull en die gekke heksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zo is het voor mij bijna elk seizoen. Een hoofdverhaal dat goed te kijken is, en bijverhalen die me totaal niet boeien.
Wat is er so boeiend aan Sam? Hij is net een merlot. Leuk in de schappen, maar als de kurk eruit is heb je er ook geen flikker aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mehh, ik vind Sam bijvoorbeeld meestal wel boeiend, en vorig seizoen met dat geloofsgeneuzel vond ik het hoofdverhaal echt matig. Net als met die red bull en die gekke heks
Het had gewoon altijd een klootzak moeten zijn, dan was die verhaallijn ook nog wel te pruimen geweest. Een wij tegen de rest mentaliteit (toen ze nog puppies waren van Russell Edgington).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef casper019 het volgende:
wat is die aldcid (of hoe je het ook spelt, die baas van de wolfen) toch een kloodzak geworden..
was hij eerst vriendelijk en aardig nu een donkere klootzak
Ik vond het wel mooi om te zien dat iemand een nek om probeerde te draaien, maar hierin faalde. In de meeste TV-series lijkt iedereen dit met gemak te kunnen doen, wanneer ze het proberen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:48 schreef June. het volgende:
Ik vind het nog wel steeds spannend en leuk, ene verhaallijn natuurlijk wat interessanter dan de andere maar tochWel veels te weinig Pam en haar oneliners
Moest wel lachen bij de "oozy, but productive"
En die bitch fight met die vrouwen, naaldhak was wel geniaal, had alleen liever gezien dat Sara doodging..
Die Sara vind ik juist wel een geinig karakter, behoorlijk gestoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:48 schreef June. het volgende:
En die bitch fight met die vrouwen, naaldhak was wel geniaal, had alleen liever gezien dat Sara doodging..
Dat was mooi jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om te zien dat iemand een nek om probeerde te draaien, maar hierin faalde. In de meeste TV-series lijkt iedereen dit met gemak te kunnen doen, wanneer ze het proberen.
de enige scene die tof was hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:08 schreef megamandy het volgende:
Die scene waar die Sarah die vrouw van Tru Blood vermoord![]()
Eens, HBO onwaardig. Heel jammer, ik vond het in het begin best leuk. Campy sfeertje en zo, grappige karakters, maar daar is inmiddels echt helemaal niets meer van over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de enige scene die tof was hahaSara zag er lekker uit trouwens nomnomnom
![]()
Voor de rest....... dramatisch allemaalVind het alldmaal maar slecht en weinig boeiend. Beter stoppen ze deze serie. Niveau zakt verder en verder weg helaas
Ik vermoed dat Sookie Warlow de tering laat krijgen (misschien komt opa Hauer terug, of in ieder geval komt uit dat Warlow hem ergens heen getyft heeft). Dan wordt Warlow boos (en wordt ook meteen de grote boze gemenerik voor S7).quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
Voelde meer als een seizoenseinde, maar dat is de voorlaatste bijna altijd bij HBO series. Ben benieuwd wat ze de laatste aflevering gaan doen, zal wel grotendeels de opmaat naar S7 zijn.
Omdat ik afkijk waar ik aan begin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom kijken jullie het dan allemaal nog als het allemaal zo dramatisch is en maar een kut seizoen is? Vraag ik me dan weer af.
Vond het eigenlijk wel meevallen allemaal.
Ze waren er mee aan het experimenteren hè..het zat niet in ieder flesje volgens mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef kristyle het volgende:
[..]
Omdat ik afkijk waar ik aan begin.
Ontopic: toen Eric de vampieren vrijliet leken dat er nogal veel, kan toch niet dat er zoveel geen geïnfecteerde Tru Blood gedronken hadden.
Eric liet de andere helft immers vrij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Het viel mij op dat er heel weinig vampieren Bill's bloed aan het drinken waren en er heel veel in de zon liepen.
Volgens mij juist wel. Die ene scene dat in elk flesje op de lopende band een spray ging. En ze wilden dat iedereen het dronk. Degene die weigerden om te drinken, moesten juist naar die zon-kamer. Ik vond het ook al zo apart dat er niet al meerdere vampieren gestorven waren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze waren er mee aan het experimenteren hè..het zat niet in ieder flesje volgens mij.
Ik skip alle niet vampire gedeeltes dit seizoen. Raad dit meer mensen aan anders zit je een halve aflevering naar dingen als Terry's (quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom kijken jullie het dan allemaal nog als het allemaal zo dramatisch is en maar een kut seizoen is? Vraag ik me dan weer af.
Vond het eigenlijk wel meevallen allemaal.
De schrijvers hebben de pap op. En in plaats van 12 vervelende afleveringen te maken houden ze het nu bij 10.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Platina het volgende:
Hoezo hebben ze opeens maar 10 afleveringen ipv 12
Vind dit seizoen anders weer top. Ben wel blij dat Terry dood is, ik bedoel je had ook een half seizoen naar zijn geemmer kunnen luisteren zoals vorige keer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de enige scene die tof was hahaSara zag er lekker uit trouwens nomnomnom
![]()
Voor de rest....... dramatisch allemaalVind het alldmaal maar slecht en weinig boeiend. Beter stoppen ze deze serie. Niveau zakt verder en verder weg helaas
Vanwege de zwangerschap van Anna Paquin, en om geld te besparen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Platina het volgende:
Hoezo hebben ze opeens maar 10 afleveringen ipv 12
Dat vroeg ik me ook af idd. En waar Eric nou heen ging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:20 schreef wonton het volgende:
Kunnen ze vanaf nu voor altijd in de zon lopen? Ik dacht dat het bloed van Warlow wel uit zou werken op een gegeven moment.
Nu zitten we een half seizoen naar het geëmmer over zijn dood te luisteren.... alsof het zo een ontzettend belangrijk karakter was. En als klap op de vuurpijl wordt de afgelopen aflevering voor de helft gevuld met flashbacks en gezever op zijn begrafenis. Ik kijk altijd met plezier maar dat werd gisteren toch danig op de proef gesteld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Vind dit seizoen anders weer top. Ben wel blij dat Terry dood is, ik bedoel je had ook een half seizoen naar zijn geemmer kunnen luisteren zoals vorige keer.
Ik irriteer me dood aan Sookie. Ze is zó irritantquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte aflevering en wat is Sookie een zelfingenomen bitch zeg.
Tara en Jessica zijn haar vrienden toch? Heeft ze nog geluk dat Erik de moeite neemt Jason te redden.
Het zal wel veel sterker zijn dan het bloed van Sookie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:20 schreef wonton het volgende:
Kunnen ze vanaf nu voor altijd in de zon lopen? Ik dacht dat het bloed van Warlow wel uit zou werken op een gegeven moment.
Voor het eerst in de True Blood historie heb ik scenes doorgespoeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
Nu zitten we een half seizoen naar het geëmmer over zijn dood te luisteren.... alsof het zo een ontzettend belangrijk karakter was. En als klap op de vuurpijl wordt de afgelopen aflevering voor de helft gevuld met flashbacks en gezever op zijn begrafenis. Ik kijk altijd met plezier maar dat werd gisteren toch danig op de proef gesteld.
Ik wist niet dat het gisteren de voorlaatste aflevering was, maar hoe Eric even op zijn gemak die basis vernietigt ging me ook veel te gemakkelijk. Zonde want de rest van het seizoen op die basis vond ik prachtig. En dan zal volgende week wel iets met Warlow gaan gebeuren, die met veel bombarie aangekondigd werd maar tot nu toe ook weinig gedaan heeft.
Ik weet niet of het komt omdat Breaking Bad weer begonnen is, maar True Blood en ook Dexter vielen me gisteren onzettend tegen
quote:
Dank voor de uitleg. Wat ik me dan wel afvraag is waar Bill in de vorige aflevering dan zo nodig dat bloed van Warlow voor nodig had, als hij kennelijk nog een buisje op zak had wat kennelijk genoeg was om zelfs in verdunde vorm tientallen vampiers daywalking abilities te geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef DoomCow het volgende:
Zoals ik het begreep was Warlow's bloed nooit bedoeld als tegengif voor Hep-V. Eric en Bill wilden Warlow's Fairy-licht proberen om Nora te genezen.
Het bloed in het buisje dat Bill dronk was van Warlow, en dit geeft Bill (en Eric) de (tijdelijke?) gave van daglopen.
Er is geen tot nog toe geen bewijs dat Fairy-bloed vampiers geneest van Hep-V.
De begrafenis vond ik echter het beste van de aflevering en een mooie manier om zijn verhaallijn af te ronden.
En die spookachtige schim was volgens mij nog Warlow, maar dan een menifestatie van het vampieren-gedeelte van zijn persoonlijkheid, misvormd door de barriere tussen de dimensie waar hij vast zat en de onze. Of zoiets...
Hij wilde het bloed van Warlow door die dokter laten synthetiseren zodat vampieren geen True Blood, maar fairyblood konden drinken. Elke vampier zou dan voortaan in de zon kunnen lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Wat ik me dan wel afvraag is waar Bill in de vorige aflevering dan zo nodig dat bloed van Warlow voor nodig had, als hij kennelijk nog een buisje op zak had wat kennelijk genoeg was om zelfs in verdunde vorm tientallen vampiers daywalking abilities te geven.
Nee, ook niet.quote:
Hij had een visioen gehad van die daglichtkamer waar Pam etc in zaten. Alleen moet je dan niet vragen waarom dit dan de enige manier was waarop hij ze had kunnen redden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Wat ik me dan wel afvraag is waar Bill in de vorige aflevering dan zo nodig dat bloed van Warlow voor nodig had, als hij kennelijk nog een buisje op zak had wat kennelijk genoeg was om zelfs in verdunde vorm tientallen vampiers daywalking abilities te geven.
Groot gelijk met alles eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef RedFever007 het volgende:
...
(Ze ziet er dit seizoen ook vrij slecht uit vind ik)
...
Ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was ze in het vorige seizoen zwanger, toch?
Ze is nu echt veel te mager om ook maar een week zwanger te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:47 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
OhMag ook. Dan weet ik het niet!
Dacht zoiets gehoord te hebben.
Zwanger van Bill ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Groot gelijk met alles eigenlijk.Maar ik kijk alleen door omdat ik het wil afzien. Zelfde heb ik met een andere serie.
![]()
En Sookie, de actrice dan, is zwanger. Misschien is ze daarom wel zo vermoeid. Filmen ging gewoon door natuurlijk!
Omdat hij wist dat het bloed van hem ervoor kon zorgen dat hij in de zon kon lopen en zo de andere vampieren kan reddenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef casper019 het volgende:
gave laatste episode! ben benieuwd waarom eric die gozer heeft gedood
ik denk persoonlijk omdat hij met sookie wil..m aar we zullen zien
Hij is toch niet dood?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef casper019 het volgende:
Jawelquote:
Echt heel slechtquote:Op maandag 19 augustus 2013 07:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sidenote, Sucky met Allseed.....
Een van de slechtste season finales die ik ooit heb gezien in TV land... wauw dat was slecht... volgende seizoen hopelijk het laatst! Tijd voor wat nieuws...quote:
Bij HBO series is de finale altijd de voorlaatste aflevering. Dit was weer voornamelijk een opzet voor het komende seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Een van de slechtste season finales die ik ooit heb gezien in TV land... wauw dat was slecht... volgende seizoen hopelijk het laatst! Tijd voor wat nieuws...
Dan heb je of een wansmaak of maar heel weinig gezien in tvland. Ik kan er zonder hard nadenken al een boel opnoemen die slechtervzijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Een van de slechtste season finales die ik ooit heb gezien in TV land... wauw dat was slecht... volgende seizoen hopelijk het laatst! Tijd voor wat nieuws...
Die is echt niet dood, geloof ik niets van. Zonder twijfel het meest toffe karakter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef wonton het volgende:
Ik vond het wel een goede finaleAlleenjammer van Eric
Dat zou wel knap zijn als hij dit wist te overlevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die is echt niet dood, geloof ik niets van. Zonder twijfel het meest toffe karakter.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn als hij dit wist te overleven
[ afbeelding ]
Eh, de vorige episode was veel slechter. Vond deze wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Anna paquin was zwanger ofzoiets, tjah die popt er ook op los hé...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Azerdion het volgende:
Uh, wtf... Is dit seizoen echt maar 10 afleveringen (en nu dus afgelopen)?!
Welke gozer had je het hier over? Warlow? Die was toch duidelijk niet dood? Dat bleekt toch el ut de reactie van Bill en Sookie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef casper019 het volgende:
He's dead, Jim.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welke gozer had je het hier over? Warlow? Die was toch duidelijk niet dood? Dat bleekt toch el ut de reactie van Bill en Sookie?
Vond het wel een leuk idee dat iedere mens een guardian moest hebben. Alleen wel erg onorgineel dat random vampieren dat dorpje gaan aanvallen.quote:
Ja, dat hadden zombies moeten zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee dat iedere mens een guardian moest hebben. Alleen wel erg onorgineel dat random vampieren dat dorpje gaan aanvallen.
geen match. Zie liever aliens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Ja, dat hadden zombies moeten zijn.
Warlow is absoluut dood en in Sookie's badkamer zit een portal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welke gozer had je het hier over? Warlow? Die was toch duidelijk niet dood? Dat bleekt toch el ut de reactie van Bill en Sookie?
Vreemd trouwens dat ze opa Warlow effe in deze werkelijkheid trekken en vervolgens er niets meer van laten zien. Wat was überhaupt de reden dat hij op dat moment tevoorschijn kon komen?
Geen random vampieren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee dat iedere mens een guardian moest hebben. Alleen wel erg onorgineel dat random vampieren dat dorpje gaan aanvallen.
Kijk even naar de datum waarop Casper019 het postte. Hij had het niet over de seizoensafsluiting. Verder zit er geen portal in de badkamer, maar een deel waar de overgang tussen twee dimensies (of hoe ze het ook noemen) makkelijker gemaakt kan worden. Maar waarom kwam hij dan nu, precies op dat moment?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Warlow is absoluut dood en in Sookie's badkamer zit een portal.
Ook geen idee, heel benieuwd of ze daar op terugkomen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef speknek het volgende:
Wel beetje suf dat ze nu ineens niet doodgaan van Hep V.
Dat gaan ze echt nog wel verklaren hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef speknek het volgende:
Wel beetje suf dat ze nu ineens niet doodgaan van Hep V.
Die Violet mocht er ook wel wezen hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef June. het volgende:
Wel weer mancandy in de aflevering hoor
Net toen Erics pik in beeld kwam, ging 'ie in de fik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef June. het volgende:
Wel weer mancandy in de aflevering hoor
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Net toen Erics pik in beeld kwam, ging 'ie in de fik.
Ik snap trouwens niet waarom die hep-v vampieren zo bloeddorstig rondzwerven.Wel een leuk idee verder hoor.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt nog wel verklaren hoor.
Ah, helemaal vergeten. Best een plausibele verklaringquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef DoomCow het volgende:
Zoals ik het zie:
Nora is snel gestorven aan Hap V omdat ze een fatale dosis direct in haar bloedstroom hebben gespoten.
De andere vampiers hebben het gekregen door besmet True Blood te drinken (waarschijnlijk verdund door True Blood, en niet direct in de bloedstroom), dit duurt langer om besmet te raken.
Na 6 maanden is 1 op de 8 vampiers daadwerkelijk besmet, maar door untainted bloed te drinken kunnen ze de progressie van het virus afremmen...
Zijn geinfecteerde vampieren denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Ja, dat hadden zombies moeten zijn.
En die kerel in die la van de facility dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef DoomCow het volgende:
Zoals ik het zie:
Nora is snel gestorven aan Hap V omdat ze een fatale dosis direct in haar bloedstroom hebben gespoten.
De andere vampiers hebben het gekregen door besmet True Blood te drinken (waarschijnlijk verdund door True Blood, en niet direct in de bloedstroom), dit duurt langer om besmet te raken.
Na 6 maanden is 1 op de 8 vampiers daadwerkelijk besmet, maar door untainted bloed te drinken kunnen ze de progressie van het virus afremmen...
En opa heet Niall. Die was je nog vergeten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Warlow is absoluut dood en in Sookie's badkamer zit een portal.
Voor het interview met Bill over zijn boek werd dat uitgelegd; het virus muteert heel snel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef DoomCow het volgende:
Zoals ik het zie:
Alcid heeft grotere tetten manquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die Violet mocht er ook wel wezen hoor![]()
Beter dat Eric als een demi god terugkomt oid.
Soms is lief en klein ook wel leuk hoorquote:
Deze stond op GetGluequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Queens het volgende:
Oja, ik was wel een beetje teleurgesteld in Eric z'n pik....maar wie weet had hij het gewoon koud met al dat sneeuw om zich heen
Ik had ook gehoopt op een grote Supersoorlog die zou eindigen in een Brave New World.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef JK het volgende:
Nou nou, wat een einde. Wist niet dat het de season finale zou zijn. Tot ik 'six months later' zag en dat wel apart vond. Ben benieuwd wat s7 gaat brengen, maar ik denk dat ze er nu beter een eind aan moeten maken.
quote:
Lijkt wel een beetje op de mijne, die groeit ook nog aardig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:21 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
Misschien heeft ie een bloedlul...daar vertrouw ik dan maar gewoon op.
Ik zat me sowieso al de hele tijd bij elke daywalker af te vragen "Zou je niet een voorzorgsmaatregel nemen voor het geval dit uitwerkt?".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit die knurft doodleuk in de sneeuw in z'n nakie te lezenOp een strandstoeltje
Ik dacht, die gaat iets heel spectaculairs doen, dat hij daarom weggaat. Maar nee
Ja, die van mijn vriend haalt soortgelijke kunstjes uit dus ik ben intussen gerustgesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de mijne, die groeit ook nog aardig.![]()
Ik denk dat die van mij in slappe toestand zelfs nog wat minder voorstelt, zeker als ik naakt in de sneeuw lig te lezen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, die van mijn vriend haalt soortgelijke kunstjes uit dus ik ben intussen gerustgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Die vampiers die rondzwerven zijn al besmet... Voor hun maakt het dus niks uit of je al besmet bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 06:59 schreef June. het volgende:
Als mens kun je dan toch ook geen hep v drinken? Dan willen ze je niet meer
Tja, als je in je blote reet in de sneeuw gaat zitten wordt íe meestal niet groter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:21 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
Misschien heeft ie een bloedlul...daar vertrouw ik dan maar gewoon op.
Couldn't agree more! Warlow was de minst boeiende schurk tot nu toe..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:28 schreef planethugo het volgende:
bah wat een matig seizoen, met de finale als typerend sluitstuk. Niet spannend of verrassend, Warlow die makkelijk dood ging en als schurk geen moment overtuigde, de '6 maanden later' sprong waarin elk karakter nog even een nietszeggend (of iig totaal niet boeiende) scene kreeg, Eric die even 5 seconden te zien is en verbrandt op een knullige manier en een cliffhanger waar ik totaal niets mee kon. Gaan ze nu zombie achtige vampiers laten zien ofwat
Nee, behalve de stukjes met Rutger Hauer en de vampieren gevangenis was dit helaas alweer een trapje omlaag in de kwaliteit van True Blood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Couldn't agree more! Warlow was de minst boeiende schurk tot nu toe..
Sookies sprongen waren ook niet te snappen, eerst vanuit het niets aan Sam opbiechten dat ze samen met hem wil zijn, en vervolgens vanuit het niets een relatie met Alcide beginnen. Vond het maar raar :/
Het begin van het seizoen vond ik nog aardig, maar de laatste afleveringen waren best slecht
die vooruitblikkende praatjes beloven altijd veel goeds, in de praktijk is dat altijd nog afwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achjah zo goed of leuk als in de eerste seizoenen zal het toch niet meer worden. True Blood is verworden tot een aardig tussendoortje in de zomer
Bedoel je niet Eric?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef casper019 het volgende:
REDELIJKE seizoens einde, ik vond het idee met die vampiers en de huizen beschermen wel leuk..
alleen dat van dat die vampiers niet meer in t licht kunnen lopen vond dat jammer, maa rergens had ik het ook wel verwacht
en zou bill nu echt dood zijn? of zou hij op een of andere manier weer terugkomen? (met hulp van pam ofzo?)
Jij maakt er wel steeds een zootje van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef casper019 het volgende:
REDELIJKE seizoens einde, ik vond het idee met die vampiers en de huizen beschermen wel leuk..
alleen dat van dat die vampiers niet meer in t licht kunnen lopen vond dat jammer, maa rergens had ik het ook wel verwacht
en zou bill nu echt dood zijn? of zou hij op een of andere manier weer terugkomen? (met hulp van pam ofzo?)
019 verwijst naar zijn IQ.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij maakt er wel steeds een zootje van.
Laatste seizoen dus...quote:"There are centuries of faith and love between us." We will never release you, #Truebies.
The final season of #TrueBlood premieres Summer 2014.
We moeten niet doen alsof alles wat HBO heeft geweldig is. Er zit ook spul tussen dat slechts matig is. True Blood was op een gegeven moment gewoon ontzettend populair, en niet door het verhaal, maar juist op het platonische niveau. Iets dat ze ook altijd hebben aangesproken. In de latere seizoenen is daar steeds meer de nadruk op gelegd, omdat dat dat scoorde.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef planethugo het volgende:
toch wel jammer toen ik het las, van de andere kant: het niveau van de laatste paar seizoenen is echt niet het niveau waar HBO normaal gesproken voor staat. Prima besluit dus, ze hebben het nog uitgemolken zolang het kon, maar nu kan het echt niet meer.
Het was de laatste jaren steeds de best bekeken HBO serie, maar het laatste seizoen heeft zo te zien ook minder kijkers getrokken, dus dan is het ook al een makkelijker besluit.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_True_Blood_episodes
ik vind het meeste dat HBO maakt toch wel boven de middelmaat uitstijgen kwa karakters, schrijfwerk en verhaal. De dramaseries van ze onderscheiden zich daar echt wel door, vind ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof alles wat HBO heeft geweldig is. Er zit ook spul tussen dat slechts matig is. True Blood was op een gegeven moment gewoon ontzettend populair, en niet door het verhaal, maar juist op het platonische niveau. Iets dat ze ook altijd hebben aangesproken. In de latere seizoenen is daar steeds meer de nadruk op gelegd, omdat dat dat scoorde.
Meeste wel, maar niet alles. Ik vind het te makkelijk om te spreken van een 'HBO norm'. Andere 'cable networks' hebben namelijk ook super goede shows. Al hebben ze niet zoals HBO een gigantisch budget om alles te kopen wat ze willen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vind het meeste dat HBO maakt toch wel boven de middelmaat uitstijgen kwa karakters, schrijfwerk en verhaal. De dramaseries van ze onderscheiden zich daar echt wel door, vind ik.
Trueblood was gewoon onderdeel van die hype. Kwam rond dezelfde tijd als Twilight. Maar was inderdaad wel beter. Echter werd het op een gegeven moment een stuk populairder, en begon men een soort uitmelk periode waarbij men vooral bezig was de simpelingen aan te spreken die alleen keken voor het menselijk schoon, en niet het verhaal. De originele fans voor het verhaal blijven echter ook gewoon hangen, waardoor je dus kwa kijkcijfers een doorlopende hit hebt. Vergelijk het met bijv, Heroes, waar mensen ook aan bleven hangen, hoewel het goede na een seizoen wel over was. Zelfs bij Prison Break was dat zo, terwijl dat na het tweede seizoen gewoon ronduit slecht werd.quote:TB is, volgens mij sinds de Twilight/Vampieren hype een stuk populairder geworden en toen werd het imo ook allemaal wat simpeler
Nja de eerste nacht werden er 4 geboren na een zwangerschap van...6 dagen? Toen 1-2 nachten later werden het ukkies van 2-3 jaar oud. 2 nachten verder en ze zijn blagen van een jaar of 10-11. Weer een nacht of 2 verder en 't zijn chicks van begin 20....en toen 2 weken later waren ze dat nog steeds. Das op z'n minst apart.quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef MaximusTG het volgende:
Dat ze half-fairy zijn en dus magisch is niet genoeg in-universe verklaring?
Mja, andere bloedlijn of zo. Je weet 't nooit met die Faequote:Op donderdag 19 september 2013 08:45 schreef Deceit het volgende:
Daar zat ik van de week ook aan te denken, sookie is namelijk ook niet op die manier gegroeid en is ook deels fairie
Het is idd altijd een beetje vermakelijke pulp met wat satirische trekjes geweest. Noog hoogstaand drama.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb S1 t/m 5 in mei achter elkaar gekeken en ik kan niet zeggen dat het niveau in het begin beter was. Vooral S2 was naar mijn mening dramatisch slecht.
Vind het wel een vermakelijke serie verder, maar goed na 7 jaar is het wel goed geweest.
Volgens mij omdat Sookie minder fairieblood heeft dan de kinders van Andy, haar moeder en vader waren beide geen fairy en de moeder van de Andy-kinders wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:45 schreef Deceit het volgende:
Daar zat ik van de week ook aan te denken, sookie is namelijk ook niet op die manier gegroeid en is ook deels fairie
Magie.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nja de eerste nacht werden er 4 geboren na een zwangerschap van...6 dagen? Toen 1-2 nachten later werden het ukkies van 2-3 jaar oud. 2 nachten verder en ze zijn blagen van een jaar of 10-11. Weer een nacht of 2 verder en 't zijn chicks van begin 20....en toen 2 weken later waren ze dat nog steeds. Das op z'n minst apart.
Jep, volgens mij zit de eerste echte fae ook heel wat generaties weg, maar ik kan even niet vinden hoe ver precies.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Sookie minder fairieblood heeft dan de kinders van Andy, haar moeder en vader waren beide geen fairy en de moeder van de Andy-kinders wel.
Haha ja maar dat argument kan je wel op alles gebruiken.quote:
Dat heeft hij wel eens uitgelegd, geloof ik. Hij heeft een voorbeeld nodig voordat hij dit kan. En dat werkt waarschijnlijk anders dan effe naar een dier kijken en hup. Anders zou hij bijv. ook naar een T-Rex kijken tijdens Jurassic park en vervolgens, etc. etc. Echter hebben we hem wel als insect gezien. Dat is nog veel handiger....quote:Op donderdag 19 september 2013 12:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Haha ja maar dat argument kan je wel op alles gebruiken.
Wat ik me ook later bedacht...aan het begin van het seizoen ontsnapt Sam Merlotte aan de honden/hij rent weg, en later in die episode wordt hij een paard zodat het qua vervoer wat makkelijker gaat.....maar als je jezelf in elk dier kan veranderen, dan is het toch veel effectiever om te shapeshiften naar een tijger of een leeuw en even laat zien wie de baas is?
Sam Merlotte: I need a live animal in order to shift. You know, as a model. Kinda like an imprint.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Haha ja maar dat argument kan je wel op alles gebruiken.
Wat ik me ook later bedacht...aan het begin van het seizoen ontsnapt Sam Merlotte aan de honden/hij rent weg, en later in die episode wordt hij een paard zodat het qua vervoer wat makkelijker gaat.....maar als je jezelf in elk dier kan veranderen, dan is het toch veel effectiever om te shapeshiften naar een tijger of een leeuw en even laat zien wie de baas is?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alexander Skarsgård in beeld voor Fifty Shades
Voor de meisjes hier
Ja ik vroeg me altijd een beetje het verschil af tussen Weerwolf en Shifter. Ik bedoel, als je als Shifter in alels kan veraneren, is dat heul kei veul handiger. Maar ik denk dat een Weerwolf dan weer veel sterker is dan een Shifter.quote:Op zondag 22 september 2013 14:04 schreef RedFever007 het volgende:
Dat hele shiften is één grote plothole maar goed
Heb jij Tara zien doodgaan? En helemaal met dat gelul van moeders, over dat vastzitten tussen hemel en hel, wedden dat haar splattervriendje weer op de proppen komt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef Chevalric het volgende:
Ach kom, TB is al een paar seizoenen redelijk matig, maar om nu in het laatste seizoen af te haken omdat het zo slecht is, vind ik ook jammer. Als Arlene nou nog even als hapje gaat dienen voor de Hep-V vampieren, dan komt het wat mij betreft nog wel goed met deze serie, zeker nadat Tara eruit is.
Ja precies, het gaat eigenlijk al tijden nergens meer overquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef Chevalric het volgende:
Ach kom, TB is al een paar seizoenen redelijk matig, maar om nu in het laatste seizoen af te haken omdat het zo slecht is, vind ik ook jammer. Als Arlene nou nog even als hapje gaat dienen voor de Hep-V vampieren, dan komt het wat mij betreft nog wel goed met deze serie, zeker nadat Tara eruit is.
Inderdaad, Tara zal over een paar afleveringen wel weer opduiken om uiteindelijk te sterven in een gevecht met een supervampier. Alles om Sookie maar te laten leven, die vervolgens nog lang gelukkig is met Bill/Eric/Sam/Alcide*quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb jij Tara zien doodgaan? En helemaal met dat gelul van moeders, over dat vastzitten tussen hemel en hel, wedden dat haar splattervriendje weer op de proppen komt?
Leukste gedeelte is igg Pam met haar quest.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik snapte er soms niks van. Die nieuwe vriend van Jessica, zat die ook al in het vorige seizoen? Hoe kwam ze er aan dan?
Ik dacht dat hij was overgelopen uit The Originals
Morgenavond maar de laatste van seizoen 6 nog eens kijken. Het zwarte gat was nu veel te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |