Het zijn allebei vrouwen in de 20, zie verder eigenlijk geen overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
Ik ben niet goed in TT's inderdaad. Ik probeer ook altijd geen lapo te hebben, maar net daarvoor of daarna, maar iemand kroop er snel tussen dus ik moest welquote:
Dat is Haase alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Reya het volgende:
Eindelijk heeft Guillermo Coria een opvolger als koning van de dubbele fout.
De TS kan de TT veranderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in TT's inderdaad. Ik probeer ook altijd geen lapo te hebben, maar net daarvoor of daarna, maar iemand kroop er snel tussen dus ik moest wel
En break is verkeerd gespeld zie ik nu
Daar was mijn opmerking op gericht. Maar die tikfout hebben we allemaal wel eens gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En break is verkeerd gespeld zie ik nu
Nee, kan niet. Ik kan alleen de OP editten, maar het TT-balkje niet. Alleen de mods kunnen dat.quote:
Alleen was dit geen tikfoutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Daar was mijn opmerking op gericht. Maar die tikfout hebben we allemaal wel eens gemaakt
Het is wel een beetje absurd ja. Lijkt Braveheart wel.quote:
Welk gehussel?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Szura het volgende:
Het zal er wel aan liggen dat ik zelden zelf getennist heb, maar ik zal dat gehussel met die ballen nooit begrijpen.
Beste bal uitzoeken qua hoe ver ze zijn afgesleten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Szura het volgende:
Het zal er wel aan liggen dat ik zelden zelf getennist heb, maar ik zal dat gehussel met die ballen nooit begrijpen.
Vier ballen krijgen aangereikt voor de serve en er dan twee weer teruggooien die je later wel opslaat.quote:
Dan doe je hem echt tekort. Forehand is ook goed, z'n dropshots worden goed uitgevoerd maar Murray leest ze goed en is razendsnel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Janowicz kan echt alleen maar serveren
Die slaan ze later niet meer op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Vier ballen krijgen aangereikt voor de serve en er dan twee weer teruggooien die je later wel opslaat.
Wel een Roowbin in de TB.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Norrage het volgende:
Murray heeft 6 breakpoints tegen gehad, daarop heeft hij 4 aces, 1 winnende 1e service en 1 winnende 2e service geslagen. Clutchray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |