Dat is de reden waarom die T-Mobile-versie goedkoper was. Is ook vaak zat duidelijk aangegeven als nadeel van een branded toeste.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
? Ik denk juist dat die mensen dat moeten weten.
Ach ja, hopelijk is het niet echt 1-2 maanden zoals iemand in dat topic had verteld.
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:21 schreef -J-D- het volgende:
Tja, op de batterystatus na boeit die update me niet. Merk amper verschillen waar ik blij van word.
Batterij die iets langer meegaat!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Menubalk vond ik niet storend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Hier zit ik inderdaad ook allemaal precies op te wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Batterijpercentage, quicktoggles, menubalk weg en wat meer Zoë-thema's. Eigenlijk precies wat ik in de update wilde hebben.
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang T-Mobile erop laat wachten. Zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze deze update aangrijpen om het toestel definitief te branden.
Dan zou ik hem gelijk weggooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
Heb wel gemerkt dat wifi wat zwakker is als je de handen ook maar een beetje op de achterkant plaatst? Apart geval.
Ja, maar ik bedoel bijna overal op de achterkant en zelfs op de zijkant. Het fluctueert heel erg, net een jojo, ik bedoel niet 1 streepje, ik bedoel 2-3 of allemaal op het laatste bolletje na en als je de hand weer verplaatst dan is het weer sterk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.
Waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens van T mobile had ik gelezen dat de update was afgekeurd.
https://forum.t-mobile.nl(...)date-htc-one-207297/quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar?
Ik las gisteren op twitter dat ze m nog aan t testen waren, op de twitter van t-mobile webcare...
Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik terug ben naar T-Mobile. Hi is een kut provider met een pauper klantenservice. Nooit meer Kpn voor mij. Traag, instabiel internet dat echt overgewaardeerd is. Nu ik het zelf ervaar valt het verschil met T-Mobile erg mee.
Echter wannneer je problemen hebt, wordt het heel snel afgeschoven en zou het te maken hebben met de smartphone van de klant; om zich vervolgens achter het contract te schuilen, dat je met hun overeen bent gekomen. Het enige voordeel is spotify premium (wat gratis is onder een studenten abbo). Gelukkig maar een contract voor een jaar afgesloten. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.
Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij betekenen. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten, anders had ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...
En ik heb dan weer nooit problemen met Hi gehad (> 6 jaar), ook altijd behoorlijk geholpen door de klantenservice. Pech wellicht?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij beteken. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten. Anders had
Ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.
waar woon je? Denk dat je t maken hebt gehad met white spots.. ik kom op veel plekkenin het land en heb bijna overal mn 15mb/s en in de 4g gebieden heb ik de beloofde 25mb/s ook al gehaald.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij betekenen. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten, anders had Ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.
Heb je al geprobeerd naar een update te zoeken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef SandraJ het volgende:
hmmzz. Ik heb een unbranded HTC One. Update zou al een paar dagen uit moeten zijn. Maar ik krijg niks. Iemand enig idee waarom niet?
uiteraard. Ik heb al iets gevonden ik heb een CID HTC_E11 daar zijn ze vandaag begonnen met de uitrol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd naar een update te zoeken?
Instellingen -> info -> software-update
En dat vind ik zo irritant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef SandraJ het volgende:
Net contact gehad met support van HTC via de chat. De update is teruggetrokken vanwege een bug. Wat voor bug kon hij niet zeggen. Nieuwe ETA is onbekend.
Inderdaad. Alleen buiten die gast bij HTC support kan ik nergens iets van HTC vinden dat zegt dat de update is ingetrokken.quote:
Jep.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:02 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen buiten die gast bij HTC support kan ik nergens iets van HTC vinden dat zegt dat de update is ingetrokken.
De reden van T-Mobile stond toch in die link die jij zelf geplaatst had?quote:
Ja, maar die hebben ook geen ETA.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De reden van T-Mobile stond toch in die link die jij zelf geplaatst had?
Maar mijn HTC-oordopjes zijn gesneuveld
Ik toch al gauw 2-3 uur per dag. En ze klonken zowaar net iets beter dan mijn Sennheisers van ¤55.-, plus dat je er op de fiets snel even een telefoontje mee kon beantwoorden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook geen ETA.
En ja, ik gebruik die oordopjes sowieso niet.
Klopt, die bugs zou je waarschijnlijk niet eens merken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik toch al gauw 2-3 uur per dag. En ze klonken zowaar net iets beter dan mijn Sennheisers van ¤55.-, plus dat je er op de fiets snel even een telefoontje mee kon beantwoorden.
Maar zo'n ETA is denk ik wel lastig te geven, aangezien het schijnbaar om een specifieke bug voor T-Mobile gaat. Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre je überhaupt last gehad zou hebben van die bugs, en of het dan niet beter met een patch over een paar weken gefixt zou kunnen worden.
Kan niet wachten..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:45 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, lees net dat de HTC One in het rood naar Nederland komt.
er gaat niks boven de zwartequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:45 schreef Skillstorm het volgende:
Ja joh, lees net dat de HTC One in het rood naar Nederland komt.
Daar lopen ze een maand achter op de feiten, niets van aantrekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef SandraJ het volgende:
Net contact gehad met support van HTC via de chat. De update is teruggetrokken vanwege een bug. Wat voor bug kon hij niet zeggen. Nieuwe ETA is onbekend.
Klopt gewoon hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar lopen ze een maand achter op de feiten, niets van aantrekken.
of je loopt hier te trollen...
Ik heb de indruk dat em wel ietsje langer mee gaat ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand met de update of de battery life beter is?
Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand met de update of de battery life beter is?
lijkt bij mij wel zo te zijn ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand met de update of de battery life beter is?
Zie 1 reactie erbovenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand met de update of de battery life beter is?
Ik begrijp dat ook niet. Als je hem zo weinig gebruikt snap ik echt niet waarom je een HTC One zou kopen. Pak dan lekker een budgetphone zou je zeggen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:28 schreef Santello het volgende:
Degene die 2 dagen met de accu doen gebruiken de telefoon niet eens
Goeiemorgenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef nnanuru het volgende:
Ik vind dat het opladen behoorlijk lang duurt bij de HTC One, of ben ik de enige?
Thanks voor de infoquote:Op maandag 22 juli 2013 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heeft HTC expres gedaan, zodat de batterij minder belast wordt tijdens het opladen. Het zou de batterij een langere levensduur geven. Dat is slim, want de batterij kan je niet zomaar vervangen.
Sinds de Android 4.2.2 update gaat het wel weer wat sneller heb ik het idee.
Vaak niet eens de tijd om de telefoon heel veel te gebruiken. Op de wc even een spelletje en vooral tussendoor whatsappen en e-mail checken en dat vereist weinig tijd. Onzin dat je dan niet een One nodig hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 20:28 schreef Santello het volgende:
Degene die 2 dagen met de accu doen gebruiken de telefoon niet eens
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds geen T-mobile update....zucht...
Het ligt aan de lader toch? Volgens mij gaat de third party lader die ik nog heb liggen een stuk snellerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heeft HTC expres gedaan, zodat de batterij minder belast wordt tijdens het opladen. Het zou de batterij een langere levensduur geven. Dat is slim, want de batterij kan je niet zomaar vervangen.
Sinds de Android 4.2.2 update gaat het wel weer wat sneller heb ik het idee.
Chipset van Qualcomm heeft een snellaadfunctie, maar deze wordt door HTC niet aangesproken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ligt aan de lader toch? Volgens mij gaat de third party lader die ik nog heb liggen een stuk sneller.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:29 schreef Skillstorm het volgende:
Overigens iets waar ik over aan het nadenken was laatst: Omdat het aluminium is zal het heter worden= snelle heat transfer maar dat betekent ook dat de hitte sneller verdwijnt binnen omdat de aluminium behuizing het beter geleid.
Heb ik gelijk of mis ik iets?
Gaat ook nog een tijdje duren. Zowel HTC als T-mobile hebben de update tijdelijk stop gezet!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds geen T-mobile update....zucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |