quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
de nieuwe showrunner heeft voor 2 seizoenen getekend, dit is het eerste. Het is niet officieel vernieuwd maar HBO kennende zal dat niet lang meer duren
ik vrees trouwens dat rutger hauer bij de eerste de beste confrontatie met Warlow het loodje gaat leggen. Komt niet echt op me over als de wijze fee die al een plan klaar heeft liggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
Vond de derde aflevering best wel cool weerGoed seizoen
![]()
Ruther Hauer doet het ook prima als overgrootsupermegavader![]()
En Bill is ook weer op de goede weg terug!
Vind alleen die kinderen van Andy waardeloos als verhaallijn maar goed
Ben er vrij zeker van dat het Sookie Stackhouse moet zijn. Fix die typo eens.quote:Met een mix van romantiek, spanning, mysterie en humor vertelt True Blood het verhaal van Sookie Starhouse (gespeeld door Oscar-winnares Anna Paquin).
Dat is wel ernstig jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat het Sookie Stackhouse moet zijn. Fix die typo eens.
Ja dat vond ik ook terwijl ze met de weerwolven bezig waren, die vind ik nu eigenlijk helemaal niet meer interessantquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja wat wil Warlow nou eigenlijk van Sookie.. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Goede aflevering hoor, JessicaBill
Eric
![]()
En het einde was ook spannend.
Vind het alleen jammer dat het merendeel van de hoofdpersonen weinig verhaallijnen met elkaar hebben. Dat vond ik in het begin van True Blood nou juist zo leuk.
Nu komt altijd alles pas samen in 1 van de laatste afleveringen.
Die komt gewoon weer terug hoor, zijn naam wordt niet voor niks in het introfilmpje genoemdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat Rutger Hauer er al weer uit ligt. Die Warlo is niet leuk als jonge kerel en half elf/vampier, had meer een griezelig oud groot vampiermonster gezienShifters en weerwolven mogen dood. Slecht stukje over dochter vampier die bij pa moet komen....
Niet echt genoten nee van deze episode
Dat was al gezegd natuurlijk, dat Warlow de enige is die Lilith kan doden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:05 schreef planethugo het volgende:
Warlow zal wel niet zo slecht blijken als beweerd wordt en uiteindelijk de enige zijn die lillith kan verslaan. Vind t tot nu toe best vermakelijk allemaal, alleen de weerwolven en shifters zijn inderdaad niet echt boeiend meer
Me tooquote:
Lees anders de reacties even door in dit topic.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episode gewzien maar wee tnog niet zo goed wat ik ervan moet vinden
hoe vinden jullie dit seizeon tot nu toe??
Sommige mensen.........quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees anders de reacties even door in dit topic.
Nahhh die zijn niet doodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat die kerel Warlow is, Hoe voorspelbaar Jason en Andy maken trouwens een geweldige ontwikkeling door qua personages mooi.
Jessica die de meisjes leegdronk wad wel een leuke twist. Eric zou trouwens wel moeten kiezen tussen Pam en zijn zus op een bepaalt moment.
Ik ben er nog niet over uit wat ik liever heb. De drama die hierdoor ontstaat, of het ontlopen van de drama die hierdoor ontstaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nahhh die zijn niet dood
TOch?!?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nahhh die zijn niet dood
TOch?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Er zijn toch nog wel meer feegemeenschappen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Burdie het volgende:
Nouja, op zich waren het de laatste Feetjes die nog in leven waren.
Als je Sookie, haar opa en Warlow niet meetelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |