Bijv bij Facebook had je onderin een zwarte balk. Die is nu weg en je kunt nu instellen dat dat menuutje wordt weergegeven als je de homeknop lang ingedrukt houdt.quote:
seriously..?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Skillstorm het volgende:
Net klaar met T-mobile bellen, ze weten niks van die update af.![]()
![]()
Jep.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jep.
Even zitten Googlen en dan krijg je alleen dit: https://forum.t-mobile.nl(...)date-htc-one-207297/
Nouja, geen medewerker die er op reageert natuurlijk vandaag.
ja maar je snapt toch wel dat zo een typmiep niets weet over die updates?..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jep.
Even zitten Googlen en dan krijg je alleen dit: https://forum.t-mobile.nl(...)date-htc-one-207297/
Nouja, geen medewerker die er op reageert natuurlijk vandaag.
? Ik denk juist dat die mensen dat moeten weten.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
ja maar je snapt toch wel dat zo een typmiep niets weet over die updates?..
Ik heb schijnbaar ook een unbranded toestel.. kreeg net een melding. ben benieuwd..
bij vodafone destijds wel...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
? Ik denk juist dat die mensen dat moeten weten.
Ach ja, hopelijk is het niet echt 1-2 maanden zoals iemand in dat topic had verteld.
Die zitten daar niet om updates door te geven, maar om mensen te helpen die geen bereik hebben, niet kunnen internetten, een kapotte telefoon hebben enz.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach ja, hopelijk is het niet echt 1-2 maanden zoals iemand in dat topic had verteld.
Tja, makkelijk praten als je de update al hebt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zitten daar niet om updates door te geven, maar om mensen te helpen die geen bereik hebben, niet kunnen internetten, een kapotte telefoon hebben enz.
Gewoon wachten, je mist niet veel hoor.
Dat is de reden waarom die T-Mobile-versie goedkoper was. Is ook vaak zat duidelijk aangegeven als nadeel van een branded toeste.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:21 schreef -J-D- het volgende:
Tja, op de batterystatus na boeit die update me niet. Merk amper verschillen waar ik blij van word.
Batterij die iets langer meegaat!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Menubalk vond ik niet storend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Hier zit ik inderdaad ook allemaal precies op te wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Batterijpercentage, quicktoggles, menubalk weg en wat meer Zoë-thema's. Eigenlijk precies wat ik in de update wilde hebben.
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang T-Mobile erop laat wachten. Zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze deze update aangrijpen om het toestel definitief te branden.
Dan zou ik hem gelijk weggooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
Heb wel gemerkt dat wifi wat zwakker is als je de handen ook maar een beetje op de achterkant plaatst? Apart geval.
Ja, maar ik bedoel bijna overal op de achterkant en zelfs op de zijkant. Het fluctueert heel erg, net een jojo, ik bedoel niet 1 streepje, ik bedoel 2-3 of allemaal op het laatste bolletje na en als je de hand weer verplaatst dan is het weer sterk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |