Dat is de reden waarom die T-Mobile-versie goedkoper was. Is ook vaak zat duidelijk aangegeven als nadeel van een branded toeste.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
? Ik denk juist dat die mensen dat moeten weten.
Ach ja, hopelijk is het niet echt 1-2 maanden zoals iemand in dat topic had verteld.
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:21 schreef -J-D- het volgende:
Tja, op de batterystatus na boeit die update me niet. Merk amper verschillen waar ik blij van word.
Batterij die iets langer meegaat!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Menubalk vond ik niet storend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Menubalk weg, quicktoggles, Zoe's die niet meer met 20 foto's tegelijk op je Dropbox geplempt worden. Toch wel fijne verbeteringen.
Hier zit ik inderdaad ook allemaal precies op te wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Batterijpercentage, quicktoggles, menubalk weg en wat meer Zoë-thema's. Eigenlijk precies wat ik in de update wilde hebben.
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang T-Mobile erop laat wachten. Zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze deze update aangrijpen om het toestel definitief te branden.
Dan zou ik hem gelijk weggooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja toen ik hem kreeg was ie unbranded, na de vorige update kreeg ik ineens bloatware erbij. Verwacht half dat er straks automagisch een tmobile logo in de achterkant gebrand wordt.
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
Heb wel gemerkt dat wifi wat zwakker is als je de handen ook maar een beetje op de achterkant plaatst? Apart geval.
Ja, maar ik bedoel bijna overal op de achterkant en zelfs op de zijkant. Het fluctueert heel erg, net een jojo, ik bedoel niet 1 streepje, ik bedoel 2-3 of allemaal op het laatste bolletje na en als je de hand weer verplaatst dan is het weer sterk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, de WiFi-antenne zit rechtsbovenaan. Wel merk ik ook weer een heel groot verschil tussen netwerken hoe erg dat effect is.
Waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens van T mobile had ik gelezen dat de update was afgekeurd.
https://forum.t-mobile.nl(...)date-htc-one-207297/quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar?
Ik las gisteren op twitter dat ze m nog aan t testen waren, op de twitter van t-mobile webcare...
Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens kan ik niet wachten tot ik terug ben naar T-Mobile. Hi is een kut provider met een pauper klantenservice. Nooit meer Kpn voor mij. Traag, instabiel internet dat echt overgewaardeerd is. Nu ik het zelf ervaar valt het verschil met T-Mobile erg mee.
Echter wannneer je problemen hebt, wordt het heel snel afgeschoven en zou het te maken hebben met de smartphone van de klant; om zich vervolgens achter het contract te schuilen, dat je met hun overeen bent gekomen. Het enige voordeel is spotify premium (wat gratis is onder een studenten abbo). Gelukkig maar een contract voor een jaar afgesloten. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.
Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij betekenen. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten, anders had ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Excuse me? Ik heb de rest wel gelezen hoor, maar wat?...
En ik heb dan weer nooit problemen met Hi gehad (> 6 jaar), ook altijd behoorlijk geholpen door de klantenservice. Pech wellicht?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel duidelijk toch. Hiervoor altijd klant geweest bij T-Mobile. In juni overgestapt naar Hi vanwege de positieve berichten van sommigen over het netwerk. Echter blijkt mijn verbinding instabiel en traag te zijn. Op dezelfde HTC One die ik in mijn bezit had met een T-Mobile abonnement, waar het wel gewoon goed op werkt. Smartphone laten omruilen voor een nieuw exemplaar. Probleem blijkt echter niet verholpen te zijn. Kpn schuift de schuld af naar HTC. En kunnen niks meer voor mij beteken. In gebreke gesteld. Andere afdeling kon ook niets doen. Het is dat de kosten hoger zijn (griffie, aangetekende dagvaarding, tijd etc) dan de baten. Anders had
Ik het voor de rechtbank sector civiel laten komen. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile. Nooit problemen daarmee gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |